Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

Kymda
Pyörä:
ni sutii
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
21.4.2012 2:40
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut Kymda » 26.7.2013 22:05

Oli siel sulakkeet vissii kondikses, mut kattoo jos saa vakuutukseen noi piuhat ku on kerta täyskasko nii kattaa omat tötöilyt myös :lol:
ottopoika
Pyörä:
Husqvarna SMR 125 -11, PV50 -89, PV -90, Öglaend safir -70, Suzuki S1 1995 KTM exc 2008, yamaha slider 2002
Paikkakunta:
Pirkkala
Liittynyt:
15.1.2011 22:19
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut ottopoika » 28.7.2013 20:55

Onkos jollain käytössä omassa smoto hussessaan varikkopukkia?
Löytyisköhän jostain tarpeeks matala?
Pysäytetty [8], Sakot [1] Kortti pois [0] Kilvet pois [ 0 ] Kaatumiset [1]
Murska
Liittynyt:
8.8.2011 20:37
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut Murska » 28.7.2013 21:03

Jos värillä ei ole väliä niin tuo pitäisi käydä: http://www.motokeidas.com/shop/tuotteet ... pukki-ktm-

Toimii ja on riittävän tukeva normi ruuvailuun ja säilytykseen.
Derbi1996
Pyörä:
Husqvarna SMR 125 -12 Ford Focus -06
Liittynyt:
13.8.2011 22:53
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut Derbi1996 » 28.7.2013 22:28

Motonetin tai Bilteman pukki ajaa asiansa myös ihan hyvin. :D Ite ostin Motonetin pukin hintaa 40€ muistaakseni :D
Blacklake
Pyörä:
KTM 690 SMC -16
Paikkakunta:
Evijärvi
Liittynyt:
26.9.2012 15:59
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut Blacklake » 29.7.2013 3:43

Linkatkaapas tai kuvatkaa ny joku video Hussesta koropalalla, tai vaikka ilman- ja koropalalla video.
Mielestäni SPJ:n miittivideossa jollakin oli koropala nelarihussessa, oli aika asiallisen näkönen ku poltteli siinä kumea. Enään en sitä vain löydä ja pistää kyrpimään..
Nyt kun vielä 7 viikkoa ajokorttipuolta lompakosta täyttää Visa niin ois aikaa pistää se koropala, ja tekis mieli nähä millainen näky se olis koropalalla, että kannattaisko se :D
jonicc Moderaattori
Paikkakunta:
Nurmijärvi
Liittynyt:
27.10.2012 12:43
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut jonicc » 29.7.2013 12:45

Kuva
Kuva ilman

Kuva
Ja kuva koropalalla

Tosta suunnilleen näkee eron noissa laudoissa takana, otettu samalta etäisyydeltä ;)
Othil
Pyörä:
Nyk: volvo s60 |[EX]Husqvarna sm 125 2010. [EX]Husqvarna smr125 Hermunen 2011, Yamaha Dt 50x 06 [EX]
Paikkakunta:
järvenpää
Liittynyt:
3.6.2011 14:36
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut Othil » 29.7.2013 13:01

Ja mulla on galleriassa kuvia korolla olevasta husqusta, ja parissa kuvassa ilman koroa :)
Bomb3ri
Pyörä:
Suzuki DR-Z 400 SM 2006 Husqvarna smr 125 2010 (ex) Skyteam st 125 monkey 2013 (ex) Skyteam monkey 50 2011 (ex)
Paikkakunta:
Kangasniemi
Liittynyt:
8.5.2011 19:52
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut Bomb3ri » 29.7.2013 13:34

Ja jos haluaa vielä lisää perää nostaa niin ei muutakun takahäkistä korottamaan ;)
Motorcycling - It's not the destination, it's the journey.
Blacklake
Pyörä:
KTM 690 SMC -16
Paikkakunta:
Evijärvi
Liittynyt:
26.9.2012 15:59
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut Blacklake » 29.7.2013 16:09

Tulis kyllä aika jäätävän näköne. Koropalalla saisin korjattua senkin että se seisoo ihan saatanan suorassa. Tankilla käyn aina vain yhdestä kulmasta, koska muuten se seisoo niin pystyssä että pelkään sen kaatuvan joka kerta.
Ja kun aina jonnekkin saapuessa laitan Hussen seisomatuelle.... Vittu ku oot pystyssä ja siitä sitten sitä siirtelemään että saa sen hyvään kulmaan.
Pitäähän se perkeleen koropala tilata kun sitä rahaa vielä on.. Vähän. :D

Onko (varmasti on) muilla sitä ongelmaa, että tuo tankinkorkki ei pidä paskaakaan sisällään? Tankki täynnä tai vaikka puolivälissä, kytket kerran eturenkaan ilmaan niin litra bensaa heiluu tankin päällä. Mp-Racingillä oli vielä vähän aikaa sitten myynnissä sellainen tiiviste tankkiin, oli vaan perkeleen kallis. Saako tuota vuoto-ongelmaa korjattua jotenkin?
AceFin Moderaattori
Pyörä:
Skyteam Monkey 125cc-->160cc -07, 525 EXC -03, GSX600F -91
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
20.4.2011 19:45
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut AceFin » 31.7.2013 22:35

Onko pääsuutin tälläinen? Tuli äsken avattua kaasari, mutta luulin että mulla on vääränlainen suutin. Nyt googlailun jälkeen en enää olekaan ihan varma. Onko tämä oikea suutin? Jos on niin miten se vaihdetaan, ruuvataanko se jotenkin tuosta "suutinrungosta" irti ja vaihdetaan isompi tilalle?

Kuva

EDIT: Unohtui sanoa, että tuli vaihdettua vaahtomuoviputsari ja 40 tk-suutin, nyt lähtee vielä helpommin käyntiin ja tyhjäkäynti on tasainen, toisin kuin alkuperäisellä suuttimella.
EXC 525 || Youtube-kanava
"Kuka teistä finninaamoista nussi mun hanskat?" -MP
Eleeppo
Liittynyt:
8.8.2012 23:09
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut Eleeppo » 31.7.2013 22:53

Mikä ois hyvä xenon-sarja, mulla on mmx umpio nii kannattaaks se vaihtaa kans. Oon kullu et liikkuvalla polttimolla valokuvio menee aika paskaks? :s
Blacklake
Pyörä:
KTM 690 SMC -16
Paikkakunta:
Evijärvi
Liittynyt:
26.9.2012 15:59
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut Blacklake » 1.8.2013 3:18

Ihan vinkkinä jokaiselle joka haluaa säästää aikaa : Tietopankin Korotuspalan asentaminen-artikkelissa on menty vähän vaikeamman kautta.
SIellähän sanotaan että penkki, bensatankki ja takahäkki otetaan helvettiin kaikkineen lisäosineen että iskarin saisi pois.
Ite kavereitten kanssa otettiin vaan iskari auki molemmista päistä, ja linkusta joku osa pois joka taisi mennä takahaarukkaan kiinni. Sitten nostettiin takarengasta (Koko laitos itse oli pukilla) ja vedettiin iskunvaimennin alakautta pois. Säästää perkeleesti aikaa :D

Ulkopäin ei paljoa näe että olisi koropala, mutta kyydissä sen kyllä huomaa. Itse olen n. 183 cm ja piti jo vähän ottaa varpailla vastaan että ylsi jalat kunnolla maahan. Ei se tosiaan ajoon mitenkään vaikuttanut, mutta keuliminen oli helvetin ihmeellistä.
En oo kyllä Hussella viikkoon ajanu nimim. Fobba, että tuntui vitun oudolta ajaa sillä pitkästä aikaa muutenkin :D
Ennen tuntu että meinaa kaatua useasti oikealle koska oli niin perkeleen pystyssä. Nyt koropalalla taas nojaa vasemmalle jonkin verran, mutta parempi niin :D
AceFin Moderaattori
Pyörä:
Skyteam Monkey 125cc-->160cc -07, 525 EXC -03, GSX600F -91
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
20.4.2011 19:45
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut AceFin » 1.8.2013 11:06

Se tietopankin ohje pätee vaan kakstahteihin, nelarissa sen saa tosiaan vaan alhaalta pudottamalla. Tietääkö kukaan tosta suuttimesta vai pitääkö vielä kerran avata kaasari ja mahdollisesti lähteä sen jälkeen stormiin vaihtamaan suutinta?

E: Avasin kaasarin ja olihan se tosiaan sellanen minkä edellisessä viestissä linkkasin ja suutin sopi siihen. Ei vaan viitsi mennä testaamaan sadekelillä...
EXC 525 || Youtube-kanava
"Kuka teistä finninaamoista nussi mun hanskat?" -MP
R1KS4
Pyörä:
(EX) Husqvarna SMS 4 125 Hermunen, (EX) Derbi DRD Pro R, (EX) Samurai 110cc
Liittynyt:
8.4.2011 22:45
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut R1KS4 » 2.8.2013 16:17

Mikäs tää tämmönen on? Vilahtaa aina, kun laittaa virrat päälle.

Kuva
ottopoika
Pyörä:
Husqvarna SMR 125 -11, PV50 -89, PV -90, Öglaend safir -70, Suzuki S1 1995 KTM exc 2008, yamaha slider 2002
Paikkakunta:
Pirkkala
Liittynyt:
15.1.2011 22:19
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut ottopoika » 2.8.2013 17:40

Ei mitään hajua, itelläki tulee toi sama ku laittaa virrat.
Mutta sopiiko näihin kakstahdin iskari?
Pysäytetty [8], Sakot [1] Kortti pois [0] Kilvet pois [ 0 ] Kaatumiset [1]