Aprilia af1

@p@
Paikkakunta:
kesis
Liittynyt:
1.6.2007 17:53

ViestiKirjoittanut @p@ » 14.7.2009 11:02

moro nyt pikanen vastaus! eli mikä suutin olis hyvä kun on kurilaippa poistettu pakoaukosta niin vakio kaasarille? kun eikös vakio oo 115 nii eikös siihe olis iha hyvä joku 125?
ykskiin on aina etteenpäin.
Tombah123
Liittynyt:
28.10.2008 16:22

ViestiKirjoittanut Tombah123 » 14.7.2009 22:06

itellä oli 125, hyvin toimi. Mutta semmone 120 - 125 ihan ok
Maikson
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
12.6.2007 16:41
MAGNEETTO MYYTÄVÄNÄ

ViestiKirjoittanut Maikson » 16.7.2009 18:06

Elikkä olis yksi maganeetto af1:seen myytävänä. Laittakaa tarjouksia, jos kiinnostaa maikson35 (ät) gmail (piste) com
Viimeksi muokannut Maikson päivämäärä 20.7.2009 9:55, muokattu yhteensä 1 kerran
soup
Pyörä:
Aprilia AF1 & YZ 125
Paikkakunta:
Laukaa
Liittynyt:
2.12.2005 20:31

ViestiKirjoittanut soup » 16.7.2009 19:15

Nyt löytyi syy ehkä pätkivälle sytytykselle. Otin vauhtipyörän pois niin puoliympyrän muotoinen pala lohennut magneetista pois ja noussut ylös. Lieneekö toimia jos lyön pohjaan ja liimaan siihen?
Sen1
Liittynyt:
9.1.2004 16:33

ViestiKirjoittanut Sen1 » 17.7.2009 0:33

Minkä takia konerempan jälkeen mun sport pron laatikosta ei saa vaihetta päälle?

vaihe on vaan vapaalla eikä laatikossa ole minkäänlaista eloa, käyntiin lähtee kyllä jne.
Morini
Pyörä:
Myyty
Paikkakunta:
Kuopio
Liittynyt:
22.7.2005 18:22

ViestiKirjoittanut Morini » 17.7.2009 0:43

Se AF1 vaihteisto on ihan ihmeellinen kasata, itekkin jouduin avaamaan pari kertaa ennen kun sain sen toimimaan. Kun tein konerempan niin en edes koskenut vaihteistoon, silti se ei toiminut kun pisti lohkot ekan kerran yhteen.
ghzz
Pyörä:
Aprilia
Paikkakunta:
Lappeenranta
Liittynyt:
16.4.2009 15:10

ViestiKirjoittanut ghzz » 17.7.2009 16:59

En oo päässy vielä kertaakaan ajamaan koko kesänä. 3 sekuntia kävi ja se oli siinä. Kampiakseli vääntyny, kiertokangessa halkeama ja laakeri levähtäny.
janileir
Paikkakunta:
oulunsalo
Liittynyt:
23.5.2007 22:53

ViestiKirjoittanut janileir » 17.7.2009 21:55

Ansta kirjoitti:Minkä takia konerempan jälkeen mun sport pron laatikosta ei saa vaihetta päälle?

vaihe on vaan vapaalla eikä laatikossa ole minkäänlaista eloa, käyntiin lähtee kyllä jne.


palaako valo siitä et pyörä on vapaalla? itellä kävi silleen et oli unohtunu pienenpieni johto pois.. se joka tulee siihe magneeton puolelle koneeseen nii ei palanu valot, mutta starttas eikä vaihteet pelannu..
JerQQ
Pyörä:
Aprilia Af1 -89
Paikkakunta:
Saarijärvi
Liittynyt:
1.4.2007 19:55

ViestiKirjoittanut JerQQ » 18.7.2009 16:50

Ansta: Niin meni mut se ei johtunu pyörästä, vaan valmitusvikaisesta laakerista. Kuinka suurella todennäköisyydellä ostaa valmistusvikaisen laakerin?
Jee Jee
-edu
Paikkakunta:
Nokia
Liittynyt:
30.7.2007 22:50

ViestiKirjoittanut -edu » 18.7.2009 22:09

Gallerias kuvaa omasta aprillista. 50tkm ajettu, tonni sitte tehty koneremppa, ei mitään vikaa. Muutenki nätis kunnos.
Remax
Liittynyt:
19.7.2009 3:42

ViestiKirjoittanut Remax » 19.7.2009 3:48

ELikkä, oon hommaamassa tollasta Sintesi mallista af1:stä ja rakentamassa tästä streetfighter tyylistä pyörää, eli onko tämä siihen soveltuva malli ja jos ei niin miksi. Ja tuleeko perä hitsauksella vai pulteilla kiinni pää runkoon?
mujju
Liittynyt:
31.8.2008 18:22

ViestiKirjoittanut mujju » 19.7.2009 10:35

Remax kirjoitti:ELikkä, oon hommaamassa tollasta Sintesi mallista af1:stä ja rakentamassa tästä streetfighter tyylistä pyörää, eli onko tämä siihen soveltuva malli ja jos ei niin miksi. Ja tuleeko perä hitsauksella vai pulteilla kiinni pää runkoon?


Pulteilla tulee kiinni ja on soveltuva tappelijaksi jykevän rungon ja tankin vuoksi. Myöskin upside-down keula lisää tappelija uskottavuutta heti. Myös yksipuoleinen svingi on hieman erikoisempi, joten aika helppo laittaa tappelijaksi. Koneen kestävyydestä ei sitten kannata puhua.
Remax
Liittynyt:
19.7.2009 3:42

ViestiKirjoittanut Remax » 19.7.2009 12:43

Ookkei, no jotenki osasin arvata ton mottori puolen osuuden, eli kannattaa varmaa vaihtaa aluks kaikki muovi rattaat ja tiivisteet. Ja sitten, mites toi sports pron tankki, käykse suoraa toho sintesiin, koska sintesin tankki tulee rumasti rungon päälle :s , ja sitte on tietoo käyks esimerkiks joku toisden vehkeen t pata kiinni toho keulaan, ku pitäis saada normi stonga kiinni.
Sen1
Liittynyt:
9.1.2004 16:33

ViestiKirjoittanut Sen1 » 19.7.2009 12:54

jansu91 kirjoitti:
Ansta kirjoitti:Minkä takia konerempan jälkeen mun sport pron laatikosta ei saa vaihetta päälle?

vaihe on vaan vapaalla eikä laatikossa ole minkäänlaista eloa, käyntiin lähtee kyllä jne.


palaako valo siitä et pyörä on vapaalla? itellä kävi silleen et oli unohtunu pienenpieni johto pois.. se joka tulee siihe magneeton puolelle koneeseen nii ei palanu valot, mutta starttas eikä vaihteet pelannu..


JerQQ: Mulla kävi sama homma kun sulla, uudessa laakerissa valmistusvirhe :roll:

Kyllä kaikki johdot oli kiinni ja mittaristossa paloi vapaavalo jne.

Mulla sama homma, korjauksessa ei koskettukkaan vaihteistoon ja nyt ei toimi vaihteet, vaihteet tosin toimi ennen korjausta :eek:
vílì_
Paikkakunta:
mikkeli
Liittynyt:
6.12.2006 23:48

ViestiKirjoittanut vílì_ » 19.7.2009 20:38

Remax kirjoitti:Ookkei, no jotenki osasin arvata ton mottori puolen osuuden, eli kannattaa varmaa vaihtaa aluks kaikki muovi rattaat ja tiivisteet. Ja sitten, mites toi sports pron tankki, käykse suoraa toho sintesiin, koska sintesin tankki tulee rumasti rungon päälle :s , ja sitte on tietoo käyks esimerkiks joku toisden vehkeen t pata kiinni toho keulaan, ku pitäis saada normi stonga kiinni.

Osta saman tien se futura tai sport pro, ei tarvii rueta tankkia vaihtamaan. Stongan saat kiinni poraamalla reiät t-palaan ja pulttaamalla raiserit siihen.
http://www.nettimoto.com/806596 AF1 myynnissä