Kattelin jos usast tilais mut paljon mahtais tul tullimaksuu?
seero kirjoitti:hengga96 kirjoitti:pulttipyssy on aika kätevä. tai sit jos ei löydy semmosta nii pyyät toisen kaverin pitää kiinni vaikka magneetosta käsillä.
Pulttipyssyllä särjet mutterin tai pahimmassa tapauksessa kampiakselin kierteet. Avauksessa voi käyttää pulttipyssyä. Uskomattomat näppivoimat pitää olla kaverilla jos saa pidettyä magneetosta kiinni käsin, kiristysmomentti on 130nm+liima väliin. Jos ei ole oikeaa työkalua, käyttäkää jotain vanhaa hammasratasta/sopivaa palasta rattaan ja kytkimen hammastuksen väliin.
wilQ kirjoitti:Mistäs ootte tilannut kotariin FMF tai pro circuitin putkii ?
Kattelin jos usast tilais mut paljon mahtais tul tullimaksuu?
Mmakkee kirjoitti:seero kirjoitti:hengga96 kirjoitti:pulttipyssy on aika kätevä. tai sit jos ei löydy semmosta nii pyyät toisen kaverin pitää kiinni vaikka magneetosta käsillä.
Pulttipyssyllä särjet mutterin tai pahimmassa tapauksessa kampiakselin kierteet. Avauksessa voi käyttää pulttipyssyä. Uskomattomat näppivoimat pitää olla kaverilla jos saa pidettyä magneetosta kiinni käsin, kiristysmomentti on 130nm+liima väliin. Jos ei ole oikeaa työkalua, käyttäkää jotain vanhaa hammasratasta/sopivaa palasta rattaan ja kytkimen hammastuksen väliin.
Pulttipyssyllä kasannut kolme kertaa kotarin koneen ja ikinä en oo saanu rikki
Aika maaginen taidan olla?
jukepox kirjoitti:Onkos mitään ideoita miten saisin vauhtipyörän mutterin irti ilman pulttipyssyä?
seero kirjoitti:hengga96 kirjoitti:pulttipyssy on aika kätevä. tai sit jos ei löydy semmosta nii pyyät toisen kaverin pitää kiinni vaikka magneetosta käsillä.
Pulttipyssyllä särjet mutterin tai pahimmassa tapauksessa kampiakselin kierteet. Avauksessa voi käyttää pulttipyssyä. Uskomattomat näppivoimat pitää olla kaverilla jos saa pidettyä magneetosta kiinni käsin, kiristysmomentti on 130nm+liima väliin. Jos ei ole oikeaa työkalua, käyttäkää jotain vanhaa hammasratasta/sopivaa palasta rattaan ja kytkimen hammastuksen väliin.
^makke^ kirjoitti:Mikäköhä kotaria vaivaa, etuvalo palaa tosi himmeesti lyhyillä ja pitkillä ei kirkastu kun antaa hanaa. Mittarin valo kirkastuu kun painaa kaasua ja kun laittaa valot kokonaan pois mittarin valo palaa normaalisti. Takavalo ei pala ollenkaan. Pyörä toimii muuten täydellisesti.
putsipa kirjoitti:^makke^ kirjoitti:Mikäköhä kotaria vaivaa, etuvalo palaa tosi himmeesti lyhyillä ja pitkillä ei kirkastu kun antaa hanaa. Mittarin valo kirkastuu kun painaa kaasua ja kun laittaa valot kokonaan pois mittarin valo palaa normaalisti. Takavalo ei pala ollenkaan. Pyörä toimii muuten täydellisesti.
Mulla teki ainaki sillee et mittari alko vilkkumaan ku pisti suuntavalon oikeelle jonka johdot oli oikosulussa eli tarkista piuhat näin ens alkuu.