_rieska_ kirjoitti:Turhaa vaihdat sen kaasarin, ei se auta arkiajossa mitään. Tavalliseen ajoon riittää mikä vaan rajoitusten mukaan kulkeva laite ja sillon ne kestääkin (siis vakiokuntoset ja matalaviritteiset), virityshommiin ryhdyttäessä voi olla varma että säännöllisin väliajoin jotain hajoaa/pitää vaihtaa.
Nimim. 50cc viripeeveen omistaja ja roplaaja, joka on ajanut mopolla n. 30km. Jokaisen koeajon jälkeen ilmenee jotain rikkinäistä/hajoavaa.
juuu itsekkin ajoin kyllä pv:llä oli 60cc kiinni koko mopoajan ja se jos joku sai kenkää ku keulin sillä joka päivä/ kuminpolttoa hyvin se sitä kesti ku vaihto vain riittävin ajoin pytyn ja männän ja vuojen välein alakerta remppas... keulaki sattumoisin katkes suskasta
sillon muinoin ku kävin testaa kaverin ktm:mää nii alko se viritys halu nousuu ku ei oo pappabetalar:/ ja oon vaihtanu omaab gepardiin jo mäntää ja ite sen suskanki remppasin!