moro nyt pikanen vastaus! eli mikä suutin olis hyvä kun on kurilaippa poistettu pakoaukosta niin vakio kaasarille? kun eikös vakio oo 115 nii eikös siihe olis iha hyvä joku 125?
ykskiin on aina etteenpäin.
Ansta kirjoitti:Minkä takia konerempan jälkeen mun sport pron laatikosta ei saa vaihetta päälle?
vaihe on vaan vapaalla eikä laatikossa ole minkäänlaista eloa, käyntiin lähtee kyllä jne.
Remax kirjoitti:ELikkä, oon hommaamassa tollasta Sintesi mallista af1:stä ja rakentamassa tästä streetfighter tyylistä pyörää, eli onko tämä siihen soveltuva malli ja jos ei niin miksi. Ja tuleeko perä hitsauksella vai pulteilla kiinni pää runkoon?
jansu91 kirjoitti:Ansta kirjoitti:Minkä takia konerempan jälkeen mun sport pron laatikosta ei saa vaihetta päälle?
vaihe on vaan vapaalla eikä laatikossa ole minkäänlaista eloa, käyntiin lähtee kyllä jne.
palaako valo siitä et pyörä on vapaalla? itellä kävi silleen et oli unohtunu pienenpieni johto pois.. se joka tulee siihe magneeton puolelle koneeseen nii ei palanu valot, mutta starttas eikä vaihteet pelannu..
Remax kirjoitti:Ookkei, no jotenki osasin arvata ton mottori puolen osuuden, eli kannattaa varmaa vaihtaa aluks kaikki muovi rattaat ja tiivisteet. Ja sitten, mites toi sports pron tankki, käykse suoraa toho sintesiin, koska sintesin tankki tulee rumasti rungon päälle , ja sitte on tietoo käyks esimerkiks joku toisden vehkeen t pata kiinni toho keulaan, ku pitäis saada normi stonga kiinni.