KTM EXC 125

juhm97
Pyörä:
Husaberg FE450 '09
Paikkakunta:
Kouvola
Liittynyt:
13.9.2012 20:35
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut juhm97 » 5.3.2014 21:34

Onko noi Proxin suuttimet laadukkaita/käyttökelpoisia? Pitäisi uusia suuttimia ostaa ja houkuttelis ostaa noita Proxin suuttimia kun ovat kolme kertaa halvempia. Onko kellään kokemuksia näistä? http://www.motokeidas.com/shop/tuotteet ... nttinen-45
alpinestars^
Pyörä:
kTm
Liittynyt:
6.4.2008 13:49
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut alpinestars^ » 5.3.2014 22:17

juhm97 kirjoitti:Onko noi Proxin suuttimet laadukkaita/käyttökelpoisia? Pitäisi uusia suuttimia ostaa ja houkuttelis ostaa noita Proxin suuttimia kun ovat kolme kertaa halvempia. Onko kellään kokemuksia näistä? http://www.motokeidas.com/shop/tuotteet ... nttinen-45

Joo, ihan käyttökelposta tavaraa ovat
ALzZuu
Pyörä:
Ktm 125 exc -12
Paikkakunta:
Myllykoski
Liittynyt:
7.2.2011 20:16
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut ALzZuu » 5.3.2014 23:58

Missä vois olla vikaa kun koneesta kuuluu pien "rohina" kytkimen puolelt?
kuuluu ainoastaa ku paikoiltaa kierrättää ja pitkän kiihytyksen jälkeen ku laittaa kytkimen pohjaan. Kuulostaa vähän siltä, kun kiksi jumittais mut ei kumminkaa siitä kuulu. Moottori kävi remontissa just 5 tuntia sitten ja sen jälkeen alkoi kuulua toi. Ei silleen haittaa ajoa yhtään tai tällee mut silti vähä hairitsee :roll:
Blade_
Pyörä:
Ktm Exc 125 -09, Beta supermotard Track 50cc,Yamaha yz 250f
Liittynyt:
29.8.2012 15:12
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut Blade_ » 6.3.2014 0:21

Onkos kytkinkruunun laakerit missä kunnossa.. mutta eikös se aina pientä ääntä kytkin pidä :) loppuuko ääni kun painat kytkimen pohjaan?
kötöm
Pyörä:
KTM 125 Exc Factory Edition -11, KTM 125 Exc -05
Paikkakunta:
Simpele
Liittynyt:
26.5.2013 0:01
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut kötöm » 6.3.2014 0:53

Ei kellään sattuis olemaan ylimäärästä 320mm levyn adapteria vm.10-14 kotariin? :)
--jonn--
Liittynyt:
8.9.2011 17:12
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut --jonn-- » 6.3.2014 16:42

Paljonkohan maksais vanteiden maalautus puoliksi candy oranssilla? Nyt ovat mustat ja ois tarkotus saada puoliks oranssiks elaksoidun näköseks, joten candy varmaa ois paras?
Blade_
Pyörä:
Ktm Exc 125 -09, Beta supermotard Track 50cc,Yamaha yz 250f
Liittynyt:
29.8.2012 15:12
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut Blade_ » 6.3.2014 18:38

Parempi ois maalata se mustaki uusiks, taitaa jäädä muuten pykälä. Mutta 150-400e
limited-
Pyörä:
Ktm Exc 450cc -08
Liittynyt:
22.11.2011 22:45
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut limited- » 7.3.2014 18:33

Ei ketää kiinnostais vaihtaa hyvä kuntosia enskoja oransseihin smotoihin?

Pakettii kuuluu: Hyvä kuntoset vantee, levyt, takaratas (42 piikkinen) ja ketjut.

Kuva tossa alhaalla linkissä.

http://i.imgur.com/7rhGmIJ.jpg?1
putsipa
Pyörä:
(ex) KTM 125 EXC -08
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
11.8.2011 22:28
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut putsipa » 8.3.2014 16:54

Miten on mahdollista, että ei taaskaan mene millään säätöihin. Tai tulppa näyttää vaniljan väriseltä ? Kävi just konerempattavanikin, ettei pitäisi ainakaan olla kampuran stefasta kiinni, toisin kuin ennen koneremppaa. Kokeiltu startti kaasulla ilmavuotoja mut ei löytyny mitään, joten mistä voisi johtua / mitä kannattaa tarkistaa kaasarista ? Tällä hetkellä 50tk, 1.5 ilmaruuvi, noze 3 loves ja 190ps. :roll:
Konkari97
Pyörä:
KTM EXC 125 -11, Yamaha YZF-R 125 -08
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
27.12.2012 15:24
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut Konkari97 » 8.3.2014 18:43

Mikähän on takajarrussa, kun uuet jarrupalat ja uus motomasterin flame levy. Jarru on tosi jäykkä painaa ja rengas menee lukkoon aika pienen liikkeen jälkeen, mutta se pieni liike on raskas. Aivan kuin olisi normaalia enemmän painetta jarrussa.

Yrittäkää saaha selvää mitä selitän ja neuvoi kiitos!:)
valevandro
Pyörä:
Husqvarna sm 125/ Suzuki rm 125
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
11.11.2013 15:15
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut valevandro » 8.3.2014 18:50

Liikaa jarrunestettä kun oot vaihtanu uudet palat ja levyn nii oot puristanu mäntää sisään niin paine kasvanu eikä ylimääränen neste pääse pois?
Konkari97
Pyörä:
KTM EXC 125 -11, Yamaha YZF-R 125 -08
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
27.12.2012 15:24
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut Konkari97 » 8.3.2014 19:56

Oon 2x ilmannukkin sitä niin eihän siellä pitäisi olla liikaa painetta? Voiko olla takajarru nestesäiliössä liikaa nestettä? Laitoin kiin niin ylimääräset nesteet valu yli eli se on täpötäysi.
Murska
Liittynyt:
8.8.2011 20:37
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut Murska » 8.3.2014 20:42

Liikaa nestettä, säiliössä pitäisi olla merkattuna maksimi ja sitä tasoa ei saisi ylittää.
Juupeli6
Pyörä:
Husaberg TE 125 -12 & 250 EXC-F -13
Liittynyt:
29.12.2012 21:38
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut Juupeli6 » 9.3.2014 0:07

putsipa kirjoitti:Miten on mahdollista, että ei taaskaan mene millään säätöihin. Tai tulppa näyttää vaniljan väriseltä ? Kävi just konerempattavanikin, ettei pitäisi ainakaan olla kampuran stefasta kiinni, toisin kuin ennen koneremppaa. Kokeiltu startti kaasulla ilmavuotoja mut ei löytyny mitään, joten mistä voisi johtua / mitä kannattaa tarkistaa kaasarista ? Tällä hetkellä 50tk, 1.5 ilmaruuvi, noze 3 loves ja 190ps. :roll:


Edelleenkin ihmettelen sitä kuinka isoja suuttimia kaasareihin oikein tungetaan...
Käytän talvisin 180ps ja 50tk ja nyt täytyy jo olla vaihtamassa takaisin kesäsuuttimiin kun meinaa mennä kone tukkoon.
Kesällä olen käyttänyt 172ps ja 45tk ja aivan loistavasti toiminut, sama tulppakin jo sadatta tuntia käytössä.
Ricede
Pyörä:
GasGas ec 300 -10
Paikkakunta:
Konnevesi
Liittynyt:
23.4.2008 21:50
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut Ricede » 9.3.2014 0:26

Jopas sä rullailet tulpalla kauan. Itse vaihdan uuden tulpan aina noin 30h välein. Ikävää jälkee jos tulpasta irtoo tavaraa, nimimerkillä muutaman koneen nähnyt jotka levinnyt tulpasta irronneiden hilppeiden johdosta.

Nykybensalla toi tulpan väri ei välttämättä kerro koko totuutta. Testaa paikallaa seuraavasti.

Tyhjäkäynti pois, käytät sen neulalta puhtaaks ja annat kierrosten pudota. Juuri kun on sammumassa niin luisti ylös kerrasta. Pitäis lähteä puhtaasti ja heti nouseen. Aivan ylhäältä kun pikkasen rötää niin on pääsuutin turvallisesti kohdillaan. Laihalla ollessaan se kiertää kunnes hajoo ja muutenkin korva tarkkana, pitäisi seurata kierrokset koko ajan kaasua.
Kari Vehniäinen Racing jos pyöräsi vaativat huoltoa