http://www.motot.net/galleria/showphoto ... /cat/12742
tänään tuli enskavanteet alle laitettua huvin vuoks ja motot lähtee pesun,patapatan ja tireshine:n kanssa kevät unille.
Ennen renkaiden vaihtoa kiristin ketjut niinkuin yleensä ja 5k koeajolenkin jälkeen takajarrulevy hohkas punasena ja takarenkaan akselikin olin näköjään liian kireelle laittanut, äkkiä kotiin ja homma uusiks siinä samalla ajattelin sitten vanteet vaihtaa ja ketjut nopeasti crc kylvettää ja putsata.
Tuli takapään laakeritkin paniikki päissään irttotettua hieman hätäsesti, toisen laakerin onnistuin paskomaan ulos naputus vaiheessa, siitä taas hieman lisälaskua ja turha reissu skf:lle.
Masain levyjen ja takarattaan kiinnitys pultit oli kans päivän jännityksen kohde, kaikki kuuskolo kantaset pultit aukes mutta jumalattoman hepposta tavaraa olivat, nekin sitten keväämmällä motojen vaihdon aikaan vaihtoon.
Motovanteiden eturenkaan napaan jäi 2 puoliksi pyöreeksi mennyttä kuusiokolopulttia siihen loppu levyn vaihto enskavanteeseen ja vitututs kasvaa pikkuhiljaa, toivottavasti sais jotenkin ehjänä revittyä irti crc:n ja lukkopihtien kera..
Tangon kääntäminenki jäi puolimatkaan kun tankoa kiinni pitävät palat ei liikahtanukkaan ja kuusiokolot kaan ei tuntunu oikein kierteillä olevan irrotus vaiheessa.. Kiristymisestäkään en oo niin varma..
Takalammppun vaihdoin uuden polttimon kun edellinen kesti sen 2tuntia ja uusikaan ei oikein näytä pelaavan, jarruvalo palaa tosin ilosesti
Pienen kylämunkin jälkeen kun hehkuvan jarrulevyn kanssa tallille saavuin niin tuli taas todettua matkalla noi kaasarin säädöt, laihalla käydään ja reipppasti.
Laatikkoki temppuilee hieman, vaihteen siirtäjä jumittuuu vähänväliä, mutta öljynvaihto kuitenkin kohta edessä. Toivottavasti toi kytkin:kin rupeais paremmin irrottamaan kun valoissa seisoo 1 varassa..
Tällästä tänään
Sähkömopoilun ilosanomaa levittämässä jo vuodesta 2011.
viewtopic.php?f=42&t=86582viewtopic.php?f=5&t=86762