Rieju RS 2 125

Kaasari89
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
19.9.2005 13:04

ViestiKirjoittanut Kaasari89 » 9.2.2006 17:17

Jax_KiBez kirjoitti:En tajua, kun joku selittää että Rieju tuntuu pieneltä, se on mittojen mukaan isompi kuin Aprilia RS!


Miks sen tankki on niin pieni. Tolla 7 litralla ajalee vaan max 200 km.
http://www.freewebs.com/kaasari/index.htm
Latexdude
Paikkakunta:
nokia
Liittynyt:
24.6.2004 19:37

ViestiKirjoittanut Latexdude » 9.2.2006 17:28

Kaasari89 kirjoitti:Miks sen tankki on niin pieni.

Se on 4-tahti?!!
Elazi
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
24.9.2004 18:54

ViestiKirjoittanut Elazi » 9.2.2006 19:51

Latexdude kirjoitti:
Kaasari89 kirjoitti:Miks sen tankki on niin pieni.

Se on 4-tahti?!!

Kyllähän sen periaatteessa ymmärtää, jos nelitahtisuuden takia tankki on pieni, mutta ei haittaisi jos pystyis pitempäänkin ajaa ku 300km. :)
Kör som du kan, om du kan inte köra som du vill. Myydään ;)
Tirkkone
Liittynyt:
1.8.2005 19:52

ViestiKirjoittanut Tirkkone » 10.2.2006 17:08

Onhan tuo ihan nätin näköne mitä kuvia nyt löytäny. Tässä vois olla vaikka yks piikki vaihtoehto mulle.
joqu
Liittynyt:
31.10.2005 10:05

ViestiKirjoittanut joqu » 10.2.2006 17:25

Kaverit oli mp-messuulla kans kattellu tätä pyörää. Kehu tosi komeeks, mutta täs on (kai) Yamahan 4-tahtikone, eli ei varmaankaa hirveen tehokas.
Tinba
Pyörä:
Ducati Monster696
Paikkakunta:
Pori
Liittynyt:
4.2.2006 18:36

ViestiKirjoittanut Tinba » 10.2.2006 21:37

Juu yamahan 4-tahti siinä on.. No ei varmaa ol mikää maailma tehokkai, mut eipähä kuluta paljoo ;)
cdi-
Liittynyt:
20.3.2005 15:35

ViestiKirjoittanut cdi- » 10.3.2006 15:55

Biketownin myyjä meinas että tällanen menee normikunnossa 110 km/h.
VoiD
Paikkakunta:
Hki
Liittynyt:
11.1.2006 17:55

ViestiKirjoittanut VoiD » 10.3.2006 17:10

-Cdi- kirjoitti:Biketownin myyjä meinas että tällanen menee normikunnossa 110 km/h.
jos derbissä on sama kone ja menee sen 100 niin uskon ton olevan todella lähellä totuutta
Kondensaattori
Paikkakunta:
Iittala-City
Liittynyt:
4.7.2004 0:18

ViestiKirjoittanut Kondensaattori » 10.3.2006 18:30

taalasmaa kirjoitti:
-Cdi- kirjoitti:Biketownin myyjä meinas että tällanen menee normikunnossa 110 km/h.
jos derbissä on sama kone ja menee sen 100 niin uskon ton olevan todella lähellä totuutta
Koska kumminkin on kyykky ja ilmanvastus pienempi niin 110 km/h voi olla hyvin realistinen nopeus tai ehkä hiukan päällekkin .
KUVAGALLERIA
-Nikki-
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
31.8.2005 18:46

ViestiKirjoittanut -Nikki- » 10.3.2006 20:39

HenkkaZ kirjoitti:
taalasmaa kirjoitti:
-Cdi- kirjoitti:Biketownin myyjä meinas että tällanen menee normikunnossa 110 km/h.
jos derbissä on sama kone ja menee sen 100 niin uskon ton olevan todella lähellä totuutta
Koska kumminkin on kyykky ja ilmanvastus pienempi niin 110 km/h voi olla hyvin realistinen nopeus tai ehkä hiukan päällekkin .
Jos CBR menee oikeeta sen 120km/h ja siinä on huom. tehokkaampi moottori kuin siinä derbin nelariendurossa, olen nähnyt viivat näiden pyörien välillä, ja separi vei aika kylmästi. Hienon näkönenhän tuo rieju on, mutta jos yhtä lussu kuin se derbi eli siis jos sama kone niin en kyllä koskis pitkällä tikullakaan :P
Elazi
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
24.9.2004 18:54

ViestiKirjoittanut Elazi » 10.3.2006 22:37

johan tossa mainittiin, että riejussa on varmasti pienempi ilmanvastus kuin derpissä. Ja en sitten tiiä, onko tuossa minkälaiset kuristimet vai onko tuo tehty samalla tavalla kuin cbr. Mutta en usko, että se paljoa lussumpi olisi..
Kör som du kan, om du kan inte köra som du vill. Myydään ;)
Jargou
Paikkakunta:
Turkkusesta
Liittynyt:
20.7.2004 2:10

ViestiKirjoittanut Jargou » 15.3.2006 23:19

Saakohan noita nelareita viritettyä mitenkään ? Jostain kuulin ettei iha mikä tahansa viriosa käykkään.

hienoltahan tuo näyttää ja harkinnassa on. Tosin jos ostan niin ainakin moottoritienopeuksiin on päästävä keinolla millä hyvänsä.

Eli, miten voi virittää ja mitäs maksaa sellane ?
T-RACING
Paikkakunta:
Pohojanmaa
Liittynyt:
1.6.2003 15:00

ViestiKirjoittanut T-RACING » 16.3.2006 8:25

Jargou kirjoitti:Saakohan noita nelareita viritettyä mitenkään ? Jostain kuulin ettei iha mikä tahansa viriosa käykkään.

hienoltahan tuo näyttää ja harkinnassa on. Tosin jos ostan niin ainakin moottoritienopeuksiin on päästävä keinolla millä hyvänsä.

Eli, miten voi virittää ja mitäs maksaa sellane ?


Tehoputkii noihin varmaan alkaa saamaan kohta..Vaikka nelarin tehoputkihan on suht helppo tehä ite. Kaasari tuskin tuossa liian iso on, sen kun vaihtaa suurempaan saa jonkin verran lisätehoja. Nokka-akselin voi käydä moottorihiomossa hiottamassa jyrkemmäksi, mutta en tiä kannattaako jos meneeki vituiksi niin näihin varmaan se uuden nokan saanti kestää kauan, koska on niin uus pyörä. Välityksiä muuntelemalla saa lisää nopeutta,toki ei mitään aavikko välejä kannata pistää, koska sitte ei kiihdy mihinkään :D Ja voi olla että tossa on putsarissa joku kuristin.. Ja kannesta voi avartaa kanavat. Ja tietenkin on se mahdollisuus laittaa turbo,mutta se onki sitte taas ihan toinen juttu :D Totuushan on se että 4-tahtinen on aika vaikee virittää, että tääkään pyörä väärä sellasella joka hakee jotain 170km/h haamu nopeuksia kevarilta.
Peltsii|
Pyörä:
Yamaha R1 ja Husaberg FC 550
Paikkakunta:
Hämeenlinna
Liittynyt:
5.5.2004 9:25

ViestiKirjoittanut Peltsii| » 16.3.2006 10:34

Zephir0th kirjoitti:[ mutta jos yhtä lussu kuin se derbi eli siis jos sama kone niin en kyllä koskis pitkällä tikullakaan :P


Onko cbr tykki? :D
Jargou
Paikkakunta:
Turkkusesta
Liittynyt:
20.7.2004 2:10

ViestiKirjoittanut Jargou » 16.3.2006 15:16

Nii juu ja onkos toi kuristettu ? Toi yamahan moottori