KTM EXC 125

torstaattori
Pyörä:
KTM EXC 125 -05
Paikkakunta:
pyhäjärvi
Liittynyt:
20.7.2012 0:02
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut torstaattori » 26.1.2013 21:21

ahh.. tulipas haettua -05 ktm kotia olisko jtn vinkkejä mitä näin alkuun kannattas värkätä ja tarkistella?
-linttamummo-
Pyörä:
EX KTM EXC -04, Honda monkey -99
Liittynyt:
26.2.2011 19:40
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut -linttamummo- » 26.1.2013 21:26

Vaihda laatikkoöljyt, pese ilmanputsari, tarkista jäähynesteet jne jne nuo ekana tuli mieleen :D
alpinestars^
Pyörä:
kTm
Liittynyt:
6.4.2008 13:49
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut alpinestars^ » 27.1.2013 14:10

Ostakaahan joku tuo SXS-putki multa, joka mielii ens kesäks vähä lisää paukkuja kotariinsa ;) ;)
olvilainen
Pyörä:
KTM EXC 125
Liittynyt:
17.1.2012 19:03
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut olvilainen » 27.1.2013 19:28

Staattorihan Se oli kaverilta paskana! Onko mitään yritystä joka korjaa staattoreita?
pelle000
Pyörä:
DT125X -07 & RM80 -88
Paikkakunta:
Vaasa
Liittynyt:
30.1.2010 10:10
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut pelle000 » 27.1.2013 19:54

Minkälainen tehoalue EXC:n FMF:ssä?
Jymä
Pyörä:
Husaberg FS 650e & FE 450e
Liittynyt:
9.5.2008 21:58
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut Jymä » 27.1.2013 20:09

Gnarly=alatehoinen
Fatty, Factory=vakioputken tapainen, ehkä vähän vahvempi ja venyvämpi
SST=ylätehoisin
pelle000
Pyörä:
DT125X -07 & RM80 -88
Paikkakunta:
Vaasa
Liittynyt:
30.1.2010 10:10
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut pelle000 » 27.1.2013 20:51

Jymä kirjoitti:Gnarly=alatehoinen
Fatty, Factory=vakioputken tapainen, ehkä vähän vahvempi ja venyvämpi
SST=ylätehoisin

Tässä paisarissa ei lue kuin ktm powered by fmf?
Jymä
Pyörä:
Husaberg FS 650e & FE 450e
Liittynyt:
9.5.2008 21:58
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut Jymä » 27.1.2013 21:08

Eikös joidenkin vuosimallien vakioputketkin olleet FMF valmistamia? Jokatapauksessa se on varmaan vakioputki tai powerparts SXS putki (lähempänä Fatty ja Factory putkia).
Juupeli6
Pyörä:
Husaberg TE 125 -12 & 250 EXC-F -13
Liittynyt:
29.12.2012 21:38
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut Juupeli6 » 27.1.2013 21:15

Alkuperäiset putkethan ovat paksumpia, kuin tarvikkeet, eli näin ollen parempia. Ns. tehoputket voivat tuoda enemmän tehoa ylös/alas, kuin alkuperäinen, mutta se alkuperäinen on kuitenkin parempi overall-putki.
wnb bomber
Liittynyt:
28.3.2012 14:43
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut wnb bomber » 27.1.2013 21:41

kertokaas viisaampana että mikä on piikkisessä kotarissa vikana kun aikasemmissa ajoissa kytkin pelannut täysin mutta nyt yht äkkiä ei irrotakkaan??
alpinestars^
Pyörä:
kTm
Liittynyt:
6.4.2008 13:49
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut alpinestars^ » 27.1.2013 21:57

Jymä kirjoitti:Eikös joidenkin vuosimallien vakioputketkin olleet FMF valmistamia? Jokatapauksessa se on varmaan vakioputki tai powerparts SXS putki (lähempänä Fatty ja Factory putkia).

Powerparts FMF-putki ja SXS ei oo samanlaisia.
SXS vastaa FMF SST-putkulaa, siis kierrosalueeltaan ja tehoiltaan.

Esim. vakio tt putken ja sxs:n ero on kun yöllä ja päivällä. Ja se on tietysti jokaisen oma asia kummasta tykkää enemmän ;)
torstaattori
Pyörä:
KTM EXC 125 -05
Paikkakunta:
pyhäjärvi
Liittynyt:
20.7.2012 0:02
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut torstaattori » 27.1.2013 22:08

tuli kottaraisen mukana tommonen kovia kokenut doman putkisto niin onko se mimmonen kannattasko koittaa vähän oikoo?
motosladi
Paikkakunta:
seinäjoki
Liittynyt:
9.1.2008 20:49
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut motosladi » 27.1.2013 22:11

ei pikku teholommot mitää haittaa :lol: mutta voihan sitä yrittää jäädyttämällä suoristaa ;)
ostetaan ktm jarrusatulan adapteri ja vanhanmallin smoto lokari :)
alpinestars^
Pyörä:
kTm
Liittynyt:
6.4.2008 13:49
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut alpinestars^ » 27.1.2013 22:19

Joo jäädyttämistä kannattaa kokeilla, mut tarkkaile sitä ettei vaan pääse repee.. :D
Jymä
Pyörä:
Husaberg FS 650e & FE 450e
Liittynyt:
9.5.2008 21:58
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut Jymä » 27.1.2013 22:24

alpinestars^ kirjoitti:Powerparts FMF-putki ja SXS ei oo samanlaisia.
SXS vastaa FMF SST-putkulaa, siis kierrosalueeltaan ja tehoiltaan.

Esim. vakio tt putken ja sxs:n ero on kun yöllä ja päivällä. Ja se on tietysti jokaisen oma asia kummasta tykkää enemmän ;)

Mielestäni tällä hetkellä myydään vain FMF:n valmistamaa SXS putkea. Esim. Motokeidas myy SXS putkea "Pakoputki SXS/FMF Factory 125/150" ja nimen perusteella meinasin että se olisi FMF Factoryn (Fatty) pohjilta tehty. Voi se olla kyllä eri putkikin ja vastata enemmän tuota SST putkea. Ylätehoisia ne on jokatapauksessa kaikki Gnarlya lukuunottamatta. Kaverin 2010 kotarin vakio tt-putkessa oli "Powered by FMF" teksti, joten kyseessä on saattanut olla ihan vakioputkikin.

EDIT: Vedin vähän sanoja takaisin kun Motokeitaassa myydään myös pelkällä "Factory" nimellä yhtä putkea. Näissä menee ihan sekaisin, että mitkä putket ovat FMF:n valmistamia ja mikä on sitten se oikea SXS putki... Ovatko esim. nuo motokeitaan SXS/FMF Factory ja Factory putket samoja pinnoitetta lukuunottamatta, vai kokonaan erilaisia...
EDIT2: Ok, nuo ovat siis eri putkia. On kyllä harvinaisen sekavasti tehty, kun kahta eri putkea myydään saman nimikkeen alla...
Viimeksi muokannut Jymä päivämäärä 27.1.2013 22:47, muokattu yhteensä 2 kertaa