-Zone- kirjoitti:-jho- kirjoitti:Muutos tapahtui sähköjen sorkkimisen jälkeen eli todennäkösesti jossakin piuhassa vika.
Luultavimmin näin on. Sitkeällä metsästyksellä yleismittarin kanssa luulisi vian löytyvän.-jho- kirjoitti:Olen tuossa miettiny että jos ottaisin termostaatin kokonaan pois, kun kylmillä ilmoilla ei paljon tuu ajettua. Siitähän ei mitään haittaa ole?
Voihan sen tietty ottaa pois. Kone vaan lämpiää hitaammin normaaliin. Joskin jos kaikki on ok, niin pitäisi toimia ilman terpparin poistoakin. Oletko tarkistanut terpparin aukeamislämpötilan?. Eihän kansi vuoda? (mun pääsi keittään ja kansi kieroutui.(faktaosiossa juttu)) Onko sulla kaasarin kurkun esilämmitys käytössä? Se kun on näin kesällä ihan turha. Oletko tsekannut vesipumppua?. On nimittäin useammasta kuin 2:sta yamahasta irronnut ne pumpun siivet akselista. Se siipiratas on liimalla kiinni. Uusintaliimaukseen voisi käyttää 2-komponenttista veneliimaa joka kestää mahdollisimman paljon lämpöä. reilu 120 astetta olis jo ihan riittävä kesto.-jho- kirjoitti:videossa näkyy tankin kiiltävä maalipinta 19 minuutin ajan
Oikea rd-mieshän jaksaa tunninkin ihailla reilu parikymmentä vuotta vanhan yamahan tankin maalipintaa vaikka ei moottorin pärinää taustalla kuuluisikaan. Voi kyllä olla, että youtubessa ei saisi kovin arvostusta, kun taitaa olla ne rd-miehet niin vähissä jo
Pakoaukonsäädinkin saattaa takellella myös jos on päässyt karstoittumaan.
Toi vesipumppujuttu olikin uutta. Täytyy pitää mielessä.
Sylinterin alatiiviste on myös mahdollinen vuotopaikka, varsinkin jos on Athenan tai vastaava paperitiiviste ilman liimaa. Hukkaako sun RD nestettä -jho-?