Lämpöleikkaaminen... hmmm...
Kyse on yleensä voitelun puutteesta ja vääristä seoksista sekä puutteellisesta jäähdytyksestä, tai näiden kaikkien yhtessummasta. Ensimmäset kaksi asiaa on pääsääntöisin syy koneen kiinnileikkaamiseen, lisäksi 2T kone jos ei ole aivan säädöissään niin missään nimessä ei saa kaasu nollilla moottorijarruttaa kuin hetkellisesti. Lisäksi, WR kuten muutkin 2T koneet on kisakoneita tai niiden johdannaisia joita ei ole piirustuspöydällä tehty katuajoon joka on aika haastava yhdistelmä kisakoneelle. Vielä jos mäntää ei vaihdeta suositusten mukaisesti niin soppa on valmis.
Se siitä 2T pläjäyksestä
Ei näissä nelareissakaan kone lämpöleikkaa kiinni. Jos narahtaa niin syyt on aivan jossain muualla, siinä vaiheessa jos kone lämpöleikkaa niin se on aikaa sitten hukannut jäähdytysnesteet veks ja koneen lämmöt nousee niin että mittariston varoitusvalot alkaa vilkkua. Jos taas öljyjen vähyyden takia leikkaa kiinni, silloin ei ole kyse lämpöleikkaamisesta vaan omistajan välinpitämättömyydestä kun ei ole huolehtinut öljyjen tarkistuksesta.
Juu'u, ja taas matka jatkuu