Itse en ole löytänyt tohon DT.seen ku läppiä. ja eikö täällä voisi kysellä ku onhan näissä kumminkin sama konekin?
@Lauri kirjoitti:Itse en ole löytänyt tohon DT.seen ku läppiä. ja eikö täällä voisi kysellä ku onhan näissä kumminkin sama konekin?
pykis1 kirjoitti:@Lauri kirjoitti:Itse en ole löytänyt tohon DT.seen ku läppiä. ja eikö täällä voisi kysellä ku onhan näissä kumminkin sama konekin?
Ensinnäkin riippuu iästä. Ja Detsiin ei esim. käy sama putki, välttämättä ei edes samat läpät (jossain on vähän leveämmät kuin rd:eessä). Mopo-sportin sivuilta löytyy tehoputki:
http://www.moposport.fi:8080/workspace. ... code=54026
@Lauri kirjoitti:Kiitoksia vastauksista vielä sellanen että meneekö ton vanhemman dt:n sylinteri missä ei ole ypvs:ää tähän uudempaan missä on ypvs??
RMK kirjoitti:Alkaa RD:t pikkuhiljaa liikkua, hyvä! Itsellä tuli aloitettua toissailtana sadan kilsan lenkillä. Piti vielä akkukin uusia. 26€ orkkis Yuasa, ei paha! Mukava taas ajella, kun on etujarrussa hyvä tunto.
RMK kirjoitti:Alkaa RD:t pikkuhiljaa liikkua, hyvä! Itsellä tuli aloitettua toissailtana sadan kilsan lenkillä. Piti vielä akkukin uusia. 26€ orkkis Yuasa, ei paha! Mukava taas ajella, kun on etujarrussa hyvä tunto.
-Zone- kirjoitti:RMK kirjoitti:Alkaa RD:t pikkuhiljaa liikkua, hyvä! Itsellä tuli aloitettua toissailtana sadan kilsan lenkillä. Piti vielä akkukin uusia. 26€ orkkis Yuasa, ei paha! Mukava taas ajella, kun on etujarrussa hyvä tunto.
Minä olen tuossa kanssa jonkin verran ajellut, kun on ilmoja ollut. Onnistuin eilen RD:llä saamaan jonkun hiton lentomurkun yms vasempaan silmään. Näitä itikoita silmässä on sattunut ennenkin kun on tullut ajeltua visiiri ylhäällä, mutta tälläpä kertaa mokoma purikin luomeen. Aika lujaakin vielä. Nousi oikea pieni patti ja punotti. Kirveli silmäkin muutaman tunnin. Muutoin on ollut oikein mukava viettää aikaa RD:n satulassa.
RMK kirjoitti:Mites teidän RD:n lämmöt, pysyykö aisoissa näillä keleillä?
-jho- kirjoitti:Muutos tapahtui sähköjen sorkkimisen jälkeen eli todennäkösesti jossakin piuhassa vika.
-jho- kirjoitti:Olen tuossa miettiny että jos ottaisin termostaatin kokonaan pois, kun kylmillä ilmoilla ei paljon tuu ajettua. Siitähän ei mitään haittaa ole?
-jho- kirjoitti:videossa näkyy tankin kiiltävä maalipinta 19 minuutin ajan