On vaan jotenkin huvittavaa kun tosiaan kuvitellaan että se vapariputsari suoraan kaasarin perässä tekis autuaaksi. Valitettavasti se vaan menee niin että se tuo vaan rajoituksia ja juurikin noita säätöongelmia (joutuu jo pohtimaan erilaisten neulojen profiilin vaikutuksia yms. ) ja voit olla varma että esim. vesisateella se vaahtomuovituppo ottaa kosteutta itseensä paljon helpommin kuin vakioputsari.
Ainahan sitä voi rakennella putsarikotelon uusiksi ja pienemmässä koossa, mutta itse en missään nimessä alkaisi sellaista tekemään käyttöpyörään. Etenkin kun luvassa ei ole muuta kuin lisää ääntä ja suutin- ja neulajumppaa. Vakioputsarin kanssa ei tarvi säätää kuin tk-suutin ja pääsuutin kohdilleen, niin pyörä toimii hyvin vaikka käyttäs tehoputkea ym. Kieltämättä kaasari on vaikeasti saatavilla, mutta eipä sitä joudu monesti sieltä tavoittelemaankaan, joten pitäisin ehdottomasti helpompana elämää sen vakioputsarin kanssa.
GPR on muutenkin suunniteltu monelta osin hyvin kummallisesti, joten jos helppoa huollettavuutta ja laajaa muutososien skaalaa haluaa niin kannattaa suosiolla vaihtaa pyörää johonkin kisaenskaan.
Jos taas harrastella haluat niin osta itselles joku halpa projektintynkä jonka kanssa alat reenailemaan erilaisten muutosten vaikutusta yms.