Aparaatti kirjoitti:Osaisko porukka neuvoa säätöjen kanssa?
Tällähetkellä kiinni 154cc Polini, 34mm VHSB, vakioputki, joku powerfilter vakio ilmansuodatinboksissa ja RAVE.
Tulppa on tällä hetkellä BR8ES, B10ECS simahti heti, johtunee ''sisäänajosta'' ja 5% seoksista?
Eli taisi tulppa käydä liian kylmänä ja ei näin ollen putsannut itseään?
Onkohan tuon lämpimämmän tulpan käytöstä haittaa?
Lämmöt heiluu alle 80°C eli kone käy ihan normaali lämmöissä?
Kaasarin säädöt ovat:
Tyhjäkäyntisuutin: 36
Pääsuutin: 155
Neula: K56 ( 2. ylimmässä lovessa sokka)
Luistin numero on 40
Neulaputken numeroa en tähän hätään muista.
Kumminkin, tyhjäkäyntiä ei kunnolla jaksa käydä, sitäkin vain tyhjäkäyntiruuvi pohjassa, vaatii siis isomman tyhjäkäyntisuuttimen, sitten itse ''ongelmaan''.
Alakierroksilla röpeltää pahasti, ja keskikierroksilla kanssa, pitää kokeilla laskea neulaa vielä, mutta veikkaan että ei sillä kokonaan korjaannu, kiertää myös sinne 11,000 mutta paikallaan jää jumimaan sinne 7000 kierrokseen ja pätkittää ja röveltää, 1. vaihteella sama juttu, mutta kun vaihdat 2. vaihteen se vetää piikin loppuun jo ihan sinne 11,000 asti, mikähän on?
Itse olen ihan käsi neulojen ja neulaputkien merkintöjen kanssa, tai minkä mukaan sitten tilailla uusia neuloja, voisi auttaa minun ongelmaani tuo uusi neula, samalla kokoonpanolla käytetty K21-neulaa aika paljon?
Pääsuutin ihmetyttää myös, AF1 ei kiertänyt loppuun asti 170 pääsuuttimella, mutta tuolla 155 kiertää hyvin, porukka käyttäny tuon polinin kanssa jopa 180 ja 190 pääsuuttimia, minulla 155 tuntuu vielä jopa vähän liian isolta?:O
Ihan ensiksi, hommaa vakioilmanputsarikotelo suodattimen kanssa joka on 100% ehjä, ja heitä se powerfilter vittuun ennen näiden ohjeiden testaamista... Kaikki nuo ongelmat johtuu siitä paskasta filtteristä
Putsarin vaihduttua kunnolliseen uusi yritys..
Jos röpeltää, ni neulan sokka vaa 1.loveen, itellä on kanssa...
K57 neula on hyvä!
Suutin just jotain 160 ympäriltä, 170 on varmasti liian iso jo.