Sori kun lainaan näin vanhaa viestiä, mutta ongelma on mulla sama.
Jalkapyörä kirjoitti 8.8.2012:
"heiheiheiheihei mitäs peliä tää tämmönen on??? kannentiiviste kärähti? voi vittu ei kestäny sitä 5000km mitä uhosin joku fiksumpi näistä tietävä vois valaista mikä tuon hajoomisen aiheuttaa kun tuo ongelma ollu nyt jo ja luulin saaneeni korjattua sen. Esim murska arska tiedät varmaan jotain asiasta mites kun ilmeisesti nyt käynyt laihalla uuden nokan jälkeen vaikka seokset oli virinokallekkin, niin voiko se kuumeta niin paljon että kannentiiviste hajoaa, meinaan tuo tuntui käyvän lämpimämpänä kuin normaalisti. hohhoh, tarkkaillu joka ajon jälkee onko painetta syyläris, nyt oli ja nyt huomasin sen että kytkinalko luistaa eli vettä päässyt vähän öljynjoukkoon taas. paljoa sitä ei sinne oo kyllä menny, ehkä puol desiä kun lopetin ajon heti. Fuuuuu. eli siis kansi suoristettu ja sylinterin tiivistepinta tasoitettu koneistamolla, kannessa ei ole halkeemia. paineella koittivat sen konestamolla. vesipumppu ei vuoda. kaikki osat vaihettu sinne. Joku aiheuttaa tuon kannenvuotamisen mutta mikä? monta päivää kerkesin ajella ennen vikaa"
Sori ku en myöskään saanu sillai virallisesti lainattua koska lainattu vanhasta viestiketjusta.
Mulla on kaiketi samat virit kuin jälkäpyörän weerassa ja nyt on kansipahvi menny jo kahesti 1000km sisään.
Huoltomies kaverilla kävin sitte näyttämäs sylkkää ja huomasi valuvian/hiusmurtuman sylinterin palotilan yläosassa, aivan vesiaukon vieressä. Palautin sitten sylkän malossille ja kuukauden odottelun jälkeen tuli nyt uusi. Toivottavasti nyt alkaa toimia tai sitten voi malossille heittää hyvästit.
Niin pointti oli se että ratkesiko tuo jalkapyörän ongelma ikinä?
Oon lukenu nyt n. 150 sivua tätä wr lankaa niin täällä vaikuttaa olevan osittain ihan tietävää porukkaa