huVud kirjoitti:seero kirjoitti:hengga96 kirjoitti:pulttipyssy on aika kätevä. tai sit jos ei löydy semmosta nii pyyät toisen kaverin pitää kiinni vaikka magneetosta käsillä.
Pulttipyssyllä särjet mutterin tai pahimmassa tapauksessa kampiakselin kierteet. Avauksessa voi käyttää pulttipyssyä. Uskomattomat näppivoimat pitää olla kaverilla jos saa pidettyä magneetosta kiinni käsin, kiristysmomentti on 130nm+liima väliin. Jos ei ole oikeaa työkalua, käyttäkää jotain vanhaa hammasratasta/sopivaa palasta rattaan ja kytkimen hammastuksen väliin.
Magneeton kiristysmomentti on kylläkin 60Nm, vauhtipyörän ja kytkinmen taas se 130Nm Ja ei sitä todellakaan kannata alkaa pulttipyssyllä lyömään kiinni niin ohut ku kampiakselin pää magneetonpuolelta napsahtaa aika nätisti jo bilteman pulttipyssyllä ja kompurallaki
seero kirjoitti:hengga96 kirjoitti:pulttipyssy on aika kätevä. tai sit jos ei löydy semmosta nii pyyät toisen kaverin pitää kiinni vaikka magneetosta käsillä.
Pulttipyssyllä särjet mutterin tai pahimmassa tapauksessa kampiakselin kierteet. Avauksessa voi käyttää pulttipyssyä. Uskomattomat näppivoimat pitää olla kaverilla jos saa pidettyä magneetosta kiinni käsin, kiristysmomentti on 130nm+liima väliin. Jos ei ole oikeaa työkalua, käyttäkää jotain vanhaa hammasratasta/sopivaa palasta rattaan ja kytkimen hammastuksen väliin.