Myyn koska hommasin 390 koneen.
Koneen mukana ruisku+ecu, startti ja staattori jää itelle.
Konaab kirjoitti:Oisko kellään tietoo miks duken nopeusmittari heittelee vålillä iha mitä tahansa lukuja nopeudeks ja vaihtelee sitä kokoajan? Välillä näyttää kyllä nopeuden oikein..... Välillä tyhjäkäynnilläki ku kaasuttelee näyttää että nopeus olis 2km/h. Osaisko joku sanoo mikä ois?
Konaab kirjoitti:Osaako kukaa sanoo pitääkö 125 dukessa näkyä öljyä kun kurkkaa siitä öljyn täyttöreiästä? Kun siinä ei näy yhtää öljyä ja välillä tulee semmonen käry jostai päin pyörää?
detsailija kirjoitti:Onko tommonen Duke luotettava peli? Mietin max.2500e kevarii nii Dukeja löytyy paljon sillä hinnalla Oon netistä lukenu paljon erilaisia vikoja dukesta Miten tulpan vaihto dukessa, onko pahassa paikkaan?
motoritransu kirjoitti:Mites onko dukee saatavilla mitää power cammanderii ja on uus pyörä mahtaakoha lähtee takuu??
Östelä kirjoitti:Morjesta!
Juu elikkäs osaisko kukaan kertoo mikä dukessa mahtaisi olla vikana... Eli ongelmana on vaihteet, jotka ovat välillä erittäin jäykät ja vaihteita joutuu melkeempä runnomaan sisään. Ongelmana on myös että pyörä on melkein mahdoton saada vapaalle paikallaa vaan vaihde poljin tuntuu jähmettyneen ykkös vaihteelle. Välillä vaihteet toimivat aivan normaalisti ja vaihteen vaihtamisessa ei kummoisempaa voimaa tarvitse. Voiko syynä olla öljyt? Samoilla öljyillä ajettu noin 2500km että olisi aika vaihtaa?
Arskis_1 kirjoitti:Onko kellään tietoo mistä sais kohtuuhintaan dukeen imuvenat? Omat on mutkalla ja motokeitaan 120€ venoja ei huvittas ostaa saako noita ees mistään halvemmalla? Tuntuu olevan ylipäätäänkin vaikea löytää osia tähän pyörään normaaleilla hinnoilla.
0meGa kirjoitti:Osta multa 200cc 13tkm ajettu kone 500e, enemmän tehoa kun athenan big bore kitillä eikä kuluta polttoainetta matka-ajossa kuin 2.5l/100km.
Myyn koska hommasin 390 koneen.
Koneen mukana ruisku+ecu, startti ja staattori jää itelle.
H33B0 kirjoitti:Varmaan korjattu jo (Jos on niin kerro ihmeessä mikä oli) mutta itse varmaan ottaisin öljyt pois ja tsekkaisin kytkimen toiminnan, vaihteston ja sen vaihdevivun mekanismin läpi ja uudet öljyt ja suodatin sisään. Itse käytän lähes poikkeuksetta motorexin öljyjä ja K&N suodatinta.
Jusaka kirjoitti:Hei,
Tosta takuuasioista sen verran, että mitä saa itse korjata, ja milloin pitää viiä huoltoon? Jos vaikka haluaisin uuden putkiston laitteeseen, raukeaako takuu itse asennettuna, mutta huollossa asennettuna ei?