kolmitahti kirjoitti:Tulikohan nyt ostettua sika säkissä kun tällaisen mopon hankin?
Neljä päivää kulki ihan kivasti bensaa hörppien, mitä nyt virtalukko reistailee ja takajarru laahaa ja vähän natisee. Tänään kuitenki alko tapahtua kummia. Siinä missä normaalisti ottaa tehopiikin, ykkösellä vaan rupes röpöttään, ja vähän isommilla vaihteilla otti vähän tehoja ennen ku hyyty. Motarilla testasin ja kiihty hyvin nelosella ja vitosella kunnes sitte yhtäkkiä hyydähti ku kierrokset oli 9000. Takasi tullessa ajoin kuuttakymppiä moottoritien laitaa eikä oikeen enää ottanu tehoja. Aikasemminki tänään(tähän aikaan siis eilen) tahto vähän "hyppiä" motarille kiihdyttäsessä.
Ei siinä vielä mitään, mutta seuraavan kerran ku käynnistin, kone lähti käyntiin pariksi sekunniksi ja sammu. Yritin uudestaan ja putki paukahti. Sama homma ku yritin alamäkeen käynnistää. Bensaa kyllä alko hörppimään mutta työntäjillä oli kulmakarvat kärventyä ku putkessa pamahti oikeen kunnolla.
Missä vois olla vika?
vm 91 (futura tää kai oli?), vielä kai vanhemman mallin moottori, tulpat vaihdettu vasta ja moottoriremontti tehty 3tkm sitte edellisten omistajien toimesta.
kyllä tuo vähän siltä kuulostas ku olis mäntä iskeny pakoaukon säätimee! :S eli luultavasti männästä lähteny pala nii ei löydy puristuksia
http://www.motot.net/galleria/showphoto ... perpage/24 tommoselta se mulla näytti.. tosin en oo aivan 100% varma, koska se ei mulla kumminkaan tolleen tehny et olis tehoja hävinny ensiks, vaan mulla meni ihan kerrasta poikki!