Tolla setillä keulii töötistä ja kulkee kuuttakymppiä kytkin pohjassa
Jos tehot on tärkeitä niin osta suoraan 2T, jos kaipaat huolettomuutta ja pientä kulutusta niin sitten 4T ja siihen korkeintaan 180 pytty. Sitä suuremmilla vireillä saadaan tehoa lisää mutta se on suoraan pois kestävyydestä.
Itellä oli rieju 180cc:llä ja virinokalla. Vääntööhän siinä oli kun pienessä kylässä mutta huipputehoja ei ollu älyttömästi videota löytyy youtube kanavalta: 19jonsku.
19jonsku kirjoitti:Itellä oli rieju 180cc:llä ja virinokalla. Vääntööhän siinä oli kun pienessä kylässä mutta huipputehoja ei ollu älyttömästi videota löytyy youtube kanavalta: 19jonsku.
Juu oon käynykkii kattelee sun videoita! Eikös sulla ollu projutopicci myös tääl?
Juu 160km tuli tänää ajettuu yht soittoo nii alle 5l kulutukselle pääsin ja vauhtia oli kyl koko ajan yli 100 että ei kierrokset mitkää matalimmat ollu:)
Mistä tommoseen sais imukaulan halvalla? Itellä kulutti vakionokallinen 180 rieju matkalla helsinkiin 3.7 ja vauhti oli 85-95 välillä. pääsuutinkin oli liian iso
Hussen imukaula käy, mutta kaasarin asento muuttuu sen verran että vakioilmanputsaria ei saa käymään ilman patenttia paikalleen. Myös tankin laittaminen paikalleen vähän hankaloituu, mutta ei paljoa. Alkuperäistä imukaulaa tuskin saa mistään, ehkä jonkun riejun jälleenmyyjän kautta on mahdollista tilata, saattaa vaan mennä aikaa että se tulee.. Suosittelen tuota hussen imukaulaa, kestääpähän ainakin kun on alumiinia ja laittaa vaikka jonkun muun ilmanputsarin http://www.moposport.fi/ilmansuodatin-sukka-50-80mm-pipercross Itellä oli tuommonen.
Hei kertokaas vähä et kannattaako tällästä ostaa? Kertokaa hyvii ja huonoi puolii ja onko millasii tyyppivikoja tai muita vikoja ilmenny? Sähkö ja startti vikoja vissiinki?? Ja näyttääkö tää iha mopolta niiku jotku väittää