K_T_M kirjoitti:Mulla ois sama rattilukko-ongelma. Youtube ohjeissa ruukaavaat porata isolla metalliporanterällä sen rikki sen alkuperäisen lukon ja ruuvaavat sitten ruuvin siihen porattuun lukkoon ja repivät irti sen lukon ruuvin avulla (?) ja sit vaa uus lukko tilalle. Nii ja siinä rattilukossa on semmonen metallinuppi/tappi joka myös pitää sitä rattilukkoa paikallaan. Se lähti mulla irti ku väänsi puukolla, hakkasi vasaralla ja talttapäällä ja kiroili tarpeeksi
Sen sain kans puukolla ja vasaralla irti, itte rattilukkokin liikkuu moitteetta kolossaan mutta ulos ei tule, saisko sen väkivalloitta jos ottaa keulan pois?
Lisää tohon mittari-ongelmaan, mulla taitaa olla se mode-nappi kuollut, koska siitä se ei herää, +- napeista kyllä tulee..
Onko muuta vaihtoehtoa kun koittaa korjata mittari tai ostaa uusi?
Purkasin mittarin ja mode-nappi on rikki, kun juotokset yhdistää, vaithaa se modea tuntien & kilometrien välillä, Väänsin napin puolivahingossa irti juotoksesta, mutta uusia se jokatapauksessa täytyy ellei hanki sitä tanko-ohjainta ?
Edit: Korjasin napin.. vähän tinaa juotoksiin ja taas pelittää.