Luulisin että on mutta en varmalla tiedolla. Siis kone jumittui. Ei ole kiinnostusta avata. ja siis löytyy myös gianellin tehari shorty änkällä ja rave kaikki muut paitsi tiiviste ja laippa.
Minkä takii määxässä palaa DST:n vieressä öljypurkin ja jakarin merkit? Mäntä vaihettu 2tkm site ja alakerta 10tkm sit huollettu liikkeessä. 8dl öljyy laatikossa.
En tiiä onko mäxässä sama mittari ku sx/rx, mutta noi merkit menee mun mielestä aika yleisesti kaikis samaan tapaan.
Jakari vaan ilmaisee että pitäisi tietyin väliajoin tehdä jtn huoltoa (esim säädetty palamaan kun rullailtu 2000km ja pitäisi ketjuja katsella tai öljyä vaihtaa) eli tollasta pyörän yleistä ylläpitoa. Ainakin uudemmissa sen saa nollattua eli jakari katoaa. En Mx mittarista ole varma onko sama ku uudemmis niin sitä en osaa neuvoa miten kadottaa jakari.
Öljypurkki luultavimmin haluaa kertoa että tuorevoiteluöljysäiliö alkaa olla tyhjä. Jos sulla on tuorevoitelu käytössä niin lisääppä öljyä tai tsekkaa säiliö. Jos tuorevoitelu on poistettu käytöstä niin saattaa sen takia palaa kun anturit ei havaitse öljypintaa ollenkaan
Morjesta! Tuli tommonen mäksä hommattua syksyllä, kelpo peliltä vaikuttaa onko joku tehnyt "stunttitappeja" näihin ja onko mahollista noihin akseleihin...?
Mulla on apikassa tommonen arrowin putki joka on tällä hetkellä maalattu mustaksi. Kannattaako sitä ruveta hiomaan tai kiillottamaan vai ruostuuko heti? Ja lieneekö kuinka paha kyttämagneetti?:D Just saanu kortinki takas nii en enää mielelläni olisi poliisien kanssa tekemisissä
Ite ainaki maalasin oman arrowin uudestaa mustaks viikko sitte. Kai siihe vois jonku lakan vetää päälle ku on hionu? Jos sulla on kauheesti ruostetta siinä putkessa nii hiomine voiki olla aika homma mutta mikäs siinä,iltanäpräilyä:D
Voiski joku kertoa käykö nämä suoraan mäxään? Katsoin tietopankista siellä näkyi että käy mutta varmistan kuiteski vielä täältä! Dellorto 34mm Carburettor For RX125 Pre 2006
Voisko joku pistää niistä vesipumpun muovirattaista linkkiä että mistä voi tilata? Itse en löydä mistään ja 2Rad on aika vaikea käyttää koska saksaa en ymmärrä alkuunkaan