zemz kirjoitti:Tota skootterijuttua en kyllä ihan purematta niele, ennen kun näen... Tai sitten skootterin kuski on painanut 50 kg ja cbr:än kuski 150kg.
Mutta joo, kevari on silti aina kevari, eikä moposta tule kevaria, vaikka olis kuinka viriviri.
Jep, kyllä itekki paljon mieluummin ajaisin 125cc 4-t kevarilla (vaikka olisikin kiinalainen ja laiska) ku esim. TK mopolla vaikka TK mopo saattaa jopa lujempaa mennä. On se mukavampaa vaan ajella ku ei tarvi poliiseja pelätä eikä piikillä vinguttaa koko aikaa.
Tuohon cebarijuttuun vielä sen verran että skootterissa oli 50cc sporttivirit kiinni, pytty ei kuitenkaa ollu vakio. Piikillä ku kunnolla lähti nii parhaimmillaan rinta rinnan mentiin, tosin ei läheskää aina.. Jossain about 70 km/h vauhdissa sit rupee jäämään kevarille selvästi ku voima loppuu kesken.. Mun ja kaverin painoero ei ollu kovin suuri, siihen aikaan varmaan 5-10kg.. Tietenki CBR painaa varmaan sen 20kg enemmän ku Nitro. Kyseinen skopo meni 87,4 km/h@GPS. Se siitä offtopicista.
Näissä ku on vissii jo jonku verran vikoja ollu nii mites on sujunu Kone-Glansin kanssa, nimittäin mulla ei kiinanmankin tapauksessa oikein takuuasiat sujunu sinne päinkään..
Hyväkuntoinen ja laadukasta tekoa oleva Thumpstar-minicrossi myytävänä halvalla, YV:tä jos kiinnostaa!