Minäkin ajoin koko viime kesän 3% seoksilla ja 192 suuttimella eikä vuoda öljyä putkesta
Minulla on vieläkin käytössä se 192 suutin kun en ole vielä saanut aikaseksi tilata 24mx proxin suutinta, seokset pudotin 2,75% (vieläkin varmaan turhan paljon?) Nyt on minulla kova huoli, että onkohan mulla kotarissa jotain ongelmaa... Kylmänä kun vielä savuttaa niin näkee selvästi miten pakokaasuja vuotaa jostakin pakoaukon luota, mahdollisesti putken ympäriltä. Pääseköhän sitä kautta ylimääräistä ilmaa palotilaan? Moottorin pohja on edestäpäin katsottuna oikealta puolelta aivan musta ja märkä öljystä, ei pysy kauaa puhtaana, vuotanut vähän öljyä tallinkin lattialle... Onko vakavaa? Mitä tehdä? Olen huomannut myös että nyt pari päivää on ollut jostain syystä korkeammat kierrokset tyhjäkäynnillä kuin aiemmin vaikka säätöihin ei ole koskettu. Imuvuoto? Johtuisikohan siitä vuotavasta putkesta? Putken takimmainen kiinnike ei ole käytössä (putken asento voisi olla väärä)
EDIT: pakoputki vuotaa sieltä pakoaukon luota pakokaasuja, koska putken asento on väärä, koska takimmaista kiinnikettä ei ole. Tästä syystä myös öljy (jota käytän ehkä turhan paljon) pääsee valumaan sieltä putken välistä moottorin pohjaan. Eli kyseessä ei siis ollut moottorin öljy vaan 2t öljy. Tyhjäkäynti oli mennyt suuremmaksi, koska etupolttimo oli kärähtänyt ja sää oli vaihtelevaa. Oli turha huoli.