mervin kirjoitti:Ansta kirjoitti:mervin kirjoitti:Mitä mun kannattais säätää tosta 34 mm kaasarist, ku röpöttää 1/4 kaasul, ja tosta ku kääntää nopeesti kaasun pohjaan röpöttää myös n.3 sek. Ps 158, tyhjis 36, seosruuvi 1.5 kiekkaa auki ja neulan sokka ekas loves. Pitäsikö pistää pienempää pääsuutinta?
Mikä neula? Kuinka vanha kaasutin kyseessä?
Vaikuttas että saatat joutua ostamaan erilaisen neulan että saat keskeltä sitä laihemmalle...
Neula k57 ja kaasari on 34 vhsb dellorto, vuosimalli ei tiedossa
Pyörä röpöttää 1, 2 ja 3 vaihteella ku antaa kunnolla kaasua, 4 vaihteella vetää jo melko hyvin ilman röpötystä
Onks sul ihan tt-putki? Onks ravea?
Noista kaasareistakaan ain tiie, jos on kulunu 34mm vhsb ja oikein vanha ni ne suuttimet ei päde samassa pyörässä jos testaat kahdella samanlaisel kaasaril joista toinen uusi.
Säädöt kuullostaa kyl siltä et pitäs olla vaan hienosäätöä vailla että toimis täydellisesti. Neulastakaan et pysty enää laihentamaa ni eri neulan kai sit tarvit, pääsuutinta en hirveesti enää pienemmäks uskaltais laittaa.
En oo ikin MX:ää jetittäny 34mm kaasarilla en tiie vaikuttaako se putki kuinka paljon kun muuten se paketti on samanlainen kun räsässä, ilmanputsaritkin pitäs olla virtauksiltaan samanlaisia lähestulkoon.
Voithan sä pienemmälki pääsuuttimel koittaa, kunha et laihalle vedä sitä. Ite oon kyl oman kokemuksen mukaa huomannu et vaik Räsä oli 34mm kaasaril säädöissään 160 pääsuuttimel, jos laitto 165 ni pyörä ei pahemmin röpellellyt tai mitään oli vaan "tahmea" ja hitaampi täyskaasulla. Rotaxin kone on sentyyppinen et vaik sille syöttää just 34mm kaasaril liikaa kakkua täyskaasulla ni yleensä se oireilee jotenkin muuten kun ihan järjettömäl röpötyksellä, ellei PS ole tosiaan helvetisti liian iso.
Niin ja onhan sulla ihan vakio ilmansuodatinkotelo?