Aikalailla tasan vuosi sitten "iemelii" juuri kärsi pahoja ongelmia tuon wisecon/hod rodsin kampuran kanssa tästä löytyy sivulta 66 eteenpäin juttua ja pohtimista kunnes itse tulin kertomaan mikä on ongelma(s70), kun aikoinaan saman ongelman kanssa wiseco/hodrods kampuran kanssa painin. Ongelmat voivat selittyä jo ihan sillä kun sx:ssä on eri sytkä vehkeet. Ilmeisesti iemeliin ongelmat loppui, kun vaihtoi alkuperäisen kampuran tilalle, kun ei ole sen koomin viestejä tänne laitellu. Itselläkin vika poistui, kun ostin alkuperäisen kampuran tilalle.
Mutta jos haluat väkisin ottaa riskin, että toimiiko kampura kotarissasi vai ilmestyykö kierrostenrajoitin/paukku 6000-7000rpm kohdalle niin osta ihmeessä, kyllä noilla kampuroilla ainakin hymyn kaverit saavat naamalleen, kun tehari derbi kiitää liikennevaloista lähtiessä eteen. 13-14-46 väleillä (en muista etusta varmaks) nelosen "rajoittajalle" vedätettyä vitoselle vaihtaessa ei jaksanaut vitosella enään kierroksia nostaa ellei ollut alamäki ja kutosella (jos onnistui 5:sen "rajoittajalle) vetää) vauhti vaan hidastui vaikka kaasu oli pohjassa.
Ratkaisunahan tuohon ongelmaan olisi ollut kasata magneetto ilman kiilaa jolloin olisi ollut mahdollista saada sytkä tarpeeksi aikaiselle, muuten ei ollut mitään mahdollisuutta.
http://photobucket.com/gallery/user/MSJ ... Nw==/?ref=Kuva mäntä YKK, wiseco/hotrods vs vakio.