Derbi GPR 125

Meepi
Pyörä:
Husqvarna TE 125, exYamaha YZF R125, pv
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
8.5.2013 23:09
Re: Derbi GPR 125

ViestiKirjoittanut Meepi » 30.7.2014 0:04

Mitä se tämmöinen gepardi tykkää matka-ajosta? Siis ihan kunnon 500 kilometrin pohjoisen reissuista. Täytyykö ottaa repullinen vaihtomäntiä mukaan? Olen suunnitellut gpr:än ostoa ja muuten vaikuttaakin hyvältä mutta tästä asiasta en vielä ole saanut varmuutta.
Ostetaan smotot husseen! Pistä viestiä jos sattuu löytymään
kermakoira
Pyörä:
Derbi GPR 125
Liittynyt:
29.6.2010 14:23
Re: Derbi GPR 125

ViestiKirjoittanut kermakoira » 2.8.2014 15:35

Kellään tarvetta halvalle varaosapyörälle? Tervetuloa hakemaan: http://www.motot.net/talli/osat/id64665/

EDIT: Hinta nyt siis 50€.
Viimeksi muokannut kermakoira päivämäärä 17.8.2014 22:15, muokattu yhteensä 1 kerran
pottuperuna
Liittynyt:
13.6.2014 17:44
Re: Derbi GPR 125

ViestiKirjoittanut pottuperuna » 11.8.2014 2:10

Kellää tietoa miks pyörä ei kierrä yli 7tuhannen oli mikä vaihe tahansa? huiput jää 85km/h
harmaakarhu
Pyörä:
Derbi GPR125
Liittynyt:
21.8.2014 18:44
Re: Derbi GPR 125

ViestiKirjoittanut harmaakarhu » 21.8.2014 18:48

Hei onkos näissä derbeissä mitään erityistä mitä kannattas tarkastaa kun lähtee kyseistä pelii katsomaan? Ois tommonen 24tkm ajettu kiikarissa.
harmaakarhu
Pyörä:
Derbi GPR125
Liittynyt:
21.8.2014 18:44
Re: Derbi GPR 125

ViestiKirjoittanut harmaakarhu » 23.8.2014 0:49

Kertokaas nyt, tiistaina menossa kattomaan.
kermakoira
Pyörä:
Derbi GPR 125
Liittynyt:
29.6.2010 14:23
Re: Derbi GPR 125

ViestiKirjoittanut kermakoira » 23.8.2014 10:50

Yamahan koneesta hajoaa kennentiiviste helposti. Voi aiheuttaa esim seuraavaa: sylinterin ja kannen liitos ulkopuolelta kostea/valuu nestettä ajamisen jälkeen, huono kylmäkäynnistys, jäähdytinnestettä kuluu ajaessa, liika savutus. Löydät DT puolelta varmasti lisää aiheesta.

Pakoaukonsäätimen toimivuutta kannattaa vähän fiilistellä. Tehoa pitäisi löytyä ylhäältä asti. Tästäkin DT puolella paljon enemmän infoa kuin täällä gpr topicissa.

Ei välttämättä hylkäämisen arvoinen puute, mutta mahdolliset huonot kaasarin säädöt on työlästä laittaa kuntoon. Kaasari on suoraan runkopalkin takana.

Testaat ja syynäät kaiken mahdollisen, valuuko nesteitä tms. Kuuntelet koneen ääniä. Kysyt myyjältä kaiken maan ja taivaan väliltä. Ei kait siinä muuta


Ja tietysti jos ostat sen, niin tuleppas hakemaan täältä varaosapyörä 50 eurolla ;)
http://www.motot.net/talli/osat/id64665/
harmaakarhu
Pyörä:
Derbi GPR125
Liittynyt:
21.8.2014 18:44
Re: Derbi GPR 125

ViestiKirjoittanut harmaakarhu » 23.8.2014 18:24

^ Taidan itseasiassa tulla hakemaan jos ton ostan jos poikkean Helsingin alueella.
harmaakarhu
Pyörä:
Derbi GPR125
Liittynyt:
21.8.2014 18:44
Re: Derbi GPR 125

ViestiKirjoittanut harmaakarhu » 27.8.2014 3:33

Nonni nyt on kevari ostettu ja huomenna omassakin pihassa, ainoa miinus on että tuoreöljyvoitelu ei ole päällä. Mitenkäs sen saisi laitettua päälle? (Google ei auttanut)
Dörpisti
Pyörä:
Honda CBR 125cc
Paikkakunta:
Tammela
Liittynyt:
29.4.2014 17:58
Re: Derbi GPR 125

ViestiKirjoittanut Dörpisti » 28.8.2014 21:47

Mites tällänen kuluttaa maantiellä ja millanen on matka-ajossa?
Siis puutuuko paikat jos ajaa esim. parisataa kilsaa tauotta ja miten kone sen kestää? Ja mikä kilometrimäärä on sellanen et kannattaa varoo tällästä ostaessa, eli paljonko näillä ajaa huoletta esim. sylkällä ja männällä? Paljo huiput vakiona? Onko 4T GPR Yamahan koneella, joka on esim. 125 Sendassa? Vajaan vuoden päästä piikin hankkiminen on ajankohtasta nii aattelin kysyä. Kiitos jo etukäteen!
Aikoinaan Derbejä oli aivan liikaa, nyt on siitäkin parannuttu :D
harmaakarhu
Pyörä:
Derbi GPR125
Liittynyt:
21.8.2014 18:44
Re: Derbi GPR 125

ViestiKirjoittanut harmaakarhu » 11.9.2014 14:45

Joku laittaa bensahanasta (siitä mikä menee tankin sisään) kuvan. Oma paskana kun bensavalo kokoajan päällä.

EDIT: selvitetty
Viimeksi muokannut harmaakarhu päivämäärä 21.10.2014 0:26, muokattu yhteensä 1 kerran
Jöönas
Pyörä:
Yamaha dt 125cc
Paikkakunta:
Iitti
Liittynyt:
9.4.2010 21:21
Re: Derbi GPR 125

ViestiKirjoittanut Jöönas » 20.9.2014 19:27

Mistähän löytyis etujarrulevy pienemmällä halkaisijalla kun tuo vakiolevy on melkosen suuri. Siis olen laittamassa derbi gpr vanteita toiseen pyörään.
guzkke
Liittynyt:
26.9.2014 9:05
Re: Derbi GPR 125

ViestiKirjoittanut guzkke » 26.9.2014 9:10

Dörpisti kirjoitti:Mites tällänen kuluttaa maantiellä ja millanen on matka-ajossa?
Siis puutuuko paikat jos ajaa esim. parisataa kilsaa tauotta ja miten kone sen kestää? Ja mikä kilometrimäärä on sellanen et kannattaa varoo tällästä ostaessa, eli paljonko näillä ajaa huoletta esim. sylkällä ja männällä? Paljo huiput vakiona? Onko 4T GPR Yamahan koneella, joka on esim. 125 Sendassa? Vajaan vuoden päästä piikin hankkiminen on ajankohtasta nii aattelin kysyä. Kiitos jo etukäteen!

Ite saanu kuluttamaan omani 4l/100km. Kyllä puutuu :D ajoin 15tkm yhellä männällä ja oli aika kauheen näkönen ku vaihdoin :D sanonpa että ei ole jammun koneella mutta tässä saa kyllä korjata :D Suosittelen kyllä gepardia!
harmaakarhu
Pyörä:
Derbi GPR125
Liittynyt:
21.8.2014 18:44
Re: Derbi GPR 125

ViestiKirjoittanut harmaakarhu » 21.10.2014 0:32

Minkä takia mittaristossa palaa välillä (kun käynnistää) lämpöä indikoiva graafinen kaari, mutta se ei ikinä näy tavallisessa ajossa?
Jimis
Pyörä:
Rieju MRT
Paikkakunta:
Lapua
Liittynyt:
6.11.2013 20:45
Re: Derbi GPR 125

ViestiKirjoittanut Jimis » 5.11.2014 19:46

Miten leveä takavanne gprssä on? Wikipedian mukaan vakiona 140 rengas vakiona, saisiko 160 renkaan päälle ja näyttääkö hirveältä pallolta?
guzkke
Liittynyt:
26.9.2014 9:05
Re: Derbi GPR 125

ViestiKirjoittanut guzkke » 18.11.2014 9:35

Nyt pitäis hei gpr maalata talvella mut enpä oo päättäny että miten :) sanokaas jotai väri-ehdotuksia :D aijoo ja jos joltain uupuu ni mulla ois ylimääränen imukaula :)