M1Kseri kirjoitti:Oisko kellään vinkkiä, että miten tuota pa-säädintä kannattaa alkaa säätämään kun kaipais lisää alavääntöjä?
No eikai pakoaukkoa säätämällä lähdetä mitään alavääntöjä hakemaan. Kyllähän niillä varmaan voi vähän saada säädettyä ilman että ei enää tietyillä kierroksilla toimi. Pyörät on yksilöitä joten luulisin että jos haluat alavääntöjä pa aukkoa säätämällä niin se on vain itse kokeiltava vähän säätää ja käydä tesmii ja taas säätöä. En voi varmaksi sanoa että edes onnistuu.
Hmmi kirjoitti:Jos hommaa kotariin smotot ni tarviiko esim uuden jarrulevyn tai jotai?
Ei tarvitse mutta jos laitat isompaa levyä esim 320mm niin tarvitset jarrusatulalle adapterin jolla se saadaan vähän ulommas akselista. Itsellä ei kokemusta mutta näin olen käsittänyt. Korjatkaahan jos olen väärässä
Pelmer kirjoitti:Tarvitseeko muuttaa säätöjä kun laskee bensanpintaa ja jos tarvitsee niin miten? Ja mikä on pakoaukonsäätimen vakio asento?
Pa säätimen vakioasento on kun kurkkaa pytyn vasemmalla puolella olevasta luukusta jossa on letku ja katsoo että 2 "viivaa" on kohdakkain tai männän puoleinen vähän ylempänä. Näistäkin löytyy keskustelua kun kirjoitat vanhan topicin hakuun "pakoaukonsäädin" tai jotain vastaavaa.