KTM EXC 125

Petezyy
Pyörä:
KTM EXC
Liittynyt:
11.2.2012 12:44
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut Petezyy » 4.6.2013 23:09

Kiitokset neuvoista! Puolaan tuleva liitin oli puoliks irti, siitä tuo pätkiminen johtui!
Sakaaali
Pyörä:
KTM exc 125
Liittynyt:
14.5.2011 19:18
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut Sakaaali » 5.6.2013 3:42

Kerrankin onnistuin löytämään vian mototin välityksellä. :lol:

Mikä vois olla kotardissa kun parikolmeneljä päivää sitten alkoi kuulua joku outo sivuääni kotardista (tai ainakin sillon huomasin). Kuuluu semmonen pieni vinkuna koneesta kierroksien mukaan. Kuulostaisi että kytkinkopasta kuuluis sellasta että joku on vähän huonosti kiinni ja vinkuu! Tehoihin ei vaikuta ja tämäsiis sattui männänvaihdon jälkeen (tai melkein heti senjälkeen en ole varma).
E: Siis tosi hiljainen!
Juupeli6
Pyörä:
Husaberg TE 125 -12 & 250 EXC-F -13
Liittynyt:
29.12.2012 21:38
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut Juupeli6 » 5.6.2013 8:57

Itellä ainakin kuului tuommoinen ääni kun vanhasta Hondan CR:ästäni vuoti vaihdepolkimen stefa ja siten öljyä oli liian vähän koneessa, jolloin aina kierrosten laskiessa kuului "ikävä" ääni.
putsipa
Pyörä:
(ex) KTM 125 EXC -08
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
11.8.2011 22:28
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut putsipa » 5.6.2013 9:33

Mullaki alko yhes vaihees kuuluu sielt kytkimestä kovempi kohina ku ennen, mut kaikki pelittää niinku pitääki nii en sit tiiä :roll:
alpinestars^
Pyörä:
kTm
Liittynyt:
6.4.2008 13:49
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut alpinestars^ » 5.6.2013 13:26

Te keillä on kotarissa smotovanteet, niin onko teillä eturengas just yhtä kaukana pumpuista molemmilla puolilla?
Mietin vaan ite noita holkkeja , kun noilla nykysillä vanne jää ihan pikkusen kauemmas jarrulevyn puoleisesta pumpusta kun toisesta. Eli eturengas on perjaatteessa pikkusen enempi vasemmalla puolella.. :roll: Vanne ei PITÄS olla pinnattu vinoon :lol:

E; jos joku viittii, niin kuvakin ois ihan kiva, niin näkis vähä että miten muilla on :P
Vepavaa
Liittynyt:
15.3.2011 1:05
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut Vepavaa » 5.6.2013 15:23

Mitäköhä sitä pitäis tehä ku tuossa männänvaihdon jälkee lähin ajamaan ja alkuun toimi hyvin mut sit pakoaukonsäädin jäi jumii eikä enää kiertäny ylhäältä, ja syyksi paljastui se, että pakoaukon säätimen kaksi 'prikkaa', jotka pitävät hevosenkenkää paikallaan, olivat hävinneet? pitäisikö purkaa koko alakerta ja etsiä kyseisiä osia sieltä..
MarHak
Liittynyt:
4.11.2012 23:17
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut MarHak » 5.6.2013 17:19

MarHak kirjoitti:Oisko kellään tietoo tai viittiskö joku katsoa että missä kohin sen vauhtipyörän kohouman pitäis olla pick up coiliin nähden kun mäntä on yläkuolokohdassa. Kun itsellä se kohouman yläreuna on sen pick up coilin alareunan kohdalla.
Teemupoika
Liittynyt:
27.7.2011 19:35
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut Teemupoika » 5.6.2013 18:29

alpinestars^ kirjoitti:Te keillä on kotarissa smotovanteet, niin onko teillä eturengas just yhtä kaukana pumpuista molemmilla puolilla?
Mietin vaan ite noita holkkeja , kun noilla nykysillä vanne jää ihan pikkusen kauemmas jarrulevyn puoleisesta pumpusta kun toisesta. Eli eturengas on perjaatteessa pikkusen enempi vasemmalla puolella.. :roll: Vanne ei PITÄS olla pinnattu vinoon :lol:

E; jos joku viittii, niin kuvakin ois ihan kiva, niin näkis vähä että miten muilla on :P


Itelläkin on hieman enemmän vasemmalla puolella ja omistan Excel/Talon smotovanteet! Joten ei pitäis haitata!
alpinestars^
Pyörä:
kTm
Liittynyt:
6.4.2008 13:49
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut alpinestars^ » 5.6.2013 18:49

Hyvä tietää, kiitos :D
-MpN
Pyörä:
Ktm 350 exc-f
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
25.3.2010 19:57
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut -MpN » 5.6.2013 21:12

Vepavaa kirjoitti:Mitäköhä sitä pitäis tehä ku tuossa männänvaihdon jälkee lähin ajamaan ja alkuun toimi hyvin mut sit pakoaukonsäädin jäi jumii eikä enää kiertäny ylhäältä, ja syyksi paljastui se, että pakoaukon säätimen kaksi 'prikkaa', jotka pitävät hevosenkenkää paikallaan, olivat hävinneet? pitäisikö purkaa koko alakerta ja etsiä kyseisiä osia sieltä..


Ei hätää. Osat tippuvat nätisti "tyhjään" tilaan, joka siellä lohkoissa on. Otat sylinterin irti ja jos löytyy joku pitempi vartinen magneetti työkalu, niin ongit ne prikat pois. Sieltä mistä tulee Pa-säätimen haarukka.

Toinen tapa on, että lasket öljyt/nesteet pois ja kytkimen puolen lohko irti. Prikat lojuu Pa-säätimen kohdalla.
Äidinkieli +10 :roll:
bömbeer_
Pyörä:
Ktm exc 125 vm 06
Liittynyt:
25.4.2010 14:04
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut bömbeer_ » 5.6.2013 21:42

Tyhmä kysymys mutta silti, mistähän sais kotariin seisontatuen/jalan? :D linkki?? jos jollain löytyy niin yv:tä tänne päin!

Kiitän!
Mmakkee
Pyörä:
Kawasaki KX250F -12
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
17.4.2009 21:14
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut Mmakkee » 6.6.2013 2:15

Valot ei toimi, mittari vilkkuu vilkkujen tahtiin kun laittaa vilkun päälle ja vilkkukaan ei pelaa. Valot ku ottaa pois ni vilkut toimii.
Jännitteensäädintä vissiin uusimaan kö?
Pöö
JereN
Liittynyt:
2.3.2013 2:14
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut JereN » 6.6.2013 3:09

onko tuon neulan kanssa miten tarkkaa jos on 172 pääsuutin ja seos ruuvi 1.5 kierrosta auki ja NOZE neula, mutta ei tuota NOZF neulaa, mitä ohjekirja suosittelee näille keleille?
Viimeksi muokannut JereN päivämäärä 6.6.2013 3:53, muokattu yhteensä 1 kerran
Blade_
Pyörä:
Ktm Exc 125 -09, Beta supermotard Track 50cc,Yamaha yz 250f
Liittynyt:
29.8.2012 15:12
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut Blade_ » 6.6.2013 3:13

Ohjekirja suosittelee jotai 175ps ja nozf 2-3 lovi. En muista sata varmaksi ulkoa.
JereN
Liittynyt:
2.3.2013 2:14
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut JereN » 6.6.2013 3:51

Blade_ kirjoitti:Ohjekirja suosittelee jotai 175ps ja nozf 2-3 lovi. En muista sata varmaksi ulkoa.


Niin pyörähän miulla on exc -11. Tälle korkeudelle merenpinnasta+ suunnilleen näille lämpötiloille (16c-24c) ohjekirja sanoo säädöiksi ps172 tk45 seosruuvi 1.5kierrosta auki ja neula nozf 4 lovi..