Suzuki RG GAMMA 125

Hunter
Paikkakunta:
Ylivieska
Liittynyt:
11.11.2001 3:00

ViestiKirjoittanut Hunter » 8.5.2005 20:32

Siellä renkaan sisällä on semmoset kumipuslat tasaamassa menoa, varmaan ketjujen venymisen estämiseksi. Sen ei kyllä kuuluis ihmeemmin siinä heilua, onko kaikki holkit varmasti oikeassa järjestyksessä renkaan molemmin puolin ja laakerit kunnossa?
RG 250 (ikuisuus) projektisivut
gubbe89
Pyörä:
Yamaha XJR1200 -98
Paikkakunta:
Mouhijärvi "City"
Liittynyt:
25.4.2004 17:05

ViestiKirjoittanut gubbe89 » 8.5.2005 23:26

jos systeemi on sama ku pv:ssä eli sellanen kumihärdelli siellä sen rataskilven alla niin vähän sen kuuluis heilua ja sitten kun se gummi on kulunu niin se heiluu sit enemmä...
Hunter
Paikkakunta:
Ylivieska
Liittynyt:
11.11.2001 3:00

ViestiKirjoittanut Hunter » 9.5.2005 1:14

Juu mutta ihan vaan pikkasen, milli pari. Ei mitään puolen sentin välyksiä.
RG 250 (ikuisuus) projektisivut
petelius87
Paikkakunta:
Savonranta
Liittynyt:
27.1.2004 23:49

ViestiKirjoittanut petelius87 » 9.5.2005 16:58

sanokaapa joku Vm -92 RG:seen kannenpulttien kiristysmomentti???
nikke-88
Liittynyt:
4.4.2005 18:39

ViestiKirjoittanut nikke-88 » 9.5.2005 18:33

jaa no arvelinki et jotain mätää on täytyy purkaa pyörä ku se heiluu silleen reilusti.ei kellää olis ohjekirjaa tohon tai teharia voisin ostaa? ku pitäis saada kaasaria säädettyä ja uus ilmanputsaria jos vaikka rupeis lähtee käyntiin... onko kellään jotain tietoo noista kaasarin säädöistä?
juhooo
Paikkakunta:
Hämeenlinna
Liittynyt:
29.4.2003 20:07

ViestiKirjoittanut juhooo » 10.5.2005 20:55

käykös äRGeeseen jonku muun piikin puola ku noita rg:n ei oikee tuppaa löytyä ku just kosahti vanha tai jos jollai ois myynnis EHJÄ puola
sapala
Paikkakunta:
salo
Liittynyt:
28.3.2003 22:09

ViestiKirjoittanut sapala » 12.5.2005 20:54

sanokaas mulle nyt että mikä tohon koneeseen tuli kun avattiin se ja sit laitettiin takaisin niin oli pirun vaikee laittaa edes niitä kasaan... niiin ongelmaks tuli että pitääkö ne molemmat vaihteen siirtäjät olla jossain koloissa kun niitä on kaks niin pitääkö niitten molempien puolien olla kolossa siinä rautamötikässä? ja sitten koitan ihan piruuttani siinä ilman kytkintä ja mitään vaihtaa vaihteita kun löin vaan sen vaihde tapin sinne kiinni niin alas päin vaan heiluu ja ylöspäin ei mee vaihdepoljin ollenkaan :S jos joku sai selvää niin koittaa auttaa. Voin myös selventää jos tarvii :D
Burn rubber, not your soul
nikke-88
Liittynyt:
4.4.2005 18:39

ViestiKirjoittanut nikke-88 » 13.5.2005 21:25

paljon on rg:een rengas paineet? ja vakio välitykset? ja mitkä olis hyvät välit et kulkee vielä jonku verra ku pitäis ostaa uudet ketjut ja rattaat....

ja aattelin et vois ainakin etu ratasta vähän pienentää......
Tomppade Moderaattori
Pyörä:
Kawasaki AR125 -84 Suzuki SV1000S -05 & Pitpro Pro -07
Paikkakunta:
Järvenpää
Liittynyt:
28.1.2002 3:00

ViestiKirjoittanut Tomppade » 13.5.2005 23:55

15/42 on vakkarit, 14/42 on passelit mun mielestä.
"Elämä on ihmisen parasta aikaa" - Matti Nykänen
grazin
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
21.1.2003 21:43

ViestiKirjoittanut grazin » 14.5.2005 16:16

rengaspaineet on 2baria kumpaanki........ kaks päällä suositeltiin sitte muistaakseni 2.2.

Ostakaa mun rg! 850¤ kaikki toimii, siisti jnejne... (sori pitää mainostaa vähä)
talavi muutewn.
nikke-88
Liittynyt:
4.4.2005 18:39

ViestiKirjoittanut nikke-88 » 14.5.2005 21:03

mikä powerfilter on hyvä noista moposportin monesta hyvä rg:seen? ja toimiiko ne hyvin ja pitääkö lyyä isompi suutin ja mistä saa suuttimia?
mikä on ku ei kierrä kahdella ekalla pykälällä ku 7000rpm?kuristuksista ei oo vielä tietoo onko ku kaveri tänää sai sen mut liikkuu kyllä ihan hyvin....
ja välityksistä mitkä pitäs ostaa ku tuolta moposportista ei saa 42 takaratasta tai luettelossa ei ainakaan oo sitä.....
jep_jep
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
13.3.2005 0:44
Gammaan pyttyä

ViestiKirjoittanut jep_jep » 16.5.2005 21:13

Joo aattelin vaan kysästä että oisko gamma-miehillä jääny nurkkiin ylimäärästä pyttyä? Meinaan ku itellä porattu jo sen verran loppuun ettei löydy mäntiä, ja putkituskin on niin helvatan kallista touhua. Eli jos jollain olisi pytty jossa vielä poraus varaa(eli n.54-55mm) niin mailatkaa: b2_@luukku.com
pööööö
sapala
Paikkakunta:
salo
Liittynyt:
28.3.2003 22:09

ViestiKirjoittanut sapala » 19.5.2005 0:03

Sanokaas että piisaako 180 suutin kun pytty on 55mm koossa? ja oisko heittää jotain arvioo kuin paljon seosta auki?
Burn rubber, not your soul
sapala
Paikkakunta:
salo
Liittynyt:
28.3.2003 22:09

ViestiKirjoittanut sapala » 19.5.2005 18:20

nyt tuli taas ongelmia, mikäs voi olla vikana kun tyhjäkäynnillä käy hyvin, mutta ei ota kiekkaa kun 8000rpm ja sitten kun lähtee ajaan niin ykkösellä vaikka kuinka rääkkäis niin kierrokset ei nouse yli 5000rpm :S ei kyl oo mitään tietoo nyt mut jos jollain olis niin vois auttaa :)
Burn rubber, not your soul
Tomppade Moderaattori
Pyörä:
Kawasaki AR125 -84 Suzuki SV1000S -05 & Pitpro Pro -07
Paikkakunta:
Järvenpää
Liittynyt:
28.1.2002 3:00
Re: Gammaan pyttyä

ViestiKirjoittanut Tomppade » 20.5.2005 14:00

b2_ kirjoitti:Joo aattelin vaan kysästä että oisko gamma-miehillä jääny nurkkiin ylimäärästä pyttyä? Meinaan ku itellä porattu jo sen verran loppuun ettei löydy mäntiä, ja putkituskin on niin helvatan kallista touhua. Eli jos jollain olisi pytty jossa vielä poraus varaa(eli n.54-55mm) niin mailatkaa: b2_@luukku.com
Missäs koossa omas on, meinaan suzuki TS125 mallin männät käyvät lähes suoraan gammaan ja niitä saa 56->
"Elämä on ihmisen parasta aikaa" - Matti Nykänen