Prätkä jätkä kirjoitti:Mahollisesti puolassa vikaa kuten motorradin väellä, mutta itellä kerran sammunu yhtäkkiä ku kytkinpohjassa laskettelin risteykseen ei kyllä ollut ongelmaa starta uudestaan lähti laakista, suosittelen käyttää huollossa tarkistettavana.
Ja se musta pölähdys on siitä ku menee raakaa bensaa putkeen kun ei lähekkään käyntiin, katalysaaattori ei tykkää ja saattaa hajota, ja sen takia katalysaattori vehkeillä kielletään tekemästä mäkistarttia ja ruiskuilla taas sen takia ku se ei ilman virtaa pelaa.
Prätkä jätkä kirjoitti:Mahollisesti puolassa vikaa kuten motorradin väellä, mutta itellä kerran sammunu yhtäkkiä ku kytkinpohjassa laskettelin risteykseen ei kyllä ollut ongelmaa starta uudestaan lähti laakista, suosittelen käyttää huollossa tarkistettavana.
Ja se musta pölähdys on siitä ku menee raakaa bensaa putkeen kun ei lähekkään käyntiin, katalysaaattori ei tykkää ja saattaa hajota, ja sen takia katalysaattori vehkeillä kielletään tekemästä mäkistarttia ja ruiskuilla taas sen takia ku se ei ilman virtaa pelaa.
Sugee kirjoitti:Joxx mitä tekee huipuille?
Prätkä jätkä kirjoitti:Juu, voise olla bensansyötössäki vikaa ja onhan sulla tuoretta bensaa ettei siitä johtus, ja ei se virtoja päälle laittaessa tee muutaku jonkun testauksen tai ainakin sen käsityksen minä oon saanu.
Ja ethän vaan käytä 95e10 bensaa tämän on jälleenmyyjä sanonu, että älä käytä sitä ja se on maahantuojan suositus vaikka tehdas sen käytön salliikin.
Sugee kirjoitti:Keskusteluhan on kyllä paljon asiallisempaa. Kiitos modeille siitä, mutta mutua aika paljon liikkuu.
Rattaita tosiaan ei ole, ellei nyt ton 200duken mukana/avulla tuu jotai sopivaa.
Päättelin sen siitä kun käyttäjä "sanoKössivaa" kertoi että putkellaan jaksoi vääntää kutosen loppuun munaasennossa ja 134km/h otti rajotin vastaan.
Sugee kirjoitti:Se taitaa olla 6cm paksu ja 8mm levee se paukkulaakeri millä tulee parhaat soundit. Itekki kyl vähä tota soundi sanaa ihmettelen ku en tota englantia puhu, mutta olen saanut prätkä keskusteluista sellaisen kuvan että se olisi synonyymi substaanttiiville ''teho''.
Tosiaa itekki käytän V-Power. Onko muuten ollu lämpötiloilla mitää tekemist ton sun ongelman kaa?
leevi96 kirjoitti:Ettei sillä "soundilla" tarkotettais ääntä...