KTM EXC 125

Krisu^
Liittynyt:
9.6.2010 20:42
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut Krisu^ » 7.3.2013 21:39

Hmmh... samanlailla yritän kuin tässäkin videossa: http://www.youtube.com/watch?v=LTkTNHTBYxY, mutta ei vaan perkele lähde irti. Tuntuu, että koko homma hajoaa ennen kun se irti tuppaa lähtemään :x Meinaakko, ettei mitään muuta pidä tehdä kuin mutteri irti ja irti hakkaaminen?
Mmakkee
Pyörä:
Kawasaki KX250F -12
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
17.4.2009 21:14
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut Mmakkee » 8.3.2013 0:39

Ruosteenirrotinta joka väliin mihin saat. Ja paukuttamalla vaan kyllä pitäis lähtee.
Joko lyöt liian hiljaa tai sitte on akseli kempillä kiinni :D
Pöö
^^jaani^^
Pyörä:
EX Yamaha DT 50x 09 EX Aprilia Rs125cc 06 fighter EX Aprilia Sx125cc Honda Cr 250cc
Paikkakunta:
Haapavesi
Liittynyt:
11.10.2009 21:20
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut ^^jaani^^ » 8.3.2013 12:43

Varmaa ruostunu laakereihi kii :D Varo sitte, että et kierteitä pilaa siitä akselista jos normivasaralla paukutat :D
hengga96
Pyörä:
yamaha yzf450 -06
Paikkakunta:
Jkl
Liittynyt:
20.11.2011 20:59
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut hengga96 » 8.3.2013 18:09

kannattaa sitä mutteria pitää siinä tasalla ettei ne kierteet ala leviimää
Tuppu-
Pyörä:
Ktm EXC -11
Paikkakunta:
Seinäjoki
Liittynyt:
7.12.2008 16:22
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut Tuppu- » 9.3.2013 2:28

Aattelin kotariin kaatumatapit laittaa niin katoin etuakselin sisälle niin siä on sellanen musta jutska jossa on 6millin pultti kiinni niin pitääkö se ottaa helvettiin sieltä vai?
motosladi
Paikkakunta:
seinäjoki
Liittynyt:
9.1.2008 20:49
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut motosladi » 9.3.2013 15:06

joo itte ainakin otin ja lähti ihan pyörittämällä pois :)
ostetaan ktm jarrusatulan adapteri ja vanhanmallin smoto lokari :)
seero
Liittynyt:
30.10.2005 12:47
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut seero » 9.3.2013 19:41

huVud kirjoitti:
seero kirjoitti:
hengga96 kirjoitti:pulttipyssy on aika kätevä. tai sit jos ei löydy semmosta nii pyyät toisen kaverin pitää kiinni vaikka magneetosta käsillä.


Pulttipyssyllä särjet mutterin tai pahimmassa tapauksessa kampiakselin kierteet. Avauksessa voi käyttää pulttipyssyä. Uskomattomat näppivoimat pitää olla kaverilla jos saa pidettyä magneetosta kiinni käsin, kiristysmomentti on 130nm+liima väliin. Jos ei ole oikeaa työkalua, käyttäkää jotain vanhaa hammasratasta/sopivaa palasta rattaan ja kytkimen hammastuksen väliin.


Magneeton kiristysmomentti on kylläkin 60Nm, vauhtipyörän ja kytkinmen taas se 130Nm :D Ja ei sitä todellakaan kannata alkaa pulttipyssyllä lyömään kiinni :D niin ohut ku kampiakselin pää magneetonpuolelta napsahtaa aika nätisti jo bilteman pulttipyssyllä ja kompurallaki :D


magneetto=vauhtipyörä. lisäksi puhe on kytkimenpuoleisesta mutterista eikä magneeton kiinnittämisestä.
huVud
Liittynyt:
4.6.2009 22:57
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut huVud » 11.3.2013 0:51

aajoo, vois vähän tarkemmin lukea nuo :D
Motorboy
Liittynyt:
17.7.2012 20:29
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut Motorboy » 11.3.2013 1:01

Moro olin avaamassa tätä Kuva osaa jossa on kaksi ruuvia , se toinen oli jotenki tosi tiukalla nii otin vähä iskumeisselii nii sit se taustalevy vai mikä nyt onkaan nii siit halkes pieni palanen se missä se ylempi ruuvi oli kiinni :eek: .. :( :nolo: 8o Nyt aloin kattelee et ei ainakaa motokeitaan varaosakirjas myydä sitä tausta levyä erikseen eikai siinä niin voi käydä että joutuu ostamaan kokonaan uuden staattorin :eek: :| . Kuva eli siis toi osa.
Joku viisaampi vois myös kertoa mikä sen tarkoitus on?
Ja onko se käyttökelvoton jos siitä on lähtenyt palanen?
Ja jos jollain on sellaisia ylimääräsii nii laittakaa yv ostan pois
KarsTa
Liittynyt:
7.3.2010 21:58
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut KarsTa » 12.3.2013 22:53

seero kirjoitti:
hengga96 kirjoitti:pulttipyssy on aika kätevä. tai sit jos ei löydy semmosta nii pyyät toisen kaverin pitää kiinni vaikka magneetosta käsillä.


Pulttipyssyllä särjet mutterin tai pahimmassa tapauksessa kampiakselin kierteet. Avauksessa voi käyttää pulttipyssyä. Uskomattomat näppivoimat pitää olla kaverilla jos saa pidettyä magneetosta kiinni käsin, kiristysmomentti on 130nm+liima väliin. Jos ei ole oikeaa työkalua, käyttäkää jotain vanhaa hammasratasta/sopivaa palasta rattaan ja kytkimen hammastuksen väliin.

Minkämoonen kampura kottaraases oikeen on ? :D Itte moon kiskonu kunnon pulttipyssyllä kaikki vauhtipyörät kiinni ja ei oo mitää hajonnu, PV, AM6 vahvistettu kampiakseli ja Rabasan vakio ja vahvistettu kampura pultattu kiinni ja pysyny on. Momentti on ollu kolomosella ;)
Myynnissä M10x40 12.9 kuusikolopultteja 2kpl. ->yv:llä yhteyttä :)
Mmakkee
Pyörä:
Kawasaki KX250F -12
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
17.4.2009 21:14
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut Mmakkee » 13.3.2013 18:34

Kyllä sen mutun rikki saa jollain tehokkaalla 1/2" pyssyllä, mutta terveen järjen kanssa ei pitäis hajota. Ite kasannu kymmeniä koneita pulttipyssyllä ja missään ei oo hajonnu kyllä :D
Pöö
Pevikka80
Pyörä:
Jopo
Liittynyt:
4.8.2011 21:59
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut Pevikka80 » 16.3.2013 16:07

Mistäköhän löytyisi etuvalomaskin kiinnikkeet? motokeitaalta en ainakaan löytänyt?
Mmakkee
Pyörä:
Kawasaki KX250F -12
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
17.4.2009 21:14
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut Mmakkee » 16.3.2013 16:11

Ai ne kumilenkit? Vai mitä tarkotat?

http://www.motokeidas.com/shop/tuotteet ... -UFO-WP-95

Siittä kumilenkit ^
Pöö
Pevikka80
Pyörä:
Jopo
Liittynyt:
4.8.2011 21:59
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut Pevikka80 » 16.3.2013 16:12

Juuri nämä! kiitos! :D
PeeÄm
Liittynyt:
13.3.2013 19:38
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut PeeÄm » 17.3.2013 18:52

mitäs kaikkea pitää olla kii ku muutoskatsastaa opetuslupii.valot,vilkut,peili ja kolmio ainaki mutta välittääkö ne tehoista mitää muutaku että papruis lukee 4kw?