Honda Shadow

mustavi
Pyörä:
Honda VT125C Shadow 1999
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
25.4.2004 17:10
Re: Honda Shadow

ViestiKirjoittanut mustavi » 20.3.2014 14:02

Tunnustaako kukaan? ;) Aika huikeeta ajoa, eiks pyörä ole peräti museoikäinen K-sarjan Honda CB125-klassikko?! 8o Hattu nousee! :D

http://yle.fi/uutiset/kevaan_tempoilu_o ... va/7145084

E: Saattaisi olla käyttökelpoista tietoa jos mp-rohjake kellahtaa kumoon...

http://www.motouutiset.fi/fi/moottoripy ... ystyyn.htm
mustavi
Pyörä:
Honda VT125C Shadow 1999
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
25.4.2004 17:10
Re: Honda Shadow

ViestiKirjoittanut mustavi » 6.4.2014 15:07

Tässä ehkä yleisemminki kiinnostavia juttuja:

1) Hyvä opastuselokuva reippaamman maantieajon saloihin

Hyväksi ajo-opettajaksi kehutun Keith Code:n "Twist of the Wrist 1 & 2"-kirjojen kumppaniksi tehty aboutsi 1:30h opetusvideo löytyi Youtubesta, linkki lisätty Shadow-Wikin Motoristi Survival-listaan. Alkuperäinen englanninkielinen ääniraita vaatii harjaannusta kieleen, valitettavasti täysversio oli saatavilla vain turkkilaisella (tai espanjalaisella, tai ilmeisesti japanilaisella) tekstityksellä varustettuna. Hyvä ja ja tärkee esitys ajamisen (nopeammin ajamisen) perusasioista, vaikka elokuvan juoni onki vähä väkisin tehty. Turkkilaisen textin kai suodattaa parhaiten näkökentästä kun siin ei vahingossakaan kait ole sanaa minkä tunnistais (tosin ku enspanjankielisessä), kun taas japanilaisia merkkejä saattais silmä seurailla jotenkin... näin sen tuumailin ;)

Linkki:

http://www.youtube.com/watch?v=vmOBZ9u0mag

2) Matkoilla häiriön/vahingon sattuessa tarvittavia tietoja

Lisäilty Intruder-tietopankkijuttuun Suizan maahantuojia Pohjoismaissa, Baltiassa, Puolassa ja Saksassa, joiden pääsivuilta pääsee etsiin jälleenmyyjiä/huoltoja alueittain (jos on).

Shadow-Wikissä Honda-maahantuojien yhteyksien lisäks Suomen edustustoja jm. hätätapaustietoja matkoilla, toistaseks Pohjoismaat mut varmaan vielä jotain lisäyksiä ennen kesälomia 2014 kunhan joku päivä sattuu ahkeruuspuuska päälle ;)

Yammun osalta vastaavat maahantuojien tiedot sijottuis varmaan Virago/Dragu-Wikiin, ku V2-kustomit ehkä olis tyypillisimpiä ajopelejä kaukomatkoille lähtiessä?

Ei viiti kopioida noita kaikille yhteisiä tietoja (luotto- ja pankkikorttien kuoletus, edustustot jne.) moniin eri paikkoihin, koska tietoja tarttis varmaan vuosittain päivittää. Vois tietysti yrittää jotain yleistä matkailujuttuakin hyvän "Reissuopas pohjolaan"-kirjotuksen lisäks. Ajatus olis, että hädän hetkellä tien poskessa tiedot löytyis yhdestä paikasta (esmes jos kännykällä pääsee lukemaan tietopankkia), ettei tarttis muutenkin stressattuna alkaa googlailla niitä (vähän hankalasti) esiin.

Euroopan eri maiden pakollisista varusteistakin pitäis yrittää päivitettyä listaa. Itelläni vähä oma lehmä ojassa koska ajattelin kesällä kiertää Saksa-Hollanti-Belgia-Ranska kautta Englantiin ja Tanska-Ruåtti kautta takasin, ni ei tarttis ottaa jotain lippulappuhässäkkää mukaan (mikä tietysti olis hävöksissä sitten ku sitä tarttis ;) ). Samalla etsimisen vaivalla tiedot sais muillekin esiin...

E: Jännän Sachs XTC-raaserin (versio Suzukin FX-nelitahdilla) englanninkielisen korjausoppaan linkki (esikatselu/maksullinen download?) ja kauppiaslinkki saksankielisen ostamiseks lisätty Wikiin, ja pari voorumia (vain-XTC ja 125-Sportbikes Sachs-osio) myös lisätty.

E2: Pitäis kait pääsiäispyhiks käydä ottaan peto ulos. Akkua tuossa jo lataillukin, mutta yöt ollu vielä niin kylmiä ettei ole viittiny ottaa Varjoa kotipihaan (eikä se ajokaan vielä niin herkkua). Jos vaik sunnuntaina kävis Turuus kaveria morjestamassa ku ~15 astetta lupailtu :) Onks muut shadowistat jo (kai) aloittanu kauden?
mustavi
Pyörä:
Honda VT125C Shadow 1999
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
25.4.2004 17:10
Re: Honda Shadow

ViestiKirjoittanut mustavi » 26.4.2014 18:44

Tuli kirjoiteltua Wikiin jotain pientä SACHSin harvinaisemmasta Roadster 125 V2:sta. Ei ollu hirveen paljoa nettitietoa saatavilla, et jospa joku sellaisen omistaja viittis vähä työstää juttua?
watevo
Liittynyt:
11.8.2008 1:58
Re: Honda Shadow

ViestiKirjoittanut watevo » 27.4.2014 13:18

Kevät ongelma!
Ilmaantunut omituinen ongelma kun liikennevaloissa laittaa ykkösvaihteen päälle ja kytkin on pohjassa niin moottori sammuu. Kaasua kahvasta lisäämällä pysyy kyllä käynnissä.
Vaihteen ollessa vapaalla ja kytkin pohjassa ei moottori sammu!
Mielestäni tyhjäkäynti kierokset ok, tosin vaikea sanoa kierroslukua.
Mitenhän sais mitattua tyhjäkäynti kierrokset 1500rpm?

Öljynä Motonetin Motox 10w40.
mustavi
Pyörä:
Honda VT125C Shadow 1999
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
25.4.2004 17:10
Re: Honda Shadow

ViestiKirjoittanut mustavi » 27.4.2014 14:06

Tunnetko, että Varjo pyrkis pysähdyksen aikana ryömimään eteenpäin, eli kytkin ei irrottais? Veto päällä joutokierrokset laskis moottorin tukehtumisrajalle? Voi toki olla itse vaijerin takellustakin, vaijeri ruostunu talvisäilärin aikana, eli jos se on raskastoiminen voitelisin sen. Työläin konsti on tipoittain laittaa kuoren säätöruuvin uraan öljyä ja antaa sen hiljalleen valua ineen, kahvasta kenties pumpaten, mutta voit myös ottaa vaijerin irti ja holkintapainen rasvausapu (jtn. 2€ tarvikeliikkeissä, mm. Allwrong) kuoren pään ympäri täytellen saada öljyt sinne nopeammin. Jos taas kytkin on muuten kevyttoiminen tarkistaisin säädön (oliko kahvan ulkopäässä 1-2cm vapaaliike, juuressa jokunen-6mm), siis perussäätö koneen puolelta ja hienosäätö kuoren säätöruuveista. Sihtaile, että kuoren säätöruuvissa oleva ura olis alas, jottei sade- ja roskevesi pääsis sinne aiheuttamaan raskastoimisuutta kohta uudelleen.

Tyhjäkäyntikierroksia on korvakuulolta vähän hankala saada tarkalleen 1.500:n, mutta ryyppyvivun alla on hammastettu muovisäädin mitä manipuloimalla voit kokeilla nostaa kierroslukua hieman (omistajan käsikirja s. 27, käsikirjan latauslinkki Wikissä). Ei kyl omassani ole huomannu minkäänlaista taipumusta et säätö siirtyilis itekseen, eli alottaisin kytkinjutuista.

Voisin muuten jeesata jos suoriutuisit keskustaan (etkö ollukin stadilainen?) kun itelläni on mittari pyörässä mut Varjo on yhä talvisäilärissä... on ollu muuta puuhaa. Sen mukasesti kaikki työkalut ja kamat vielä hajallaan tallissa, varastolla tai osittain kyl jo himassa, et rasvausholkin ja Teflon-rasvasuihkeen löytämiseen kai menis noin 3,5 tuntia :(
watevo
Liittynyt:
11.8.2008 1:58
Re: Honda Shadow

ViestiKirjoittanut watevo » 27.4.2014 18:41

Kytkin vaijeri rasvattu ja vaihdettu , lisäksi kyllä irrottaa.
Kaikki vaihteet menee päälle ok
Säädetty vapaalike n. 2cm kytkin kahvanpäästä.
Tyhjäkäyntiä lisätty jonkin verran mut ei sekään tuntunut auttavan.
watevo
Liittynyt:
11.8.2008 1:58
Re: Honda Shadow

ViestiKirjoittanut watevo » 27.4.2014 18:53

Eikä myöskään lähde ryömimään vaikka ykkönen päällä ja kytkin pohjassa.
Se vaan sammuu jos ei lisää huomattavasti kierroksia.
mustavi
Pyörä:
Honda VT125C Shadow 1999
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
25.4.2004 17:10
Re: Honda Shadow

ViestiKirjoittanut mustavi » 28.4.2014 13:26

Ööh,ettei nyt vaan olis niin, et ryyppy menis itekseen päälle? Ryyppyvivun juuressa on kaulus mistä voi lisätä vivun kitkaa. Nyt ku muistelin ni tollasesta on muutki shadowistat kertonee... typerä pikkujuttu.

E: Tossa jokunen päivä sitten lisäilin Virago-Wikiin oliko viritys-kohtaan linkkiä Viragotechforumin sivuille mist vois (rekisteröidyttyään) ladata käyttäjä HigashiJun:in laatiman Power-Up Guiden (tais olla 2 osaa). En ny just löytäny vanhoja käyttäjätunnuksiani sinne, eli en pystyny katsoon onko matsku kuin hyvää, mut kovasti ovat muut kehuneet sitä. "Ainahan peto kulkee liian huonosti", et sieltä ehkä sais vinkkiä...

E2: Wikissä olevaan Saksa-Suomi sanastoon tuli jo ajat sitten kirjoitettua loppuun erilaisia arkisissa tilanteissa mahdollisesti tarvittavia sanoja tai lauseita. Ei aavistustakaan miten hyödyllisiä sellaiset vois olla tositilanteessa, tai pitäiskö yrittää jotain vastaavaa muillakin kielillä? Laitoin Shadow-Wikin hätätapaus-osioon sisälinkin tohon em. sanastoon.

E3: Ai niin juu, matkakevari-valtikka tais sit kuitenki V2-Hondien sijaan mennä Sachs V2 Roadsterille, eli omistaja-arvioita saksalaisessa ciao.de:ssä lukiessa löyty nixmanni kuka oli käyny Roadsterillaan pikasesti Espajassa, huikeat 5.600km 6 päivässä. Roadsterihan on kevariks aika iso rohjake, ja pannu on itse asiassa pikku-Viragosta. Jamppa saanu kyl huutaa kurkku suorana, onhan toi 933km/pvä ja lähes 39km/t... itel 2013 Norjan pikaretken vastaava oli hitusen päälle 40km/t. On ollu istumista ;)

E4: Sain ystävällisesti luvan julkaista kuvia lähes alkuperäiskunnossa olevasta CB125TD:stä Wikiin, eli "Honda CB"-sarjasta puuttuis enää 1980-1982 Comstar-vanteilla olevasta CB125T2:sta potretti... niin, ja tietysti K1-K4:istä, mut niitä ei taida Suomessa olla juuri ollenkaan. Tavallaan tää liittyy kustomeihin sillei, että CA125 Rebel on tuon 1959 CB92:lla alkaneen 125-twinien sarjan huipennus, esmes Rebelin männät on samat (sama varaosanumero) ku TD:n männät. Ja jos toi historia kiinnoo niin löyty todella hyvä suomalainen CB92-"Peltiheikin" saitti tuolla Rebel-Wikissä. Näillä twineillähän Honda aikoinaan aloitti maailmanvallotuksensa.

E5: Wikiin rusnattu vielä aika keskeneräinen alku Yammun RD125-jutulle pikku historiikin kera vähänniinku pariks Honda CB-jutulle, sekä "vähän myydyt 125-mallit"-juttu (Laverda Custom ja Uno, Monark TS/TTS ja Zündapp KS125 Sport nyt hahmoteltu täytteeks sinne - Laverdathan käytti Zündappin pannua - mutta monia muitakin mielenkiintoisia varmaan löytyis). Ainakin noiden vanhempien osalta ajatus olis et pelastettavissa tai entisöitävissä olevia ei päästettäis tärveltymään tiedon puutteesta, ja ajankohtaisissa malleissa olis paikkaa kerätä tietoa mahdollista omaks jutuks poikimista varten. Ei ollu parempaakaan tekemistä ku ongelmahammas kiusaa (maanantaina taas "Helga`s House of Pain" edessä sen kanssa). Ai niin, Varjonkin hain illalla vihdoin pihaan jos vaik luvattuja hellepäiviä tulis ;)

E6: En viitsi tyrkätä VTEC:in kirjoitusta "paalulta", siksi vielä editti vanhan jorinan jatkeeksi ;) Tuli lisäiltyä jotain vielä vähän keskeneräistä viritysjuttua Sachs XTC-Wikiin (pyörä jotenkin kiehtoo kuten ehkä jo kirjoitinkin). Vähän myydyissä malleissa tuli Nettimotossa vastaan erikoinen BMW:n C1, mikä siis on A1-tehoinen 4T-cityskootteri turvakehikolla. Samalla lisäsin Yamahan tulisista AS/RD-twineistä pari sanaa, esittelyksihän nuo kirjoitukset on tarkoitettukin. En tiennytkään, että Suomeen oli päätynyt näitä C1-erikoisuuksia, vaikka malli oli entuudestaan tuttu. Olis tosi mukavaa, jos joku lisäisi harvinaisia malleja Wikiin, tai kuvia niistä jos sattuu omistamaan sellaisia. Suomessahan on (tai on ollut) monia todellisia harvinaisuuksia etenkin autopuolella - valitettavasti osa myyty mm. USA:han, kuten Marskin 770K-Mersu tai Maybach DS7 jos puhutaan miljoonaluokasta - mut prätkissäkin ihan jänniä tapauksia.
Viimeksi muokannut mustavi päivämäärä 2.6.2014 6:16, muokattu yhteensä 1 kerran
V_T_E_C
Pyörä:
honda vt 125 shadow Baotian speedy(ikuisuus projekti)
Paikkakunta:
RAISIO
Liittynyt:
9.10.2011 20:59
Re: Honda Shadow

ViestiKirjoittanut V_T_E_C » 20.5.2014 16:22

Tuli myytyä oma varjo :itku: Lähti kuulemma Helsiinkiin ;)

Pyörän kromi osat on vielä itsellä(trkoitus myydä erikseen) Saa kysellä yv:llä

http://www.nettimoto.com/honda/vt/1680771
Tyhmät ei opi ja viisaille ei tarvitse opettaa
mustavi
Pyörä:
Honda VT125C Shadow 1999
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
25.4.2004 17:10
Re: Honda Shadow

ViestiKirjoittanut mustavi » 19.6.2014 9:44

Kiitokset vielä VTEC:ille, "nice doing business with you"! :)

Lisäsin Wikiin kaasutinten säätö-kohtaan kuvan Hondan työkaluista kaasareiden synkkaukseen, eli adapteriputki etukaasarin kurkun alipainepisteeseen (niitä näytti tulleen 2kpl paketissa) sekä jatkovartinen kulmaruuvari säätöruuvin manipulointiin. Jäljempi tuli Japanista asti, meniköhän jotain 5kk erinäisten kommellusten jälkeen. Nyt sitten etsimään asiallisia 4 alipainemittarin zydeemejä, koska sama mittaripatteristo saa käydä niin Varjoon kuin Bimppeenkin. Vähän surullinen vaan oon, että Englannin rundi ei taida onnistuakaan suunnitellusti (la 29.6. piti olla Goodwoodissa "Festival of Speed":in huipennuksessa mukana) kun ongelmahammas on reilun viikon takaisen käsittelyn jälkeen edelleen arka... Saa nyt sitten nähdä jos viime tingassa jokin sähläilylähtö: pitäis päästä laivaan su tai ma jos ajaa Calais-Dover kautta, mutta jos prässää Ruotsi-Tanska ja Esbjerg-Harwich (ei tosin enää ole hyttipaikkoja, 18h matka...) sais päivän-pari lisää armonaikaa. Ei kyl uskalla lähteä ellei ongelmahammas ole oireeton... koska huh jos se alkaakin oireilla sitten jossain kaukana Englannissa... Turhautuneena, ja Juhannuksen yöpakkasilla kivan sitkeän syysflunssan pikkupilsnereissä riekkuessa hankkineena oon täs purkanu toimintavimmaa Wikiin, eli tuli perustettua Bimota-juttu valmistajalistaan, ja vähän myytyihin 125-malleihin tuli lisäiltyä jotain japsikilpailijoitaan paremmaks arvioduista Daelim-kustomeista sekä erikoisesta aerodynaamisesta Gilera CX-kummajaisesta. Näitä mun höpinöitä sais mielellään parannella, ja jotku valokuvatkin (vaik Eliminator, Intruder ja XV/XVS) kyl elävöittäis Wikiä. Saksan-Beneluxin ja Englannin saderintamia tsiigaillessa harmistus ettei päässykään reitille täs vähä hellittäny... kyl olis vähä ikävä siellä about 10 asteessa ja sateen vihmoessa ny taittaa taivalta :( Kattoo ny sitte vaik ottais ja lähtis vähä myöhemmin... sitte kun kesä tulee...

E2: Pätkiä Goodwood Festival of Speedistä 2014. Toisaalta harmittaa kun ei lähteny, toisaalta ainakin tähän asti olis ollu aika ilkeen näköistä keliä suunnitellulla reitillä.

http://www.youtube.com/watch?v=bmEXvow6VbA (Hannu Mikkola, Audi Quattro S1)

http://www.youtube.com/watch?v=TxCIHYrySdo (Surtees/Räikkönen ja Fergusonit 1964/2007)

ym. ym.
mustavi
Pyörä:
Honda VT125C Shadow 1999
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
25.4.2004 17:10
Re: Honda Shadow

ViestiKirjoittanut mustavi » 3.7.2014 1:10

Varmaanki enemmän raskaan sarjan nahkatukkasetien juttu tämä, mutta siis tulevana viikonloppuna. Möksät loppu, eli telttamajoitus (hinta?), muuten vapaa pääsy. Nyt en ihan tarkaan ymmärtäny oliko kyseessä Mossala-Keistiö lautan (Saariston iso rengastie) kupeessa oleva isohko lomakylä/leirintäpaikka (jossa hienot näköalat tarjoava muistaakseni vajaa 20m torni). Meen itse luultavasti lähistölle, mut en todennäkösesti ko. tapahtumaan. Keli vaikuttais buenolta. Jos ketä kiinnoo...

http://www.custombikers.fi/tapahtumat.html

E: Eli juu juurikin kyseinen lomakylä, telttapaikka 20e (saaristonlomakeskus.fi) ja ravintolakin on, vaik arvatenkin repeämispisteeseen täynnä ikijanoista kustomväkeä :D
mustavi
Pyörä:
Honda VT125C Shadow 1999
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
25.4.2004 17:10
Re: Honda Shadow

ViestiKirjoittanut mustavi » 18.7.2014 20:25

Satuin joskus talvella äkkäämään Ebayssa seikkaillessa täsmälleen samanlaisen nahkaisen tankkipannan mikä pyörässä on ollu... tietysti hieeeman parempikuntoisen. Tossa äsken käväsin taas aurinkoisen kelin kunniaks pesemässä Varjon niin tuli taas pähkäiltyä pitäiskö uushankittu puuhata vanhan tilalle.

Nyt siis kysymys varjokuskeille haluaako joku mahdollisesti ton vanhan? Se on sinänsä mitenkuten siisti, mutta tupakkitasku kutistunu kasaan koppuraks ja läpän lukitus rikki (saisko jostain laukku- tmv. kaupasta mahdollisesti uuden en viitsiny tutkia) ja pannan pohjarakenne vaurioitunu. Vanha menis vaihdon jälkeen varmaankin roskiin kun ei kerta kaikkiaan ole tilaa säilytellä wanhaa roinaa, eli ilmaiseks saa. Jos haku stadin keskustasta ei käy haluaisin tietysti postituskulut poies. Pannan vika on, että nahka kerää kosteutta jos pyörä seisoo sateessa, eli tankin maalipinta on syytä vahailla ajoittain pannan alta jottei tulisi vahinkoa. Muuten oon tykänny siitä: kaventaa esimerkiks optisesti Shadown aika leveää tankkia, ja pikkutasku on ajoittain ollu ihan kätevä pikkutavaralle (reittimuistiinpano jne.).

Oon päiväkausia tihrustellu sääennusteita Norjan suunnalla, tarkoituksena pikareissu Vaasa-Uumaja kautta Ruotsin läpi Trondheimiin, ja siitä rannikkoa ylös niin kauan kui sää, rahat ja hupi riittää, etäisin piste olis Nordkapp. Paluu Inarista Kittilä/Sirkka ja rajaa alas Muonio-Kemi (Kilpisjärvellä ajattelin käydä Tromssasta pois lähtiessä pistäytymässä, jos jatkan Nordkapille). Kemi-Helsinki etsisin luultavasti jonku hauskan reitin päävaltateitä vältellen. Mahdollisesti sopiva säärako reissulle olis nyt avautumassa su-ma kieppeillä, eli en alkais vaihdella nahkapantaa ennenku heinä/elokuun vaihteen kieppeillä (syystä, että uutta varmaan joutuu vähä venyttelemään jotta se istuis). Jos Norja-keikka onnistuu - kolmas 4 vuoteen maassa, on se vaan niin hieno! - voi panta olla sen jäljiltä vielä kostea (olen inhorealisti). ;)

YV:llä voi tiedustella, haku olsi parempi. Yep, I`m a slacker ;)

E: Fiksailin aamuvarhain joitain pikkujuttuja kustomi-Wikeissä mitkä oli harmittanu pidempään (ei ihmeempää) kun on niin prkl paahtavan kuuma ettei saa nukuttua, ja lisäsin äsken XV-kaasarin räjäytyskuvan teknisiin tietoihin. Tulkitsisin, että kuvan esillepano on "fair use" koska sama lie varaosasivuillakin. Kaasutin ei kai sinänsä ole ongelmallinen, mutta pystykurkkuisena sen rakenne on vähän eri kuin mopokaasarin. Syyhyttäis laittaa lisää ETAI:n leikkauskuvia esiin, mutta se ei ehkä enää olis "fair use"-käyttöä. Olis mukava jos jotkut, jotka omistaa noita eri kustom-malleja ja tietää jotain asioista ( :) ) kirjoittelis ja korjais Wikin mun joutavia jorinoita. Kuviakin voisitte lisäillä sinne, eli kuvatiedosto ens talteen palvelimelle, sitten textin sekaan [[Kuva:kuvasi_tiedostonimi.jpg|right|thumb|200px|Kuvausteksti kuvan alle]], ja esikatselulla passaileen se sopivaan kohtaan sopivan kokoisena.

Oon kai jo aikasemmin heittäny ajatuksen, kun kustomien mallikohtaisia threadeja ei oikein enää ole, että jokin yhteinen "Kustom Kafé"-threadi vois toimia? Aika vähänhän kustomit tuntuu kränäävän kun vaan pitää ne kohtuu kuoseissaan. Äskettäin huomasin, että keväällä mulla oli tullu 10v kasaan täällä mototissa... oliskohan mun paras loitontua, siis ennenku talutetaan pois?! Se olis vähä noloo... :D

E2: Tää nyt ei ollenkaan kuulu 125-kustomeiden aihepiiriin, mut ihan hieno video ZX-10:n piiskaamisesta Nürburgringillä (vakiopyörien rataennätys, sanoo kommentissa). Varjolla ei ihan näin hiljaa kehtais... :D

http://www.youtube.com/watch?v=Slx0EmJo85c
mustavi
Pyörä:
Honda VT125C Shadow 1999
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
25.4.2004 17:10
Re: Honda Shadow

ViestiKirjoittanut mustavi » 5.8.2014 13:19

Yritin mielenkiinnon vuoks väsäillä motot-Wikiin "Vähän myydyt 125-mallit"-jutun jatkeeks jotain juttua mp-historiasta ja kaikenlaisista jännistä mp-malleista. Ihan raakile tuo tietysti on vielä. En tiedä onko tuollainen kiinnostavaa, tai kuuluuko se edes 125-puolelle, tai poistaisko sen vähin äänin taas serveriä kuormittamasta. Aivan toivoton urakka tietysti, ja aika henkilökohtaisia valintoja mitä pyöriä mainitsis. Ainaki itteeni tuollaiset mp-historian jutut kiinnostaa. Kommentteja kuulisin mielelläni? :)
V_T_E_C
Pyörä:
honda vt 125 shadow Baotian speedy(ikuisuus projekti)
Paikkakunta:
RAISIO
Liittynyt:
9.10.2011 20:59
Re: Honda Shadow

ViestiKirjoittanut V_T_E_C » 7.8.2014 22:32

Nyt loput osat edullisesti. Edellinen ostaja jätti paketin noutamatta:'(
Kyselyt yv:llä niin poljetaan hinta sopivaksi:D Osa osista on ollut 1kesän pyörässä paikalla eli on hyväkuntoisia.

Mustavin kanssa kaupat sujui todella hyvin kiitos siitä.

http://www.nettimoto.com/honda/vt/1680771
Tyhmät ei opi ja viisaille ei tarvitse opettaa
mustavi
Pyörä:
Honda VT125C Shadow 1999
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
25.4.2004 17:10
Re: Honda Shadow

ViestiKirjoittanut mustavi » 20.8.2014 21:34

Toivottavasti sait tarvikkeet kaupaks, muut kuin ostetuthan mulla jo oli tai ei sovi olemassaolevien kans kunnolla yhteen. Monesta nettikaupastahan noi varusteosat alkaa olla jo hävinny, eli jos niitä haluaa olis viimeset ajat lyödä kiinni.

Lisäsin Shadow-Wikiin UP:n suutinkitin suutinkoot. Täytyis kai purkaa putsarikotelo ja ottaa kuvaa miten flärpäkettä pitää leikellä, kuulemma UP:n ohje on hankalasti ranskankielinen. Joutessani lisäilin joitain merkittäviä mp-malleja "vähän myydyt"-Wikin loppupäässä olevaan mp-historiaan. Olis kiva kuulla onko historiikki tarpeellinen tai mielenkiintoinen, vai olisko se paras ampua takas ikuiseen bittiavaruuteen. Niin ja lisäilkööt/korjailkoot juttuja jos ketä huvittaa.