Derbi DRD 125r

-ose
Pyörä:
Honda cr 125 ja suzuki pv
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
28.4.2009 16:45

ViestiKirjoittanut -ose » 16.7.2010 21:55

Ketjut katkes ja meni magneetonkopasta läpi--> öljyt valuu pihalle... mahtavaa 8) .
pöö-mies
Pyörä:
derbi drd 125 smoto, derbi xtreme EX
Liittynyt:
11.4.2008 20:40

ViestiKirjoittanut pöö-mies » 17.7.2010 0:03

paljo oli ajettu. Meneekö takuuseen? harmillista paskaa-.-
Derbi oli, derbi on ja myös pysyy!
Riejutherocket
Pyörä:
Cagiva Mito -04
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
28.12.2009 12:00

ViestiKirjoittanut Riejutherocket » 20.7.2010 12:14

Mitkäs huoltovälit tässä on? Ja onko kukaan päässy kokeilee huippui millää muulla, kun sillä vakio änkällä? Ja kulkeeks tää siis jonku 115-120 normi ajoasennossa? Pitäis päättää, että kumman ottaa: Marathoonin vai drd :roll:
FSNGGHGG
Pyörä:
Rieju marathon 125 PRO sm
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
9.2.2009 19:56

ViestiKirjoittanut FSNGGHGG » 20.7.2010 13:14

hmmm.

vertailua:
-riejun huollot on 2500km välein kun taas derbissä on 6 tonnin välein.
- Rieju kulkee kurittomana 125 normi asennossa muna-asennossa menee peräti 130raja rikki. Derbi menee vakiona 118 normi asennossa ja abaut 122 jos vähän kyyristyy. Derbin nopeudet on mitattu gps:ään ja riejun omat ovat mittariin. Derbin kuluista kurittomana ei oo tietoo vielä. Tosin derbissä ei ole varsinaisia kureja, ilmaputsari näyttää hieman tukkoselta ja putkikaan ei välttämättä virtaa hyvin, riejussa on valmistajan mukaan 20hp kurittomana ja kuristuksia on cdiboxissa, ilmaputsarissa reikälevy, änkässä on holkki, ja kaasuttimessa on vielä jokin kuristus, tehokkuusesta voi johtua myös tiuha huoltoväli mutta hauskaa on senkin edestä ;)
-Itse sanoisin riejumiehenä että osta rieju niin jää mopopojat ja useatkevaritkin 8)
pöö-mies
Pyörä:
derbi drd 125 smoto, derbi xtreme EX
Liittynyt:
11.4.2008 20:40

ViestiKirjoittanut pöö-mies » 20.7.2010 13:19

hahah 20hp kurittomana se o toive ajattelua eli täyttä kusetusta. Derbinssä on selvä kuri ilman putsarissa ja änkkä on erittäin tukkoinen.
Itse ottaisin derbin parempi alusta, hianompi ulkonäkö, jämerämmän tuntuinen (samalla tuo jotenkin isomman smoton fiiliksen ) ku rieuju o sellane mopon tuntune. Ja tosiaan rieju menee sen 125km mitä fsngghgg väitää nii mittariin ja myötä tuuleen. Itse ottaisin derbin.
Derbi oli, derbi on ja myös pysyy!
laazeri
Pyörä:
Gasgas EC 300
Paikkakunta:
Compton
Liittynyt:
12.5.2009 16:15

ViestiKirjoittanut laazeri » 20.7.2010 13:22

FSNGGHGG kirjoitti:hmmm.

vertailua:
-riejun huollot on 2500km välein kun taas derbissä on 6 tonnin välein.
- Rieju kulkee kurittomana 125 normi asennossa muna-asennossa menee peräti 130raja rikki. Derbi menee vakiona 118 normi asennossa ja abaut 122 jos vähän kyyristyy. Derbin nopeudet on mitattu gps:ään ja riejun omat ovat mittariin. Derbin kuluista kurittomana ei oo tietoo vielä. Tosin derbissä ei ole varsinaisia kureja, ilmaputsari näyttää hieman tukkoselta ja putkikaan ei välttämättä virtaa hyvin, riejussa on valmistajan mukaan 20hp kurittomana ja kuristuksia on cdiboxissa, ilmaputsarissa reikälevy, änkässä on holkki, ja kaasuttimessa on vielä jokin kuristus, tehokkuusesta voi johtua myös tiuha huoltoväli mutta hauskaa on senkin edestä ;)
-Itse sanoisin riejumiehenä että osta rieju niin jää mopopojat ja useatkevaritkin 8)

elähän luule liikoja :lol: :lol: vai että ihan 20 heppaa ku otat pari turhaa kuria irti? mitkäs kevarit sä sitten jätätät tällä tehopelilläs? taitaa kotariki jäähä toiseks tälle :|
FSNGGHGG
Pyörä:
Rieju marathon 125 PRO sm
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
9.2.2009 19:56

ViestiKirjoittanut FSNGGHGG » 20.7.2010 13:28

http://motoring.friday-ad.co.uk/peterbo ... -SN3237106
"Description
Rieju Marathon 125 PRO ENDURO, Yamaha R125 engined 125 from Rieju. Superb build quality. 20.1 hp when derestricted ! £3295.00, PB MotorCycles, Peterborough, 01733 312195 "

Sanoin nimen omaan että VALMISTAJAN mukaan! Voi näyttää hieman kypsyyttä ja edes lukea kunnolla ennen kuin lähtee valittamaan kuinka väärin se on, nopeudet on mittariin ja mittarissa on oikeasti se 130 välähtänytkin ja nimen omaan sillä hetkellä taisin tuosta pöö-miehen drdstä mennä heittämällä ohi 8) Ei herneitä nenään kiitos ;)
laazeri
Pyörä:
Gasgas EC 300
Paikkakunta:
Compton
Liittynyt:
12.5.2009 16:15

ViestiKirjoittanut laazeri » 20.7.2010 13:31

käyppä penkittämässä pyöräs, sitten ku tulee mustaavalkosella että 20heppaa takapallolta ni saat viiä meikäläisen pyörän mennessään, tehdäänkö näin? ja enhän minä huippunopeuksista mitään sanonutkaan? siinähän menee mittarin mukaan vaikka 150, eri asia uskooko sitä sitten
j4nouns
Liittynyt:
14.9.2008 9:01

ViestiKirjoittanut j4nouns » 20.7.2010 13:33

No eikös joku penkittäny tommosen riejun mistä "kuristukset" poistettu ja 13.7 heppaa tuli. Samasta penkistä a1 husse 15.
En lähtisi valitsemaan ton perusteel et kumpi näistä on "tehokkaampi"(laiskoja molemmat), vaan et kumpi miellyttää omaas silmää enemmä.. omaan mieleen sopisi derbi, toi rieju näyttää oudolta. tai sitten 4t husse.. ja onko se nyt niin hienoa vetää sitä 120 mittariin muna asennossa jossai motarilla? no ehkä joistai on.
Riejutherocket
Pyörä:
Cagiva Mito -04
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
28.12.2009 12:00

ViestiKirjoittanut Riejutherocket » 20.7.2010 13:42

Kyllä toi marathon taitaa näistä kahdesta olla se tehokkaampi, mutta on helvetin pieni ja kova penkki :| Oisin vitun tyytyväinen jos tän sais meneen 120 ilman mitää muna-asentoo. Tietenkin on vielä toi hussen 4-t, mikä kiinnostaa myös, mutta kuinka paljon se mahtaa kulkea? :roll:
pöö-mies
Pyörä:
derbi drd 125 smoto, derbi xtreme EX
Liittynyt:
11.4.2008 20:40

ViestiKirjoittanut pöö-mies » 20.7.2010 13:43

EI olekkaan käytännössä millää smotolla ei ole. KAverin hussella se oli käytännössä yhtä perseestä! Lisäks ku tietää vielä että tankissa käy pyörre joka imee joka tipan sisäänsä -.-. Mutta kun kulkuja kysyttiin nii ne myös kerrotaan. Käytännössä derbi ja rieju on yhtä tehokkaita kurittomana. Siinä todellisuus. Kaikkien tehoilla pääsee 120 normi asennossa, voi keulia, voi sutia voi ajaa täyzii jne. Ite tykkään derbistä enemmän niin ulkonäöllisesti kun myös ajettavuudelta. Kumman tahansa otat - tulet olemaan tyytyväinen.
Derbi oli, derbi on ja myös pysyy!
FSNGGHGG
Pyörä:
Rieju marathon 125 PRO sm
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
9.2.2009 19:56

ViestiKirjoittanut FSNGGHGG » 20.7.2010 13:47

Jan-- kirjoitti:No eikös joku penkittäny tommosen riejun mistä "kuristukset" poistettu ja 13.7 heppaa tuli. Samasta penkistä a1 husse 15.
En lähtisi valitsemaan ton perusteel et kumpi näistä on "tehokkaampi"(laiskoja molemmat), vaan et kumpi miellyttää omaas silmää enemmä.. omaan mieleen sopisi derbi, toi rieju näyttää oudolta. tai sitten 4t husse.. ja onko se nyt niin hienoa vetää sitä 120 mittariin muna asennossa jossai motarilla? no ehkä joistai on.

Tämä kyseinen rieju kävi todella laihalla silloin, eli kaikki kurit otettu pois ja suutinta ei oltu vaihdettu suurempaan... en sitten enempää ala kantaa ottamaan, mutta kaikki varmaan tietää jo mopoajoilta kuinka laihalla peli käy jos kuristukset on poistanut ja suutin on edelleen vakio. Tuosta oudon näköisyydestä, kauneus on aina katsojan silmässä, käykääs kattomassa mun galleriasta tuon riejun kuvat, tuossa kuosissa mun silmään helvetin hieno. Vakiona se ei mikään kukkanen kyllä ole pakko myöntää.. :D

-Pöömies viittasi ilmeisesti samaan viestiin kuin minä lainasin
laazeri
Pyörä:
Gasgas EC 300
Paikkakunta:
Compton
Liittynyt:
12.5.2009 16:15

ViestiKirjoittanut laazeri » 20.7.2010 14:00

Riejutherocket kirjoitti:Kyllä toi marathon taitaa näistä kahdesta olla se tehokkaampi, mutta on helvetin pieni ja kova penkki :| Oisin vitun tyytyväinen jos tän sais meneen 120 ilman mitää muna-asentoo. Tietenkin on vielä toi hussen 4-t, mikä kiinnostaa myös, mutta kuinka paljon se mahtaa kulkea? :roll:

jos sen on pakko kulkee yli sen 120, osta kyykky tai isompi pyörä, ei enskoilla oo todellakaan mitään herkkua ajaa yli 100 jotain motaripätkää...
Riejutherocket
Pyörä:
Cagiva Mito -04
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
28.12.2009 12:00

ViestiKirjoittanut Riejutherocket » 20.7.2010 14:36

laazeri kirjoitti:
Riejutherocket kirjoitti:Kyllä toi marathon taitaa näistä kahdesta olla se tehokkaampi, mutta on helvetin pieni ja kova penkki :| Oisin vitun tyytyväinen jos tän sais meneen 120 ilman mitää muna-asentoo. Tietenkin on vielä toi hussen 4-t, mikä kiinnostaa myös, mutta kuinka paljon se mahtaa kulkea? :roll:

jos sen on pakko kulkee yli sen 120, osta kyykky tai isompi pyörä, ei enskoilla oo todellakaan mitään herkkua ajaa yli 100 jotain motaripätkää...

En kyllä kyykkyä osta, kun tarkotus kuitenkin keulii ja temppuilla ja ei muutenkaa oikee natsaa toi kyykkyasento. Mut tää menee kait aikalailla offtopicin suuntaan.
FSNGGHGG
Pyörä:
Rieju marathon 125 PRO sm
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
9.2.2009 19:56

ViestiKirjoittanut FSNGGHGG » 20.7.2010 14:57

Riejutherocket kirjoitti:
laazeri kirjoitti:
Riejutherocket kirjoitti:Kyllä toi marathon taitaa näistä kahdesta olla se tehokkaampi, mutta on helvetin pieni ja kova penkki :| Oisin vitun tyytyväinen jos tän sais meneen 120 ilman mitää muna-asentoo. Tietenkin on vielä toi hussen 4-t, mikä kiinnostaa myös, mutta kuinka paljon se mahtaa kulkea? :roll:

jos sen on pakko kulkee yli sen 120, osta kyykky tai isompi pyörä, ei enskoilla oo todellakaan mitään herkkua ajaa yli 100 jotain motaripätkää...

En kyllä kyykkyä osta, kun tarkotus kuitenkin keulii ja temppuilla ja ei muutenkaa oikee natsaa toi kyykkyasento. Mut tää menee kait aikalailla offtopicin suuntaan.

Joo sen verran viä OT:ta et ei smotoo tai enskaa niiden huippujen takia ostetakkaa et varmaan ikinä tulis 120 ajamaankaa paitsi sillon ku koitat huippuja, ite kerroin noista huipuista vaan koska sillä voi hieman vertailla pyörien tehoja...