dwtt kirjoitti:Miten arrowista saa db-killerin pois? Väänsin ja käänsin sitä pyörivää juttua ja vedin ym. kaikkea mahdollista mutta ei se vain lähde. Noissa videoissa jengi vaan vetää sen ulos sieltä?
Edit: joo nyt lähti, pitää pihdeillä vetää. Mutta miten jengi vetää sen käsillä irti?
Hepex kirjoitti:En tiedä oonko tätä kysyny mutta rupeeko muilla paukkumaan putkessa kun starttaa kaasu pohjassa? Arrowin kanssa ainakin lyö todella pitkää liekkiä (kaunista katseltavaa pimeällä)
Lateey24 kirjoitti:http://www.youtube.com/watch?v=NIZCu7vphVs
Siitä vähän vakio WR pätkää, lisäksi burnis!
santee138 kirjoitti:Ei löytynyt edellisistä viesteista, tai stten en osaa etsiä... mutta mistä tuohon pyörään löytyy 14-55 rattaat? Vai pitääkö vaihtaa 428 jaolliset kokonaan poijes ja laittaa tilalle 520? Jos näin tekee niin käykö rattaat kiinni ilman mitään muutoksia ja mitä eroa ylipäätään noissa jaoissa on?
Sitte ku viel jotain linkkejä mistä niitä sitten löytyy... itse yrittänyt etsiä muutaman tunnin mutta sopivia ei rupee löytyy
lazziix kirjoitti:Esim dt 125 takaratas sopii haeppa vaikka semmosta.... Noilla ketjujaoilla on se ero että 520 on vahvempi. Lueppa vaikka tietopankista wr125 osuus
SMink kirjoitti:Riittääkö vakiokytkin tuohon 180cc settiin vai kannattaako suosiolla kattoa jo nyt parempaa? Tuo http://www.automotivespartsshop.com/pro ... -WR125-RS3 on siis tulossa ensiviikolla. 23 heppaa penkitetty renkaalta tolla setillä Ja mitenköhän tuo bensankulutus sitten noilla palikoilla, nouseeko?