no siinä pyöräs on joko eka tai toinen mäntä, kun kerran on vaihettu siinä 22-23tkm viimeks mäntä. Eli tuommoseen normaaliajoon mihin mä ainakin pyrin, ei pitäis olla mitään ihmeempii ongelmii noiden kilometrien kanssa. Kuinkas muuten onkos kyseisessä pyörässä mallivikoja tai vastaavaa? Nuo Derbi GPR:ät on pirun halpoja pyöriä, kun alle 800e saa toimivan pyörän, jolla ajettu semmoset 25-30tkm. Ja itse tykkään tuosta Derbin ulkonäöstäkin(ei tuolla alle tonnilla paremman näköistä oikeen saakkaan), onhan toki totta, että eihän tuo mikään tykkipeli oo, mutta asiansa varmasti ajaa. Ite kun joudun itse tienaamaan kaikki rahat kevariin ja korttiin+ tietenkin bensat, vakuutukset jne... Eipä tuolla postinjako palkalla häävimpää peliä saa. Onhan se varmaan aivan erilainen ajella jollakin uuella 5500e maksavalla YZF-R:ällä, mutta voi voi, kaikilla ei oo "pappa betalar" Saa tuo pyörä mulle kelvata, kun vaihtoehtoina ois Honda NSR(vähän turhan loppuun ajettuja vehkeitä, kun kaikissa mittarissa se 50tkm), Aprilia RS, (uuemmat mallit komeita,mutta ei varaa. Vanhemmat "munamallit" ei oikeen pistä silmään.) Ja olihan tuo Honda CBR(plussia vaikka kuinka paljon, mutta ainoona miinuksena sen älyttömän pieni koko niissä vuosimalleissa, joihin olisi itsellä varaa. Olen nähkääs n. 190cm pitkä, joten tuo CBR on melko pieni minulle.) Nyt kuitenkin nettimotosta haeskellessani pisti silmään komea yksilö, joka olikin melko halpa (Derbi GPR
). Mitäs ootte mieltä Derbin ulkonäöstä? Ja kysytään nyt vielä, että löytyisikö jotain muita hyviä kyykkypyöriä (mieluiten 2t), joilla hintaa olisi noin 1000e, joita kannattaisi katsella?