daville17 kirjoitti:jos on mennyt kannentiiviste ni se voi hyvin johtua siitä että oot vetäny kannenpultit väärään momenttiin ja sitä kautta kansi ollu vähä huonosti ja murtanu tiivisteen ja päästää läpi, en jaksais ite uskoa vesipumppua koska suht yksinkertainen systeemi joten veikkaa kannentiivistettä, koska se ei ole vissiiin kauheen hyvin toiminu malossissa. itelllä on nyt kans malossin 180cc kiinni mutta kun jakso tehä tarkasti hommat ja joka ikinen ruuvi oikeeseen momenttiin ni ei oo tullu ongelmaa ja päästy ajaan jo monta tuhatta kilsaa. paljon ongelmia ollu juuri tuon takia ettei ruuveja olla kiristetty oikeeseen asteeseen vaan vedetty käsituntumalla kiinni ja mietitty että ihan hyvä se on. moottorin osissa tämä on yllättävän iso asia.
lassivaa kirjoitti:Sain koulusta ilmaiseksi jonkun aprilian (todennäköisesti räsän) usd keulan... Oliskohan se helppo muokata omaan 08 yzariin? Olis muuten aika pirun nätti
lazziix kirjoitti:Jaa ite kyllä suosittelen vaihtamaan koko keulan tuskin edes pelkällä t-palojen hiomisella tuosta hommasta selviäisi eli koko keula vaihtoon. Todennäköisesti joutuu vaihtamaan laakerin ja sovaanmaan emäputken ja mahdollisesti joku holkki tai emäputken vaihto yzärin omasta keulasta. Ite vaihoin tuho wrään tuon keulan nii voit vaikka kysellä lisätietoo YV:llä