Tontz kirjoitti:Noniin, NYT olisi neuvot paikallaan! Kawalla kun lähet kiihyttämään, siinä karkea arvio 8k rpm paikkeilla tökkäsee. Kun seinään, vähän niinkun mooais muttei lähelläkään. Kaasun asennolla ei ole mitään merkitystä, myöskin on suutinkokoa vaihdeltu reilusti isompaan ja pienempään, ei vaikuta. Tulppa vaihdettu pariin kertaan, vähän alkaa kiinnostamaan etttä mikä mättää. Voisko olla mäntä niin kulahtanu että alkaa puhaltamaan ohi? Pakko ensilumilla vaihtaa pytty ja mäntä tosta toisesta ja koittaa... Vedot muutenki vähän kadoksis.
Jaa.. On kyllä jännä ongelma. Jos kerran on toinen vehje mistä ottaa varaosia, niin kannattaa vaihtaa.
Voisiko olla pakoaukonsäätimessä ongelmia? Itselläni ei toimi kierrolukumittari, joten en tiedä millon pa-säädin aukeaa.
Kolmas vaihtoehto voisi olla viallinen jalustan asentotunnistin, jos jalustan valo on alkanut vilkkua, ei tarvitse enään ihmetellä missä vika (vai onko kawassa valoa jalustalle, itselläni ei ainakaan pala?). Minulla näsärissä oli kyseinen vika ja alkoi pätkimään ihan kunnolla, melkein sammui vauhdista, jos ei löysännyt kaasua. Korjasin liittämällä kolmesta kaksi johtoa yhteen ja sen jälkeen on toiminut ihan normaalisti.