-Assen- kirjoitti:Moro. Mopo/piikki ikä menny jo 8v sitte. Nyt hommasin mökille tollasen 91 tsr että pääsee kurvailee mettä teitä. Lueskelin topikin läpitte muttei löytyny vastausta. Niin kysytään teiltä jotka tietää. No iha ekana ongelmana oli ettei se värkki jaksanu mennä mihinkää. No laitoin tt:ksi eikä mene siltikää oikee mihinkää. Liian pitkät välit. No juttuhan on niin että En jaksa alkaa virittelee jollain kaasarilla tai putkella tota omaa värkkiä niin kysymys olis että käykö tsr:n runkoo suoraa joku 125rm kone ja jos käy ni mikä? tai joku muu vastaava tehokas rossi kone. Eikä sitte mitää mutu tietoja vaan ihan faktaa kiitos Jos jollain myynnissä nii saa pistää viestiä 0504203237 -sakke
Whiplash kirjoitti:-Assen- kirjoitti:Moro. Mopo/piikki ikä menny jo 8v sitte. Nyt hommasin mökille tollasen 91 tsr että pääsee kurvailee mettä teitä. Lueskelin topikin läpitte muttei löytyny vastausta. Niin kysytään teiltä jotka tietää. No iha ekana ongelmana oli ettei se värkki jaksanu mennä mihinkää. No laitoin tt:ksi eikä mene siltikää oikee mihinkää. Liian pitkät välit. No juttuhan on niin että En jaksa alkaa virittelee jollain kaasarilla tai putkella tota omaa värkkiä niin kysymys olis että käykö tsr:n runkoo suoraa joku 125rm kone ja jos käy ni mikä? tai joku muu vastaava tehokas rossi kone. Eikä sitte mitää mutu tietoja vaan ihan faktaa kiitos Jos jollain myynnissä nii saa pistää viestiä 0504203237 -sakke
Ite sain omaan laitteeseeni potkua huomattavasti laittamalla kaasarin säädöt kuntoon + simota vapaavirtaussuodatin kaasarin persuksiin. Välit on myös pienimmät mahdolliset. (Pyörä enduro /krossikäytössä) Muistaakseni suuttimen koko oli 280 mikä on suht optimaalinen vv-putsarin kanssa.
-Assen- kirjoitti:Whiplash kirjoitti:-Assen- kirjoitti:Moro. Mopo/piikki ikä menny jo 8v sitte. Nyt hommasin mökille tollasen 91 tsr että pääsee kurvailee mettä teitä. Lueskelin topikin läpitte muttei löytyny vastausta. Niin kysytään teiltä jotka tietää. No iha ekana ongelmana oli ettei se värkki jaksanu mennä mihinkää. No laitoin tt:ksi eikä mene siltikää oikee mihinkää. Liian pitkät välit. No juttuhan on niin että En jaksa alkaa virittelee jollain kaasarilla tai putkella tota omaa värkkiä niin kysymys olis että käykö tsr:n runkoo suoraa joku 125rm kone ja jos käy ni mikä? tai joku muu vastaava tehokas rossi kone. Eikä sitte mitää mutu tietoja vaan ihan faktaa kiitos Jos jollain myynnissä nii saa pistää viestiä 0504203237 -sakke
Ite sain omaan laitteeseeni potkua huomattavasti laittamalla kaasarin säädöt kuntoon + simota vapaavirtaussuodatin kaasarin persuksiin. Välit on myös pienimmät mahdolliset. (Pyörä enduro /krossikäytössä) Muistaakseni suuttimen koko oli 280 mikä on suht optimaalinen vv-putsarin kanssa.
Velipojalla on mopo/piikki huoltokorjaamo niin nuo hommat on jo tehty ja varmasti on säädöissä ei ole siitä kiinni, välitkin on pienimmät mahdolliset. Mutta jos kerran tohon on mahollista saada rm:n kone niin ostaisin samantien jos sellanen vaa käy?
miksutin_96 kirjoitti:Nyt joku viisas vois kertua että miten saapi tuon tessun säätöihin..
Justiin ennen piikkiä röpeltää aivan kauhiasti, mutta sittenku saa piikin yläpuolelle vetää hyvin ja alakierroksillakin vetää suhkoht hyvin ottaen huomioon että pakoaukonsäädin on lukittu yläasentoon ja vakioputki paikallaan.
Nyt paikallaan on 170 pääsuutin ja 30 tyhjäkäynti suutin ja neulan prikka toiseksi ylimmässä.
Olen kokeillut 190 suuttimella ja neulan asennoilla, mutta ei rupea toimimaan ja 150 suuttimellakin on kokeiltua joka asentoa sekä neulasta että ilmaruuvista..
Nyt ilmotelkaa millä säädöillä olette saaneet omat tessunne toimimaan vakioputken kanssa ja pakoaukonsäädin lukittuna yläasentoon
Whiplash kirjoitti:miksutin_96 kirjoitti:Nyt joku viisas vois kertua että miten saapi tuon tessun säätöihin..
Justiin ennen piikkiä röpeltää aivan kauhiasti, mutta sittenku saa piikin yläpuolelle vetää hyvin ja alakierroksillakin vetää suhkoht hyvin ottaen huomioon että pakoaukonsäädin on lukittu yläasentoon ja vakioputki paikallaan.
Nyt paikallaan on 170 pääsuutin ja 30 tyhjäkäynti suutin ja neulan prikka toiseksi ylimmässä.
Olen kokeillut 190 suuttimella ja neulan asennoilla, mutta ei rupea toimimaan ja 150 suuttimellakin on kokeiltua joka asentoa sekä neulasta että ilmaruuvista..
Nyt ilmotelkaa millä säädöillä olette saaneet omat tessunne toimimaan vakioputken kanssa ja pakoaukonsäädin lukittuna yläasentoon
Tyhmä kysymys, mutta oletko tulppaa kokeillut vaihtaa?
Itselläni 280 pääsuutin, mutta vv-suodattimen kanssa.