Suzuki RG GAMMA 125

Naamari92
Liittynyt:
12.3.2008 9:35
Uusia rg gamman sylintereitä.

ViestiKirjoittanut Naamari92 » 25.1.2010 10:49

http://www.mp-osat.fi/suzuki/index.php? ... ry_id=1675

Tuolta saa rg gammaan jos tarvii uusia pyttyjä hintaan 520,90€.
da king
Pyörä:
TZR 125
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
4.12.2007 16:08

ViestiKirjoittanut da king » 3.4.2010 21:36

elikkäs nyt olis tämmöne tulos pihaa ja olis pari kysymyst:D eli mite hyvi nää sopii matka ajoon? millaset tehot tt:nä on? ja mite osien saatavuus? kiitokset etukäteen jos joku viitsii vastata.:)
petruna
Pyörä:
Suzuki RG GAMMA 125
Paikkakunta:
Kouvola
Liittynyt:
17.8.2008 12:01

ViestiKirjoittanut petruna » 15.4.2010 18:31

Minkäslaisii mittareita teil on käytössä? Tarvis pienempää mittaristoa, ehotuksia? Meneekös muute digitaalimittaristo heittämälla kiinni vai tarviiko tehdä jotain ja mitä?
Sasos
Pyörä:
Kawasaki GPZ 500R
Liittynyt:
4.9.2009 21:36

ViestiKirjoittanut Sasos » 16.4.2010 9:14

da king: Matka-ajoon erittäin hyvä. Riippuu kuskin pituudest mut ite oon n. 175cm pitkä ja saan just sopivan ajoasennon ilman et tulis paikat kipeeks. TT:nä taitaa olla 25 hepoo, mitä lienee sitte kilowateissa. Osii saa Stormista ja Nakkilan pyöräst ja mopost ainaki, sielt oon ite hakenu jos on ollu tarvet.

Petruna: Ite pistin "polkupyörän" digitaalimittarin, ja laittamises meni 30min ku piti vaa miettii et mihi ne ripustaa. Polkupyörän mittari siks lainausmerkeis ku se näyttää 300km/h asti ja saa erittäin tarkaks, btw kuka polkee fillaril kolmesataa lasis? :D (mittariin asennetaan renkaan/vanteen ympärysmitta tjs. Ite sain sen kohal iha kokeilemal eikä heitä yhtää viidenkympin tai satasen nopeudes.)
Trage
Liittynyt:
30.11.2008 21:50

ViestiKirjoittanut Trage » 18.4.2010 17:44

Varmaan paras pikku mittari on Sigma löydät varmasti joka polkupyörä kaupasta ja maksaa huippeat 18 euroa
Ja sitten oma kysymys elikkäs mitä mahdollisuuksia jää ku on pipercrossi ja saa liikaa ilmaa.Rupeenko kassaria säätelemään vai pitääkö tehä muita kikkoja ja mitä te olette tehneet?ja huomioksi vielä että piperi on vasta siinä vakio putsari väliputken päässä eli siis suomennettuna siinä mikä tulee kaasarilta siihen mööbeliin
SukkaBomber
Pyörä:
2Pyörää:Derbi Senda -08 4Pyörää: Bmw e36 325
Paikkakunta:
Juuka City
Liittynyt:
27.2.2008 21:38

ViestiKirjoittanut SukkaBomber » 21.4.2010 21:55

Kaverin puolesta kysyn, elikkä pyörä lähtee käyntiin mutta kun nostaa kierrokset yli 5000 niin turajaa vain eikä kulje ku 50 km/h, niin mikä ois vikana? Voiko ryyppy olla jumittunut?
Sasos
Pyörä:
Kawasaki GPZ 500R
Liittynyt:
4.9.2009 21:36

ViestiKirjoittanut Sasos » 29.4.2010 21:29

SukkaBomber kirjoitti:Kaverin puolesta kysyn, elikkä pyörä lähtee käyntiin mutta kun nostaa kierrokset yli 5000 niin turajaa vain eikä kulje ku 50 km/h, niin mikä ois vikana? Voiko ryyppy olla jumittunut?


Kaasari tukos? Mulla teki iha samaa. Sit ku yritti nostaa nopeut ni yritti sammuu.
petruna
Pyörä:
Suzuki RG GAMMA 125
Paikkakunta:
Kouvola
Liittynyt:
17.8.2008 12:01

ViestiKirjoittanut petruna » 2.5.2010 21:34

Mitäs moottori öljyy ootte käyttäny, vai vaihtesto vai mikskä sitä nyt sanotaan?=D
Sasos
Pyörä:
Kawasaki GPZ 500R
Liittynyt:
4.9.2009 21:36

ViestiKirjoittanut Sasos » 5.5.2010 17:25

Moottoriin menee itel Teboilin normi 2 tahti öljy ja vaihtestoon Castrolin prätkille tarkotettu vaihdelaatikko öljy.
petruna
Pyörä:
Suzuki RG GAMMA 125
Paikkakunta:
Kouvola
Liittynyt:
17.8.2008 12:01

ViestiKirjoittanut petruna » 8.6.2010 17:07

Osaako kukaa sanoa syytä tähän?: kun painan etujarrua, kierrokset tippuu koneesta ja sammuu.
Sasos
Pyörä:
Kawasaki GPZ 500R
Liittynyt:
4.9.2009 21:36

ViestiKirjoittanut Sasos » 9.6.2010 1:00

petruna kirjoitti:Osaako kukaa sanoa syytä tähän?: kun painan etujarrua, kierrokset tippuu koneesta ja sammuu.


Kannattaa painaa kytkint samal.
petruna
Pyörä:
Suzuki RG GAMMA 125
Paikkakunta:
Kouvola
Liittynyt:
17.8.2008 12:01

ViestiKirjoittanut petruna » 9.6.2010 12:01

hehehe.... -.- Kyllä ihan painan kytkinta samalla.
Naamari92
Liittynyt:
12.3.2008 9:35
KHC?

ViestiKirjoittanut Naamari92 » 15.7.2010 23:08

Tuli tilattua englannista mäntäsarja omaan rg gammaan. merkiksi paketissa ilmoitettiin KHC, onko kenties laatu kohillaan? kokemusta kellään rg:ssä kyseisestä männästä?
mitä materiaalia mäntä on männänrenkaiden alapuolella, ja onko se kestävempää? muuten näyttäis silmämääräisesti olevan laadukkaasti valmistettu.
Tuossa kuva moisesta männästä.
Kuva

EDIT: oisko mahdollista rttä olisi MITAKA mäntä? olen tutkinut netistä paljon, ja en ole löytänyt yhtään khc:n päällystettyjä mäntiä/vastaavia mäntiä mihinkään pärrään, sen sijaan mitakalla juuri saman näköisiä mäntiä vaikka millä mitalla on kun etsii.
Viimeksi muokannut Naamari92 päivämäärä 19.7.2010 23:29, muokattu yhteensä 1 kerran
Sasos
Pyörä:
Kawasaki GPZ 500R
Liittynyt:
4.9.2009 21:36

ViestiKirjoittanut Sasos » 17.7.2010 4:33

Netistä ku lueskelin ni ei mitään parasta laatua, mut ei huonoimmastakaan pääst. Alkuperäis mäntää sisään vaa.
Naamari92
Liittynyt:
12.3.2008 9:35

ViestiKirjoittanut Naamari92 » 17.7.2010 20:21

Sasos kirjoitti:Netistä ku lueskelin ni ei mitään parasta laatua, mut ei huonoimmastakaan pääst. Alkuperäis mäntää sisään vaa.

ok. löysin itekkin melko paljon tietoa, ulkomaalaisilla sivuilla melko paljo oli juttua että ois parempi ku orkkis, mutta katotaa sitte miten kestää. oli myös että renkaiden alapuolella oleva materiaali ois jotai teflonii tai jotai sen tapasta, eikä oo nii paljo kitkaa eikä laajene lämpimänä nii paljo ku normi alumiini mäntä.
tuossa linkki mäntään minkä tilasin, jos joku niitä sattuu tarttemaan.
http://www.wemoto.com/bikes/Suzuki/RG_1 ... _Oversize/