Ite annan ääneni myös Husselle.
Kaverilla on WR, jossa Gianellin äänenvaimennin ja ruisku säädetty liikkeessä kyseiselle äänenvaimentimelle. Äänethän ovat siinä perkeleen hyvät, mutta jäi heittämällä husselle.
WR tuntuu vääntävän paremmin kuin husse, ainakin se kyseinen yksilö.
Selvennys: Ajoin kyseisellä WR:llä. Vauhtia oli n. 60 km/h, ja 6. vaihde sisässä. Annoin kaasua, varmaan pohjaan asti. Lähti samantien vetämään pikkuhiljaa ja sitten vähän paremmin. Eli siis tosi vaivatta.
Husse taas 60km/h vauhdeista ja 6. vaihteella meinaa jäädä miettimään että kiihtyäkkö vaiko eikö, kunnes vauhtia on sen 80 verran.
En tiedä onko näin kaikissa, vai vain joissakin yksilöissä mutta siinä kyseisessä WR:ssa oli ihan paska ohjattavuus. Keula oli helvetin painava, piti vääntämällä vääntää että sai kääntymään. Sama oli kaverin Betalla, joka lähti oikeen vääntämään vastaan ja keula halusi selvästi itse päättää minne mennään
Ja onhan Hussessa parhain runko, niinkuin ajo-opettajani kehuu jokaiselle, siitä kuinka Hussessa on kakspuokki-kisahussen runko, keula, jne. Wr:ssä ja muissahan on mopon runko vai miten se meni?
Hussen keula taas on perkeleen kevyt. Ei tarvi paljoa rattia käännellä niin kääntyy, verrattuna niihin kahteen muuhun. Ehkä jopa liika kevyt, jos ajat satasta jonkun imussa ihan perseessä kiinni, kovempaa vauhtia töyssyisellä tiellä tai vastaavassa tilanteessa niin keula kyllä heiluu iloisesti vasemmalle ja oikealle. Mutta silti tämä kevyt keula voittaa sen kuinka Betaa ja WR:rää sai vääntää kaikella voimalla että sai ajokin kääntymään
Itellä maksoi seinäjoella Jokiniemi Motorsilla 1tkm huolto 89€. Ois jo 3tkm huoltoa vailla, en oo vaan kerennyt tilata huoltoa