Moro. Näillä näkymin Wr (husse) vaihtuu tällaseen peliin. Koitin googlailla noita slipareita yms., mutta ainoat mitä löysin oli Mp-ryöstön Leovincen putkisto ja Scalvinin putkisto sekä Ebaysta löysin jotain G.P.R:n slipareita, jotka olivat aivan järkyttävän rumia. Leovincellä ja Scalvinilla oli hintaa vaivaiset 500€. Saako mistään halvemmalla tähän suoraan meneviä putkia tai mimmosia pönttöjä olette modailleet kiinne?
Mites tuon virityksen kanssa. Kattelin automotivepatrshopin sivuja ja siellä osu silmään 180cc ja 200cc sylkät. Hintaa oli ~180$ ja ~220$. Onko tuolla 180 cc:llä mitään eroa malossin vastaavaan vai mistä tuo hintaero syntyy? Entä miten tuon 200cc:n kanssa, pitääkö alakertaa vahvistaa, onko tuo edes bolt-on osa vai pitääkö ostaa uutta kantta yms? Mitenkä sitten on tehojen laita? Ymmärtääkseni tolla 180 pytyllä ei tuu paljoakaan tehoa, mutta ihan hyvät väännöt. Miten jos sen lisäksi ostaisi nokka-akselin tai kannen, mistä tehoista puhuttaisiin? Entäpä 200cc:llä? Nää on sit tällasta fantasiointii vasta, ainakin sais kesätyörahat menemään noihin
Kaikki hauska on kiellettyä.
-Suomen tieliikennelaki