OnniSaljas kirjoitti:ma$$i kirjoitti:Eri setti alakerrassa kuin edellisessä todennäköisesti. Kampura+kiertokanki vaikuttavat hyvin paljon kierrosherkkyyteen jne. Sen voi kasata useamman painoisilla osilla, jolloin kierrosherkkyys, piikki ja vääntö vaihtelevat osien mukaan. Vrt sx osat kevyemmät--> kierrosherkkyyttä, exc painavammat--> vääntöä.
Tai toinen hyvin todennäköinen mahdollisuus on että pakoaukonsäädin on kalibroitu aukeamaan eri kohdassa.
Joo. Tos on sama kampiakseli kun siinä edellisessä mut pystyyks tota pakoaukonsäätimen kalibrointia muuttaa jotenki ?
Keskipakoissäätimen aukeamisajankohtaa voi muuttaa, mutta kannattaa ensin perehtyä asiaan, väärällä toimenpiteellä paskoo heti säätimen keskipakoisjousen.
Tuossa aika hyvä ohje. Avaat ensin oikealta kyljestä tuon pikkukopan, löysäät viereisen pienen pultin. Älä koske keskellä olevaan pulttiin ja säädät 21 vai 19mm (en muista kumpi) avaimella säädintä. Viimeisenä kiristät pikkupultin ja koppa kiinni. Sylinterin kyljen luukusta näet mihin se "täppä" nousee. Tuolla saa säädettyä vääntävämmäksi alhaalta/ terävämmksi ylhäältä.
EDIT. Kuva ei näy, kattokaa googlen linkki https://www.google.fi/search?q=ktm+exc+ ... 2rUybJbnYM: