Muista, ne ensimmäiset kilometrit ovat tärkeintä.
Itse suomensin tuon "kovan" sisäänajon karkeasti näin:
Ajetaan rankalla kaasulla, eli happea annetaan, mutta ei missään nimessä maksimikierroksilla. Heti muutaman kymmenen metrin jälkeen pykälletään moottorijarrulla pyörä pysähdyksiin (itse käytin jalkaa maassa, odotin kierrosten laskun) ja taas jatketaan. Tuota heijausta noin 500km.
Aina pikkuhiljaa lähin nostamaan tuota välimatkaa kiihytyksen ja pysähdyksen väliltä. Sisäänajoin ns. "vaihteen kerrallaan", eli ykkönen ensin, en edes käyttänyt kakkosella ekan 5km aikana.
Tämä metodi mahtaa perustua siihen, että annetaan koneelle vastusta, mikä taas puolestaan jotenkin asettaa männänrenkaat + männän normaalia sisäänajoa paremmin sylinteriin. Ja muista se moottorijarru!!
Siitä pikkuhiljaa, joku vois sanatarkasti kääntää tuon, mulla ei 24 tuntia vuorokaudessa tällähetkellä riitä yhtään mihinkään. Suomentaminenkin vie aikaa!!
Köyhiä eivät ole ne joilla on vähän, vaan ne jotka haluavat aina lisää.