Aprilia af1

Johani
Pyörä:
DT 125R -> 250cc
Paikkakunta:
Korvessa
Liittynyt:
13.10.2005 0:59

ViestiKirjoittanut Johani » 3.1.2010 22:53

jansu91 kirjoitti:
Ansta kirjoitti:ne 40 ja 50 on varmaan luistin leikkaus-asteita...

mulla ei oo kaasareista kovin paljoa tietoa, että osaatko sanoa että mitä eroa nuilla kahdella sillon olisi? eli mihin se leikkaus-aste vaikuttaa?


osakaasulla (tyhjäkäynniltä - 1/4kaasuun) ilmansaantiin, kaasun vastaamiseen.
janileir
Paikkakunta:
oulunsalo
Liittynyt:
23.5.2007 22:53

ViestiKirjoittanut janileir » 3.1.2010 22:56

Johani kirjoitti:
jansu91 kirjoitti:
Ansta kirjoitti:ne 40 ja 50 on varmaan luistin leikkaus-asteita...

mulla ei oo kaasareista kovin paljoa tietoa, että osaatko sanoa että mitä eroa nuilla kahdella sillon olisi? eli mihin se leikkaus-aste vaikuttaa?


osakaasulla (tyhjäkäynniltä - 1/4kaasuun) ilmansaantiin, kaasun vastaamiseen.


no kumpi sit olis se parempi jos puhutaan TT-apriliasta? :)
Sen1
Liittynyt:
9.1.2004 16:33

ViestiKirjoittanut Sen1 » 4.1.2010 12:40

34mm VHSB
Larzes
Liittynyt:
2.6.2006 20:30

ViestiKirjoittanut Larzes » 18.1.2010 21:49

No niin nyt kaikki ostamaan halpaa varaosapyörää. Keväällä puran ja myyn pytyn, männän kaasarin, renkaat ym. erikseen paljon kalliimmalla, nyt kokonaisena lähtee talvihintaan, saa noutaa myös keväällä ;)

http://www.motot.net/talli/osat/id149/
Mitä merkkiä poltat?
-No Pirelliä tietenkin!
janileir
Paikkakunta:
oulunsalo
Liittynyt:
23.5.2007 22:53

ViestiKirjoittanut janileir » 18.1.2010 23:38

sitten olis taas uus ongelma. tyhjäkäynnillä ei tahdo tuo aprilia oikeen pysyä siinä mihin on tyhjäkäyntisäädöt säädetty vaan lähtee seikkailemaan joskus ihan jopa sinne 8000rpm asti.. Ja toinen ongelma mikä oli ajellessa on että kierrokset ei taho oikeen laskea niinkun pitäis vaan laskee hitaasti ja jää seikkailemaan sinne n. 3500rpm ja siitä sitten laskee tyhjäkäynnille jos sille tuulelle sattuu? onko kokemusta kellään että missä vika?
d-i-l-l-e
Pyörä:
Honda Monkey vm99, Honda Monkey vm84, Suzuki PV, Piaggio Typhoon, MBK X-limit ja Aprillia AF1
Paikkakunta:
tampere
Liittynyt:
20.6.2007 23:02

ViestiKirjoittanut d-i-l-l-e » 1.2.2010 2:12

jansu91 kirjoitti:sitten olis taas uus ongelma. tyhjäkäynnillä ei tahdo tuo aprilia oikeen pysyä siinä mihin on tyhjäkäyntisäädöt säädetty vaan lähtee seikkailemaan joskus ihan jopa sinne 8000rpm asti.. Ja toinen ongelma mikä oli ajellessa on että kierrokset ei taho oikeen laskea niinkun pitäis vaan laskee hitaasti ja jää seikkailemaan sinne n. 3500rpm ja siitä sitten laskee tyhjäkäynnille jos sille tuulelle sattuu? onko kokemusta kellään että missä vika?




Olisko imuvuoto?
jos siinä on kaks pyörää se keulii
d-i-l-l-e
Pyörä:
Honda Monkey vm99, Honda Monkey vm84, Suzuki PV, Piaggio Typhoon, MBK X-limit ja Aprillia AF1
Paikkakunta:
tampere
Liittynyt:
20.6.2007 23:02

ViestiKirjoittanut d-i-l-l-e » 6.2.2010 0:30

Riittääkö 15.4 volttia puolalle ?
jos siinä on kaks pyörää se keulii
volvomies760
Liittynyt:
1.11.2009 22:56

ViestiKirjoittanut volvomies760 » 22.3.2010 23:30

Mistä mahtaa löytyä valorele replicasta? on tuolla bensatankin alla aikamoinen hässäkkä:)
Niin ja mitä luulette onks vika siinä releessä kun ei mee pitkät päälle ja mittaristossa palaa kokoajan pitkienvalojen merkkivalo kun laittaa valot päälle.Parkkien kans ei onkkelmia.

Onkos muiden apriliilioissa huonot valot? Mun replicassa on niin surkeet että pimeellä ei paljon ajella on koitettu isompi wattista polttimoa ja paranneltu johtoja mitä muuta pitäs ruveta kehittelee?
stage666
Paikkakunta:
Valkeakoski
Liittynyt:
30.8.2005 12:40

ViestiKirjoittanut stage666 » 23.3.2010 4:35

volvomies760 kirjoitti:Mistä mahtaa löytyä valorele replicasta? on tuolla bensatankin alla aikamoinen hässäkkä:)
Niin ja mitä luulette onks vika siinä releessä kun ei mee pitkät päälle ja mittaristossa palaa kokoajan pitkienvalojen merkkivalo kun laittaa valot päälle.Parkkien kans ei onkkelmia.

Onkos muiden apriliilioissa huonot valot? Mun replicassa on niin surkeet että pimeellä ei paljon ajella on koitettu isompi wattista polttimoa ja paranneltu johtoja mitä muuta pitäs ruveta kehittelee?
Valorele/vilkkujen rele löytyy takaavasemmalta puolelta. ja noi valot ei kyll oo mistään parhaimmasta päästä. vai mikä polttimo sulla siel o?.
volvomies760
Liittynyt:
1.11.2009 22:56

ViestiKirjoittanut volvomies760 » 23.3.2010 19:06

taitaa olla 35w on koitettu 55 mut meni viel surkeemmaks ja tos ku laitin tota viisvitosta ni ei enää pitkät toiminu millää polttimol ja pitkien mittarivalo vaan hehkuu...)
ps. tänää uus mittarinpyöritin asennettu ja kevään eka metrit ajettu.)
sipeh
Paikkakunta:
jämsä
Liittynyt:
30.3.2008 20:05

ViestiKirjoittanut sipeh » 12.4.2010 21:10

Hei! mites tota kun otin läpprungon irti ja kattelin niitä boysenin teholäppii siinä niin huomasin että se toinen läppä oli raollaan... kuuluuko olla? voiko sen kääntää vaan toistepäin jolloin se ei ola raollaan? läpistä ei ole hirveesti kokemusta jtn ajattelin kysyä.
-edu
Paikkakunta:
Nokia
Liittynyt:
30.7.2007 22:50

ViestiKirjoittanut -edu » 13.4.2010 19:13

Ei saa olla rakoo yhtää. Niitä ei sais kyl hirveesti voimalla väännellä ettei katkee.
sipeh
Paikkakunta:
jämsä
Liittynyt:
30.3.2008 20:05

ViestiKirjoittanut sipeh » 13.4.2010 21:57

-edu kirjoitti:Ei saa olla rakoo yhtää. Niitä ei sais kyl hirveesti voimalla väännellä ettei katkee.


en ole väännelly. käynnissä ollu vikaa ja otin nuo sit irti ja huomasin et siin on rako. täytyy kääntää se toisen puolen läppä niin ei oo enää rakoo. sit varmaan alkaa käyntikin toimii?
-edu
Paikkakunta:
Nokia
Liittynyt:
30.7.2007 22:50

ViestiKirjoittanut -edu » 17.4.2010 16:20

Luulis sit toimivan. Millä säädöillä ootte ajellu kesäl? Suutinta ny lähinnä kyselen. loput säädöt voin ite ettiä. TT-af1 siis kyseessä ja ehkä arrowi tulos kii.
Sen1
Liittynyt:
9.1.2004 16:33

ViestiKirjoittanut Sen1 » 18.4.2010 21:44

No jos sul on vakioilmanpuhdistin kokeile 160 suuttimella.


Ja mikä neula sulla on? se vaikuttaa kanssa. Tuo 160 vois olla kokeilun arvoinen k57 neulan kanssa.