Kite kirjoitti:Saiskohan tota kiekkamittaria korjattua jotenkin kun väpättää aina 6-8t välis ja sitte isommilla kierroksialla hiukan vähemmän?
Kannattaa yrittää löysyttää kierrosmittarin vaijeria. Jos se on liian kireällä se ei pääse pyörimään vapaasti.
tuomol kirjoitti:Kusettaako miton mittari tosiaan näin paljon?
Mittari: 60
GPS:55
Mittari: 80
Gps: 70
Saisiko tuota mitenkään näyttämään hieman tarkemin oikeata?
Mittarisi näyttää noin 10% liian paljon. Se on ihan normaalia melkein kaikissa ajoneuvoissa. Autotkin näyttävät yleensä hieman liikaa. Eturenkaan koko vaikuttaa siihen mittarin virheeseen, isommalla eturenkaalla mittari näyttää vähemmän.
_Teba kirjoitti:Mistä saisi -04 mitoon kytkinvaijerin ja mihin hintaan? Ja onko vaikea homma itse vaihtaa?
Itse tein joskus kytkinvaijerin polkupyörän jarruvaijerista maksaa polkupyöräkaupassa muutaman euron. Piti kyllä sorvilla sorvata kaksi sovituspalaa molempiin päihin. Toinen vaihtoehto on ostaa mp-racingilta mikä maksaa pienen omaisuuden. Jostain nettikaupastakin saattaa saada.
zokke kirjoitti:Mihin nuo 2 mustaa O-rengasta menee ? pakoputkeen, niihin uriin jotka ovat heti putken alussa? ( minulla ei kyllä ollut putkessa mitään Tiivisteitä, kun otin sen pois?!)
Toinen rengas on toista hieman isompi.
Siihen pakoputkeen ne menee.