Ihan vinkkinä jokaiselle joka haluaa säästää aikaa : Tietopankin Korotuspalan asentaminen-artikkelissa on menty vähän vaikeamman kautta.
SIellähän sanotaan että penkki, bensatankki ja takahäkki otetaan helvettiin kaikkineen lisäosineen että iskarin saisi pois.
Ite kavereitten kanssa otettiin vaan iskari auki molemmista päistä, ja linkusta joku osa pois joka taisi mennä takahaarukkaan kiinni. Sitten nostettiin takarengasta (Koko laitos itse oli pukilla) ja vedettiin iskunvaimennin alakautta pois. Säästää perkeleesti aikaa
Ulkopäin ei paljoa näe että olisi koropala, mutta kyydissä sen kyllä huomaa. Itse olen n. 183 cm ja piti jo vähän ottaa varpailla vastaan että ylsi jalat kunnolla maahan. Ei se tosiaan ajoon mitenkään vaikuttanut, mutta keuliminen oli helvetin ihmeellistä.
En oo kyllä Hussella viikkoon ajanu nimim. Fobba, että tuntui vitun oudolta ajaa sillä pitkästä aikaa muutenkin
Ennen tuntu että meinaa kaatua useasti oikealle koska oli niin perkeleen pystyssä. Nyt koropalalla taas nojaa vasemmalle jonkin verran, mutta parempi niin