Kotarin orkkis mäntä kun on Vertexin teflonivehjes, joten lähes 100% varmuudella sanoisin että ei se leipominen siitä ole kiini.
Legacy__ kirjoitti:No GG:stä en tiedä, mutta eiköhän siihen sama päde kun kotareihinkin männän osalta.
Kotarin orkkis mäntä kun on Vertexin teflonivehjes, joten lähes 100% varmuudella sanoisin että ei se leipominen siitä ole kiini.
huhtala_ kirjoitti:kokeileppa et otat vesipumpun kannen irti..otat turpiinista kiinni ja polkaset.. mulla ainaki oli menny akseli poikki.. tai en tiiä millä tavalla oot vedenkierron tutkinu mut näin se selviää ainaki.. kyllä nää toimii jos kaikki on kunnossa.
EEE: ja sitte ku tilaat männän ja jos hommaat wössnerin.ota enduro malli..noi yks renkaiset on ihan suolesta
--Ålli kirjoitti:huhtala_ kirjoitti:kokeileppa et otat vesipumpun kannen irti..otat turpiinista kiinni ja polkaset.. mulla ainaki oli menny akseli poikki.. tai en tiiä millä tavalla oot vedenkierron tutkinu mut näin se selviää ainaki.. kyllä nää toimii jos kaikki on kunnossa.
EEE: ja sitte ku tilaat männän ja jos hommaat wössnerin.ota enduro malli..noi yks renkaiset on ihan suolesta
Joops. mä testasin sen vedenkierron niin että otinkorkin irti ja vähän kierroksia niin alkaa vettä tulemaan,,, tottakai se vesi värisee vaikkei se kierrä mutta sen huomaa ku se kiertää.
GG toiminu moitteettomasti nyt joka on mukava juttu valokytkin oireilee.maa ongelma,pitää töötti pohjassa ajella pimiällä niin toimii valotki