Selvä homma tosiaankin mä koitin saada niitä etuvilkun liittimiä irti, mutta ei siitä mitään tullut kun ei käsi mahtunu
+ sitten vielä se että kun laittaa uuden vilkun niin sen yhistämisestä tulee varmaanki kivaa
Tosta metallipalasta saa sen kilventelineen kun laittaa takasin kiinni. Kuullema sopivasti reijätkin kilpeä varten ja niistä takavilkuista sen verran että mulla on uus takavalo missä on vilkut samassa niin ei tarvii niitten kiinnityksestä huolehtia.
Sitten vielä lisää kysyttävää johon en googlettamallakaan löytänyt vastausta..
Mitkä on haitat siitä että jos kone käy liian rikkaalla? Olisin nimittäin vaihtamassa MotoGP änkän ja ottaisin sen kumi pömpelin pois niin tarkoituksena olisi käydä kellosepällä suurentamassa se suutin 118>120.
Eikös se jotenkin niin mennyt että mielummin liian rikkaalla ku laihalla
Pahoittelut muuten sitten jos jotain kirjotusvirheitä on tullut painaa väsy päälle pitkän päivän jälkeen.