jalkapyörä kirjoitti:noo ei tuu mieleen ku Ecu, tulpajohto, venttiilit kantaa lämpimänä, vettä tankissa, ilmansuodatin tukossa, imuvuoto, kaasaritukossa. Tosin moni noista oireilis jo heti kylmänä. Ei siinä isoo vikaa ole kuha vaa etit typerän tuntuista yrittää neuvoa netin välityksellä mitään kun ei oo nähny miten se pyörä oireilee.
Vika ei ole ainakaan tulpanjohdossa, venttiileissä, ilmansuodattimessa, kaasarissa. Vettä tankissa, en usko että olis kun olin ajanut jo montakymmentä kilometriä samalla tankilla ennenkuin rupesi pätkimään.
Nyt otin staattorin irti ja ainakaan johdoissa ei ollut vikaa, onko kellään tietoa mistä sais ohjeita niitten osien mittaamiseen että onko kunnossa?
ECU poksi taitaa olla sitten viimenen vaihtoehto, sekin taitaa maksaa jo useamman satasen, MP pitstopissa ei ole ainakaan semmosia jos käytetyn haluvais.
Olin siis ajanut hussella n. 5km ennen kuin pätkäisi kerran ekaa kertaa, sen jälkeen ajoin n. 10km ennen kuin pätkäisi jo parikertaa uudestaan, sitten taas ajoin vähän aikaan kun alkoi pätkimään jo useammin, nyt siis pätkii jatkuvasti ettei voi ajaa.
Pitäs äkkiä saada kuntoon niin sais myyntiin pistää tämän.