sampsuli kirjoitti:Mikähän mahtaa ykässä olla vikana kun välillä käynnistäessä vilkuttaa moottorivika valoa eikä käynnisty millään, mutta välillä taas käynnistyy ihan normaalisti?
Ghostly.K kirjoitti:sampsuli kirjoitti:Mikähän mahtaa ykässä olla vikana kun välillä käynnistäessä vilkuttaa moottorivika valoa eikä käynnisty millään, mutta välillä taas käynnistyy ihan normaalisti?
Miten valo palaa? (Esim. 4 pitkää ja 3 lyhyttä)
Ghostly.K kirjoitti:
tossa koodi 19, löydät vastauksen.
Alexir kirjoitti:daville17 kirjoitti:Hevosvoimista ei oikee osaa sanoo et melkee pitää penkittää jos haluu tietää ne mutta kyllä sitä tulee ihan hyvin, vääntöä löytyy iha eri tavalla ku vakiosta että esim itsellä ku ajoin 100km/h 125 pytyllä ja väänsin kaasun pohjaan saakka ni juuri juuri jaksaa lähtee vetämään lisää vauhtia (tämä siis 6 vaihteella) mutta 180cc kitin kanssa lähtee keräämään vauhtia ihan eri tavalla, paljon rivakkaampi ajaa ja huomattavasti tasasempi. jokku vois miettii et kulutus nousee mutta se ei pidä paikkansa itse ajoin 400km/h tankilla ja bensamittari ei edes vilkkunut siinä vaiheessa että sen 3l/100km vie edelleen ainakin itsellä matka-ajo paljon mukavampi ja esim. kaks päällä pystyy ajamaan tosi hyvin että ei tarvitse ajaa autojen mukana kaasu pohjassa ja jos ohi tarvitsee päästä ni sekin onnistuu kaks päällä yllättävän helposti. en oo ite vielä pettyny kertaakaan siihen ratkaisuun että ostin tuon 180cc kitin
itse huomasin saman ton oman projektipyörän kanssa, ~90kmh ku löi kaasun pohjaan ylämäessä niin lähti vetämään HYVIN. Ei merkkiäkään etttei jaksaisi.
Kaveriki ajelee piikki detsillä ja kun kokeilk sitä niin kehui vääntöä ja yllättyi miten hyvin lähtee
Mutta mitä oot tehny et sait ton kulkee 400kmh
Virtalukon pohjasta on tosiaan monilla WR-kuskeilla lähteny johdot irti ja pitäny kolvata uudelleen. Samantyylinen se virtalukko taitaa olla näissäkin, johdot kannattaa tsekata ja kolvailla paremmin kiinni jos on tarvetta.Pattes798 kirjoitti:Katoppa virtalukon pohja, ettei oo sieltä johto katki. Mulla herjas Weerassa meinaa aivan samaa koodia ja sillon oli virtalukon pohjasta johto katki.
Tiedoton98 kirjoitti:Elikkäs, en ole vielä ostanut mutta mahdollisesti jo kohta olisin ostamassa uutena niin tarvisin pikkasen lisätietoa.
1. Onko toi ihmeellinen männän hajoamisjuttu kaikissa vuosimalleissa?
2.a. Jos laitan 180 kuutioisen malossin kitin, niin mitä muuta minun pitää tehdä (paljon ootte puhunu kaiken maailman commandereista sun muista)
2.b. Paljonko tuo tulisi sitten maksamaan?
3. Aikaisemmin en ole oikeastaan muuta kaksi pyöräistä omistanut kuin pyörän niin kertokaas siitä että mitä kaikkea pitää alussa tehdä. Olen ainakin kuullut että alkuun pitää ajaa hiljempaa ja varovasti.