Omassa WR:ssä oli jotenkin todella surkea alusta. Keula ei vuotanut, mutta oli todella löysä. 6500km ajetulla ei tollaista pitäis esiintyä, kavereilla omissansa kumminkin ihan normaalin tuntuinen keula jne. WR:ään on kyllä todella kalliit katteet, Husseen paljon halvempia ja tarrasarjoja niihin löytyy useita kymmeniä erilaisia. WR:n ruisku on vähävikainen, lähtee pakkasellakin käyntiin ilman suuttimien vaihtelua. Hussen kaasarisysteemi taas on yksinkertaisempi (minä tykkään!)
Itse ajoin n. 11tkm WR:llä ja olin kyllä tyytyväinen pyörään, ikinä ei mitään vikaa. Olisi ihan mukavaa ajaa tämä kesä nelarihussella niin voisi syksyllä fiksumpana sanoa kumpi on mukavampi
WR:ään tuli todellinen vittuuntuminen syksyn miittireussulla ja kilometrejäkin alkoi olla mittarissa jo lähes 20 000, joten WR sai lähteä uudelle omistajalle. Nykyään kun Detsillä ajelen niin kyllä sitä WeeRan vähäistä bensankulutusta muistelee lämmöllä (ja ne äänet..), mutta ikävä sitä pyörää ei oo pätkääkään..
Se onkin pitkälti siitä kiinni mistä tykkää, kun niitä vertailee niin huomaa kyllä luultavasti kumpi on se itselle paremmin sopiva.