Niin ja tosiaanki kannattaa todellakin pistää se pyörä säätöihin muuten on vain mennyt rahaa hukkaan...
kimsson kirjoitti:m-tuninki kirjoitti:Ota se mittarinvaijeri irti, ja voitele se.
Nyt oli puhe kierroslukumittarista, se on elektroninen. Ja jos se temppuilee niin vika on mittaristossa.-viletsu- kirjoitti:Osaisko joku sanoo miten cebarin valot sais toimimaan siten, että kun laittaa virrat päälle niin vain parkki ja takavalo syttyy ja vasta kun laittaa käyntiin nii etuvalo syttyy?
Vielä yks kysymys että pitäsköhän seoksia säätää kun pyörässä on Arrowin tehari ja otin kumiflärpäkkeen pois? Paljon kysymyksiä ja toivottavasti vielä enemmän vastauksia
Miksi pitäisi saada etuvalot toimimaan tuolla tavalla? Seokset pitää säätää ainaku muutetaa tekniikkaa, mutta ruuvisäädöstä en tiedä, koska en ole löytänyt seosruuvia vakiokaasuttimesta, mutta suutinta suurentamalla pelittää.
jurnaatti kirjoitti:Olen hommaamassa Honda cbr:ää kesäksi, vuosimallista en vielä tiedä, mutta kertokaapas yksi asia. Cbr kulkee tosiaan n. 120km/h, joten kysyn että jos ajan vaikka 100km putkeen, kärsiikö ajaa koko matkaa normaalien rajoitusten mukaan, eli suurimmaksi osaksi 100km/h vauhtia, kestääkö moottori sitä?
apeka kirjoitti:miten on laitoin hondaan 130/70/17 conti twist sm kumin ja on sentin kapeempi kun entinen saman mittainen mezler
no conti ssa on painotus niin päin persettä että laittavat kokonaan uuden mitä jos profiilia muttaisi yhden isommaksi heijjastuisiko se leveyteen koska noin matalaan profiilin takia vetää aika munan muotoiseks jos joku viitsisi vastata nopeasti koska huomenna menee vaihtoon
Vam0s kirjoitti:apeka kirjoitti:miten on laitoin hondaan 130/70/17 conti twist sm kumin ja on sentin kapeempi kun entinen saman mittainen mezler
no conti ssa on painotus niin päin persettä että laittavat kokonaan uuden mitä jos profiilia muttaisi yhden isommaksi heijjastuisiko se leveyteen koska noin matalaan profiilin takia vetää aika munan muotoiseks jos joku viitsisi vastata nopeasti koska huomenna menee vaihtoon
130 Tekee siitä kumista aika pallon.
Mulla on 130/70/17 Michelin pilot sporty ja on ollut ihan täydellinen omasta mielestä. Tosiaanki kannattaa sen renkaan vaihdon jälkeen pistää sen renkaan säädöt kohilleen ja jos pistät 130/80/17 niin kyllä se leveys silloinkin on se 130..
apeka kirjoitti:Vam0s kirjoitti:apeka kirjoitti:miten on laitoin hondaan 130/70/17 conti twist sm kumin ja on sentin kapeempi kun entinen saman mittainen mezler
no conti ssa on painotus niin päin persettä että laittavat kokonaan uuden mitä jos profiilia muttaisi yhden isommaksi heijjastuisiko se leveyteen koska noin matalaan profiilin takia vetää aika munan muotoiseks jos joku viitsisi vastata nopeasti koska huomenna menee vaihtoon
130 Tekee siitä kumista aika pallon.
Mulla on 130/70/17 Michelin pilot sporty ja on ollut ihan täydellinen omasta mielestä. Tosiaanki kannattaa sen renkaan vaihdon jälkeen pistää sen renkaan säädöt kohilleen ja jos pistät 130/80/17 niin kyllä se leveys silloinkin on se 130..
Kun 130 pistetään 100 vanteelle niin kapenee aina. Vituttaa vaan kun leveys nyt luokkaa 120... 130 renkaalla. Ennen otti melkin swingiin kiinni nyt iso väli.. tiedä sitten minkä takia vaihtelee merkkikohtaisesti
JuSu 78 kirjoitti:Kertokaas mihin vuosimalleihin ( http://www.motot.net/talli/osat/id50298/ ) tuo korkki sopii?? Eli siinä tankissa oleva "kolonen" pitää olla eteenpäin. Ostakaas joku siitä uusi tankin korkki, niin ei tarvi surkutella niitä naarmuja. Jos haluaa vanhalla avaimella toimimaan, niin vaihtelee vaan ne lukon sisuskalut vanhasta.
katos paljo sul nyt on siellä sitä oljyä.. Itsellä ja monella muulla jolle olen puhunut ja neuvonut on tuo raksutus kadonnut öljyn vaiholla, ketjujen kiristyksellä ja puhdistuksella. Muista sitten kun puhistat ketjut niin ota sen eturattaan muovi koppa irti ja puhista sen myös.kimsson kirjoitti:JuSu 78 kirjoitti:Kertokaas mihin vuosimalleihin ( http://www.motot.net/talli/osat/id50298/ ) tuo korkki sopii?? Eli siinä tankissa oleva "kolonen" pitää olla eteenpäin. Ostakaas joku siitä uusi tankin korkki, niin ei tarvi surkutella niitä naarmuja. Jos haluaa vanhalla avaimella toimimaan, niin vaihtelee vaan ne lukon sisuskalut vanhasta.
Veikkaisin että on sitten noihin vanhempiin cebareihin (04-06), tai sitten on vain susi koko korkki
Omaaki asiaa: Tässä nytkun on alkanut kulkemaan koulussa tuolla cebarilla, niin huomasin että ei toimi oikein, kierroksia ei meinannu oikeen ottaa ja koneesta kuulu selvä nakutus. Nyt sitten sain säädetyksi nuo venttiilien välykset (perseelläänhä ne oli) ja toimii selvästi paremmin, mutta nyt kuuluu koneesta semmonen raksutus, että onko normaalia? Aika selvästi kuuluu kyllä. (Öljythän pitäs viellä vaihtaa) Mutta kuitenki, ruukkaako sepot raksuttaa?