Mäkistartilla tosiaan oli sillee että: bouaa bouaa bouaa kuului, eli tukehtuisko jotenkin vai miten ?
SStoner kirjoitti:Kauan on seissyt, noin vuoden. Sitä ennenkää käyny ties koska kun mäntä oli palasina. Nyt siis mäntä vaihdettu viime vuonna muttei ole käytetty. Kipinä tulee hyvin eikä sähköihin ole koskettu. Seuraavaks jos sumuttais bensaa tulpanreiästä sisään..
Mäkistartilla tosiaan oli sillee että: bouaa bouaa bouaa kuului, eli tukehtuisko jotenkin vai miten ?
monstah kirjoitti:MItes voisko joku kertoo et sopisko tetzarii joku krossi-stonga esim joku fatbar, jos ottaisin etukatteet pois? ja myös että sopisko joku tietty maski siihen?
Mpmonsteri kirjoitti:Jns] kirjoitti:paljonko tälläsen mittari kusee yleensä? 110 tälläsen mittaris ni paljo olis oikeeta NOIN?
Mulla ainakaan ei kussu alle 80km/h ollenkaan ja kun on 100 mittarissa niin on oikeeta 97km/h
Jns] kirjoitti:Mpmonsteri kirjoitti:Jns] kirjoitti:paljonko tälläsen mittari kusee yleensä? 110 tälläsen mittaris ni paljo olis oikeeta NOIN?
Mulla ainakaan ei kussu alle 80km/h ollenkaan ja kun on 100 mittarissa niin on oikeeta 97km/h
kiiinnosti vaa tietäää ku pääsin mopol tälläsen mittariii 110
|rixu| kirjoitti:Prrrkl että on taas pää mietitty puhki... Tetsari tekee temppuja, käynnistäessä ei anna mitään vastakaikua eli ei edes yritä käynnistyä. Kun polkee vähän aikaa ja saa pikkuisen tunnun siihen että nyt voisi lähteä käyntiin niin pätskäyttää vähän niinkuin potkaisisi takaisin.. Samalla kastelee tulpan..
Tulppa on vaihdettu, kaasari putsattu yms.. Onko muilla käynyt moista?
jerbona kirjoitti:Jns] kirjoitti:Mpmonsteri kirjoitti:Jns] kirjoitti:paljonko tälläsen mittari kusee yleensä? 110 tälläsen mittaris ni paljo olis oikeeta NOIN?
kiiinnosti vaa tietäää ku pääsin mopol tälläsen mittariii 110
Mopopuoli on alempana. Mee sinne lesoo.